Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vel, det var hans første kamp for dere. Kunne jo klart godt bedre. Men han fikk en målgivende pasning, det kunne gått mye verre? Tross alt så har dere kjøpt en spiller som gir opp rimelig lett når laget hans møter motgang.

 

Tro om du hadde sagt noe her inne om Berbatov hadde scåret. Jeg synest han gjorde en god kamp. Kan ikke forvente mere.

Lenke til kommentar
Chelsea og United som favoritter, med Arsenal som utfordrer.

Du bare digger å ikke ta med Liverpool der du. Sitter vel hjemme å gliser. Etter en sånn start på sesongen, så må du selv svelge eplet å si at vi også er utfordrere, på lik linje med Arsenal i år

 

Hvordan det? Dere viser jo igjen hvor avhengige dere er av Gerrard og Torres. Dessuten er ikke PL ferdig i September. PL har bare såvidt begynt. Er dere med i April så kan vi diskutere det.

 

*Jeg ser ikke no positivt i dette, ingenting er verre å tape mot Pool.

 

Å tape mot City er mye verre.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Chelsea og United som favoritter, med Arsenal som utfordrer.

Du bare digger å ikke ta med Liverpool der du. Sitter vel hjemme å gliser. Etter en sånn start på sesongen, så må du selv svelge eplet å si at vi også er utfordrere, på lik linje med Arsenal i år

 

Hvordan det? Dere viser jo igjen hvor avhengige dere er av Gerrard og Torres.

Vi slo United uten Torres og Gerrard spilte 30 min eller noe? Veit ikke jeg, men det er noe litt selvmotsigende her. :roll:

Lenke til kommentar
Chelsea og United som favoritter, med Arsenal som utfordrer.

Du bare digger å ikke ta med Liverpool der du. Sitter vel hjemme å gliser. Etter en sånn start på sesongen, så må du selv svelge eplet å si at vi også er utfordrere, på lik linje med Arsenal i år

 

Hvordan det? Dere viser jo igjen hvor avhengige dere er av Gerrard og Torres.

Vi slo United uten Torres og Gerrard spilte 30 min eller noe? Veit ikke jeg, men det er noe litt selvmotsigende her. :roll:

 

Det var uavgjort pga et selvmål helt til Gerrard kom inn......

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Nei, for å bevise at vi kan vinne uten dem. Dere sier jo at vi spiller som et 1.divisjonslag uten dem, men idag slår vi et topplag, uten dem.
Ikke det at United spilte som et topplag aka Chelsea/Arsenal idag da :)
Lenke til kommentar

Har du gått glipp av hele diskujonen rundt Gerrard/Torres på vårs lag, og Ronaldo på deres lag? Vi, og man utd supportere har sagt at dere er bedre uten ronaldo, enn vi er uten G&T. Og idag beviser vi at vi også kan klare oss uten våre beste spillere. Noe så si alle united fans har sagt at vi ikke klarer. Litt koselig er det også at vi nettopp vinner uten dem, mot united

 

Nei, for å bevise at vi kan vinne uten dem. Dere sier jo at vi spiller som et 1.divisjonslag uten dem, men idag slår vi et topplag, uten dem.
Ikke det at United spilte som et topplag aka Chelsea/Arsenal idag da :)

Nei det gjorde de ikke, men de stilte med et topplag, og regnes som et topplag.

Lenke til kommentar
Nei, for å bevise at vi kan vinne uten dem. Dere sier jo at vi spiller som et 1.divisjonslag uten dem, men idag slår vi et topplag, uten dem.
Ikke det at United spilte som et topplag aka Chelsea/Arsenal idag da :)

 

 

Omg. drit i å diskuter sånn...

 

United som er et topplag og vant CL og PL i fjor, bør klare å være et topplag i hver jævla kamp. United var et topplag i dag også, men møtte en motstander som spillte jævlig bra. Det er grunnen til at vi ikke spillte som et topplag i dag.

 

Å si at vi ikke er et topplag og blablabla blir bare alt for dumt

 

 

Ingen unnskyldning:

 

Vi tapte fortjent... Midtbanen sugde så jævli..

Lenke til kommentar
Då sleppe vi han mot oss vertfall.

Jeg ville ikke ha vært så sikker på det.

 

Å? Grunnen til det?

 

Saken kommer garantert til å bli anket.

Men siden Terry provoserte City-fansen på vei ut av banen, skal nok FA slå hardt ut på det. Han får nok minst en kamp uansett, så det er bra for Man Utd. :)

Og det som er bra er at Ronaldo sannsynligvis er tilbake til den kampen! :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

United kom med et topplag, men har ikke fått noen selvtillit gjennom sesongen, starter med spiller på ukjente plasser (gudene vet hvorfor), Ronaldo er ute, man så jo hvordan United spilte uten han ifjor (ikke dårlig, men redusert). I tillegg var det debut for Berbatov. Alt stemmer ikke så godt som det burde og det bør vi fikse til Chelsea-kampen.

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Har du gått glipp av hele diskujonen rundt Gerrard/Torres på vårs lag, og Ronaldo på deres lag? Vi, og man utd supportere har sagt at dere er bedre uten ronaldo, enn vi er uten G&T. Og idag beviser vi at vi også kan klare oss uten våre beste spillere. Noe så si alle united fans har sagt at vi ikke klarer. Litt koselig er det også at vi nettopp vinner uten dem, mot united

 

Hva diskusjonen har vert mellom deg og andre her skal ikke jeg legge meg borti, men fakta er at det målet dere scåret uten Gerrard og Torres var et selvmål.

 

Hvem som er best uten diverse spillere skal ikke jeg legge meg borti, men det blir ihvertfall ikke avgjort pga en kamp. Det er nettopp det som er så bra med ligaen kontra CL og FA cup

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...