fakey Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 For dårlig omgang, vi er på vår egen halvdel hele tiden og ligger lavt. Henke må ut, Saha inn. Vidic blir totalt eid av Bellamy, det må ikke skje mer, ellers vil det komme en scoring ut av det. Ronaldo er positiv, håper han setter opp giret et par hakk i 2 omgang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 LMAO! Så ufortjent, men sååå deilig! Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Ja.. Og O'Shea syns jeg er en tragedie. Håper virkelig ikke han spiller. Hva var det du sa? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 AAAH! Haha. Dette var langt fra fortjent, men gud så deilig! JESS! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 (endret) Å fy faen. Jeg slo av tvn etter kjempesjansen til Crouch, og det lønte faen megseg! Fikk tlf mens jeg satt og vurderte å fyre inn no heroin (lol) fordi jeg var så nervøs. Så tror du faenmeg ikke en kompis rigner og sier at OShea har scoret, fy faen. Det lønte seg at jeg slo av tvn. FY FAEN JAAAAAAAAAAAAAAAA!! Scholes skulle faenmeg ikke vært utvist, snakk om skandale. Var at han var forbanna på dommern, direkte rødt kort? Fy faen, måtte han brenne, stort skår i gleden. Endret 3. mars 2007 av NightKeeper Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Det røde kortet var ikke rødt spør du meg, men så deilig det målet var!! Lenke til kommentar
Blax Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 HAHAHAEHAEHEHA SÅ HÆÆÆÆRLIIIIG! Ufortjent, men det går slik med THE WINNING TEAM!! Glory glory man united !! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 I dag spiller det liten rolle om det var fortjent eller ikke. Herlig! Lenke til kommentar
superinvestoren Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Deilig Livskontrakt til den "alltid så gode" Johny Ponny! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Smileyspam til en kompis av meg på msn. Han er pool supporter! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Herregud så deilig!! Ikke noe å si på at det var ufortjent, men herregud så deilig det er! Scholes skulle jo aldri i verden hatt rødt kort. Overall synes jeg dommern virka mer på pools parti enn vårt, men skal ikke whine på det når vi vinner på denne måten. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Samme l'pool supporter skifta nick til Toska United, pga poengran! Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Gratulerer med seriegullet. Dere bør klare å hale det inn nå. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 De tre poengen var SÅ mye deiligere enn de 490 kronene jeg vant på oddsen O'Shea for president Først en klasse-redning mot Keane i kampen mot Spurs, nå matchvinner mot Liverpool hva blir det neste... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Å deilig azz, nå kan man nesten si at serien er avgjort vis chelsea taper i dag. Dagens mann: Ronaldo. Lenke til kommentar
Mrs Hatta Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg bøyer meg i støvet, O'Shea! Man of the match er jo faktisk veldig vanskelig. VDS med en kanonviktig redning, Ronaldo som spillte en god og gjevn førsteomgang, eller O'Shea med det utrolig viktige målet. Klarer ikke bestemme meg...! Blir deilig å gå på skolen og fotballtrening på mandag! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Jeg bøyer meg i støvet, O'Shea! Man of the match er jo faktisk veldig vanskelig. VDS med en kanonviktig redning, Ronaldo som spillte en god og gjevn førsteomgang, eller O'Shea med det utrolig viktige målet. Klarer ikke bestemme meg...! 8068652[/snapback] Egentlig ikke, synes Van der Sar er et klart valg der. Ronaldo hadde en under en god middels kamp synes jeg. Men det som imponerer mest er at vi vinner på en veldig dårlig dag. Evra var ikke god, Carrick er jeg ikke sikker på om var på banen til tider og Larsson så ut som han spilte i norsk 5. divisjon til tider Vidic hadde store problemer med Bellamy til tider, helt sikkert på grunn av at Evra hadde dårlig dag og han måtte til stadig ut på venstre back og rote der ute. Men helt sikkert mest på grunn av at han ikke var sikker på om Bellamy hadde med seg et 9'er jern ut på banen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå