Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Alt skal være sensasjon nå... Og det ville det jo forsåvidt vært om Liverpool banket united! Lenge til vil får se det slik begge lagene spilte i dag jess...

Det er jo strengt tatt en sensasjon når Liverpool slår United for første gang på 7 år... ;)

 

 

Jatta masa, men de BANKET ikke united på noen som helst måte!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 omgang var 50/50. Begge lag spiller bra og prøver.

Men ikke kom å si noe annet en at liverpool hadde trykket ut resten av kampen.

De spilte med klasse. Raid på raid.

 

Vi la oss bakpå altfor tidlig. Vi fikk det vi fortjente selv om selve målet var litt billig. Det som skuffer meg er taktikken og spilleruttaket. Rooney på kant i stedet for Nani. Fletcher burde i det minste kommet innpå.

 

*Jeg spilte faktisk fotball med to Pool-supportere rundt 2 timer etter at tapet var ett faktum. De sa nesten ikke et ord om kampen, og det de sa var det lett å si noe tilbake på.

 

De var vel redd for kneskålene sine :)

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Ronaldo slår til igjen. Uttaler at det er bra for fotball at City har fått mye penger.

 

I tillegg til at "det er ikke opp til meg om jeg går til City, det er det ikke jeg som bestemmer".

 

Ekkelt. Jeg skal aldri vise han respekt igjen, men hvis han scorer et mål eller gjør noen assists for laget blir jeg fortsatt glad min kjære Utd. Skal aldri synge navnet hans igjen.

Lenke til kommentar

Sier vel også at han ikke kunne sett seg selv i en annen klubb fra Manchester, men at han ikke kan forutsi fremtiden?

 

"- Ingen kan se inn i framtida, men jeg kan ikke se meg selv spille for et annet lag i Manchester, sier han."

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/14/546821.html

 

 

Stole på fyren gjør jeg derimot ikke enda.

Endret av Kiruk
Lenke til kommentar

Vi ligger i grunnen ikke så dårlig an. Klarer vi uavgjort mot Chelsea vil vi ligge kun 3 poeng (6 poeng en kamp mindre spilt) bak. Da har vi vært gjennom bortekampen mot dem og vi skal kunne greie å hente opp 3 poeng.

 

Spørsmålet er hvem som spiller høyreback mot Chelsea. Brown må inn i midtforsvaret, Hargreaves må inn sentralt for Carrick, mens Gaz sansynligvis ikke er i form til en sånn kamp. Da må det bli Oshea? da Silva?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...