GLN Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Chelsea og United som favoritter, med Arsenal som utfordrer. Du bare digger å ikke ta med Liverpool der du. Sitter vel hjemme å gliser. Etter en sånn start på sesongen, så må du selv svelge eplet å si at vi også er utfordrere, på lik linje med Arsenal i år Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi bare erter Ikke vanskelig å se hvilken del av forumet som har vært mest aktivt i dag, tror jeg teller 12 av 20 som hører til i United/liverpool trådene Du vet vel hvordan man får opp oversikt over hvem som har postet mest i en tråd også da ? Trykk på mine innlegg (dine innlegg , huff...) så er det bare å finne kolonnen hvor det står svar og trykke på tallet. Lenke til kommentar
GBD Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Eneste som gjorde denne dagen LITT bra, var at Keane bommet mer på ballen, enn han traff. Ellers er det fortsatt begredelig. 7. halvliter nå... Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Tror jeg telte 4 eller 5 ganger at han bommet på ballen Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Chelsea og United som favoritter, med Arsenal som utfordrer. Du bare digger å ikke ta med Liverpool der du. Sitter vel hjemme å gliser. Etter en sånn start på sesongen, så må du selv svelge eplet å si at vi også er utfordrere, på lik linje med Arsenal i år Det er klart jeg liker å ikke nevne Liverpool i den listen, men jeg har mine grunner. Dere hadde vel en kjempestart ifjor også, hvis jeg ikke husker feil - ikke at det er grunn nok for å la Liverpool utebli fra 'listen' min. Men nå er vel ikke dette en Liverpool-tråd, så da regner jeg heller med at en slik diskusjon kan fortsette i deres egen tråd. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Points og Game på fylla sammen etter et tap mot Liverpool, glad jeg ikke bor i Tønsberg! 10 kr på at minst en av dere havner i klammeri med lovens lange arm Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Minner på at vi holder oss til temaet nok en gang her. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Furyfax Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 herregud........... 8 meldinger på mobilen fra scousere... eg har ikkje svart noen, ka ska eg sei.. kampen ødela liksom lørdagen Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Grunn til evakuering av Tønsberg sentrum da? Hadde vært morsomt vis en litt muskelkar hadde yppa med dem om tapet over liverpool Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Tror jeg telte 4 eller 5 ganger at han bommet på ballen Er det bare jeg som har en oppfatning om at Keane bommer ofte på ballen? Hver l'pool kamp jeg ser bommer han en eller flere ganger på ballen Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Berbatov blir ikke en flopp, jeg syns han gjorde det ganske bra idag i forhold til de andre United spillerene.. Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Berbatov blir ikke en flopp, jeg syns han gjorde det ganske bra idag i forhold til de andre United spillerene.. Heilt einig..Dei jævla fjortis medgangssupporteane som klaga på han alerede, kan berre vere stille. Lenke til kommentar
soundamia Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Mål til City. Litt moro det. Selv om det er Shitty. Og Robinio atpåtill. En liten burn til Chelsea Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Mål til City. Litt moro det. Selv om det er Shitty. Og Robinio atpåtill. En liten burn til Chelsea Æsj, det ble 1-1. Selv så er jeg Manchester United-fan. Har alltid vært, og skal alltid være. ^^ Synes det var skuffende i dag. Og om tap ikke var nok, må også Vidic stå over mot Chelsea... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Håper 1-1 holder seg hele kampen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) 1-2... Endret 13. september 2008 av *@lex* Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Fillern, men må inrømme at det var rimelig bra av Lampard Og der var det 3-1 Endret 13. september 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 RØDT KORT PÅ JOHN TERRY Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 RØDT KORT PÅ JOHN TERRY Lenke til kommentar
Sunhome20 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Då sleppe vi han mot oss vertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå