Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Har du gått glipp av hele diskujonen rundt Gerrard/Torres på vårs lag, og Ronaldo på deres lag? Vi, og man utd supportere har sagt at dere er bedre uten ronaldo, enn vi er uten G&T. Og idag beviser vi at vi også kan klare oss uten våre beste spillere. Noe så si alle united fans har sagt at vi ikke klarer. Litt koselig er det også at vi nettopp vinner uten dem, mot united

 

Hva diskusjonen har vert mellom deg og andre her skal ikke jeg legge meg borti, men fakta er at det målet dere scåret uten Gerrard og Torres var et selvmål.

 

Hvem som er best uten diverse spillere skal ikke jeg legge meg borti, men det blir ihvertfall ikke avgjort pga en kamp. Det er nettopp det som er så bra med ligaen kontra CL og FA cup

Synes det er litt åpenbart egentlig jeg: Liverpool uten Gerrard og Torres er mye dårligere enn United Uten C.Ronaldo.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skuffet over utd i dag ass...... Men men... Greit for pool å få litt selvtillit av å slå et lag som spilte som et B-lag i dag! Og ikke kom og fortell meg at årsaken var liverpool, for de spilte hoen ikke mye bedre! Ble litt irritert når eg såg overskriften på TV2 tekst tv... "Liverpool banket united"....

 

Hvordan får de til slike overskrifter? Inni teksten stod det bla om et selvmål som gjorde at pool kom inn i kampen.... Latterlige tv2...

 

Alt skal være sensasjon nå... Og det ville det jo forsåvidt vært om Liverpool banket united! Lenge til vil får se det slik begge lagene spilte i dag jess...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
1 omgang var 50/50. Begge lag spiller bra og prøver.

Men ikke kom å si noe annet en at liverpool hadde trykket ut resten av kampen.

De spilte med klasse. Raid på raid.

Tror vi så en annen kamp, jeg så ingen lag som spilte bra, jeg så bare et lag spille bedre .;)

What ever makes your day.

Diskusjons "Killah"? :nei:

:p Jeg er bare ergelig over oddsen min

Hehe, det er forstålig vett. Tror ingen i denne tråden kommer tilbake på mandagen med et smil - Og de som gjør det burde skamme seg. :tease:

Lenke til kommentar
Jeg kommer til å høre det, er fult av pool fans på gymmen min og en del på skolen.

Lurer på hva jeg skal si tilbake?

anyone?

Jeg spilte faktisk fotball med to Pool-supportere rundt 2 timer etter at tapet var ett faktum. De sa nesten ikke et ord om kampen, og det de sa var det lett å si noe tilbake på.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Kom først tilbake nå fra en fest med 3 deppa folk og flere som ikke brydde seg om fotball. Vi 3 bare satt på sofa og drakk, uten at det hjalp så mye. Jeg var ikke deppa etter kampen, var jo ganske positiv (så mye som jeg kunne) men nå følte jeg meg som drit! Jeg vet at vi har vunnet mange mange de siste årene, men i dag burde vi klart uavgjort, og IKKE tape. Det er så unødvendig, også vinner Chelsea Arsenal til og med i dag. For en dårlig dag. 13. september er faen meg en dag å glemme, tapte til og med en hundrelapp på poker tidligere i kveld og, og ikke en eneste kamp FIFA til og med var å vinne. FUCK! Og er ikke trøtt nok til å sove heller så bare ligger her deppa! ÆÆÆÆÆSJ :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...