Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Selvfølgelig så er det ikke moro å tape mot pool, er aldri moro å tape uannsett hvem vi taper mot. Men denne typen tap gjør at Ferguson virkelig får sagt det han mener om spillet dems, og da har vi en tendens til å heve oss i en lang periode etter det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg ser ikke no positivt i dette, ingenting er verre å tape mot Pool. Er du her enda? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg ser ikke no positivt i dette, ingenting er verre å tape mot Pool. Åjoda, å tape for Lazio Bare du Hører ordet så tenker du automatisk på Nazister. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg ser ikke no positivt i dette, ingenting er verre å tape mot Pool. Er du her enda? Han må vente på mamma sånn at hun kan kjøre han på butikken for å kjøpe tau Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi bare erter Ikke vanskelig å se hvilken del av forumet som har vært mest aktivt i dag, tror jeg teller 12 av 20 som hører til i United/liverpool trådene Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvordan får du de greiene fram? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Trykker på min assistent som ligger i menyen til høyre Edit: Med høyre så mener jeg min høyre din venstre Endret 13. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det var synd Rooney ikke scorte på det siste skuddet. Jeg så den gå inn! Da var det mange sousere som gjorde setene på Anfield bløte veit jeg!! Cheer up lads! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er points her eller`? Send meg PM om du vil til Tønsberg på fylla i dag Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det var synd Rooney ikke scorte på det siste skuddet. Jeg så den gå inn! Da var det mange sousere som gjorde setene på Anfield bløte veit jeg!! Cheer up lads! Skal vel ikke påstå at jeg så den inne, Giggs sitt forsøk der i mot den så jeg på god vei inn i mål. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Omg, dette var bare så kjipt. Kommer til å få dette i trynet hver jævli united diskusjon frem til vi møter dem på Old Trafford... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Like greit at jeg sitter på jobb i dag uten mulighet for å se på fotball tydeligvis. Kan selvsagt ikke uttale meg om selve kampen, men resultatet var triste greier, selv om det måtte skje før eller siden. Vi har tross alt hatt ekstremt god statistikk mot pool de siste åra. Nok en svak sesongstart, håper det betyr at dette blir nok en knallsesong Endret 13. september 2008 av Geir M Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi bare erter Ikke vanskelig å se hvilken del av forumet som har vært mest aktivt i dag, tror jeg teller 12 av 20 som hører til i United/liverpool trådene Du vet vel hvordan man får opp oversikt over hvem som har postet mest i en tråd også da ? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Huff, da ble det trøstefylla istedenfor feirefylla. Sier ofte at det ikke er selve resultatet jeg er forbannet over, men måten vi spilte på. Idag er det faktisk resultatet jeg griner over, selv om måten vi spilte på var fullstendig tannløs. Rooney som ving, en Berbatov som tydelig ikke har spilt seg inn med gutta, dårlige bevegelser over hele banen, fullstendig tam midtbane og et par generaltabber. Overall en forferdelig kamp. Når det er sagt kan vi ikke forvente å gå ubeseiret igjennom en sesong. Tap mot dårligere lag forekommer, det skjedde ifjor mot Bolton, Shitty, Coventry og West-Ham. Shit happens. Enda godt var det at vi ikke tapte mot en tittelutfordrer. UNITED WE STAND Endret 13. september 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Enda godt var det at vi ikke tapte mot en tittelutfordrer. Hvem anser du som tittelutfordrere? Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Chelsea og United som favoritter, med Arsenal som utfordrer. Endret 13. september 2008 av LyleScott Lenke til kommentar
GLN Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nå er det vel snart på tide å si at dere ødela Berbatov, eller skal vi kanskje vente 1 kamp til Vi ligger 6p foran dere, en god start. Slår vi dere på Old Trafford så skal jeg gjøre mange ulovlige ting for å ferie Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ødela han? Han hadde jo en nydelig assist... Og dere har 1 kamp mer spillt.. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hadde ikke berba målgivende da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå