Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For dårlig omgang, vi er på vår egen halvdel hele tiden og ligger lavt. Henke må ut, Saha inn. Vidic blir totalt eid av Bellamy, det må ikke skje mer, ellers vil det komme en scoring ut av det. Ronaldo er positiv, håper han setter opp giret et par hakk i 2 omgang.

Lenke til kommentar

Å fy faen. Jeg slo av tvn etter kjempesjansen til Crouch, og det lønte faen megseg! Fikk tlf mens jeg satt og vurderte å fyre inn no heroin (lol) fordi jeg var så nervøs. Så tror du faenmeg ikke en kompis rigner og sier at OShea har scoret, fy faen. Det lønte seg at jeg slo av tvn. FY FAEN JAAAAAAAAAAAAAAAA!!

Scholes skulle faenmeg ikke vært utvist, snakk om skandale. Var at han var forbanna på dommern, direkte rødt kort? Fy faen, måtte han brenne, stort skår i gleden.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar

Herregud så deilig!! Ikke noe å si på at det var ufortjent, men herregud så deilig det er!

Scholes skulle jo aldri i verden hatt rødt kort. Overall synes jeg dommern virka mer på pools parti enn vårt, men skal ikke whine på det når vi vinner på denne måten. :D

Lenke til kommentar

Jeg bøyer meg i støvet, O'Shea!

Man of the match er jo faktisk veldig vanskelig. VDS med en kanonviktig redning, Ronaldo som spillte en god og gjevn førsteomgang, eller O'Shea med det utrolig viktige målet. Klarer ikke bestemme meg...!

Blir deilig å gå på skolen og fotballtrening på mandag!

Lenke til kommentar
Jeg bøyer meg i støvet, O'Shea!

Man of the match er jo faktisk veldig vanskelig. VDS med en kanonviktig redning, Ronaldo som spillte en god og gjevn førsteomgang, eller O'Shea med det utrolig viktige målet. Klarer ikke bestemme meg...!

8068652[/snapback]

Egentlig ikke, synes Van der Sar er et klart valg der. Ronaldo hadde en under en god middels kamp synes jeg. Men det som imponerer mest er at vi vinner på en veldig dårlig dag. Evra var ikke god, Carrick er jeg ikke sikker på om var på banen til tider og Larsson så ut som han spilte i norsk 5. divisjon til tider :nei:

Vidic hadde store problemer med Bellamy til tider, helt sikkert på grunn av at Evra hadde dårlig dag og han måtte til stadig ut på venstre back og rote der ute. Men helt sikkert mest på grunn av at han ikke var sikker på om Bellamy hadde med seg et 9'er jern ut på banen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...