Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Giggs, ok. Resten, med unntak av stort sett alle i forsvar. SUGDE! Liverpool var tannløse! Hvordan man kan tape mot det tegneserielaget vet jeg ikke, det eneste de gjorde var å presse ballfører og vinne andreballer. Dette er fotball på miniputt nivå, å selv dette klarte ikke United få til å sitte. Noe av det verste jeg har sett. Vi gjør det forbanna lett for et Liverpool lag som langt fra imponerte. Å når KUYT(!!!) får tid på seg til å få ballen ned (det er lenge), ja da blir det for ille. Det er null bevegelse sentralt, rom på midtbanen blir ikke utnyttet. Masche er feilplassert stort sett hele kampen, men dette blir ikke utnyttet! Alonso, bidrar null offensivt. Liverpool er egentlig ufarlige! Men hva er vi da? Totalt, totalt ubrukelig!! Enig! Men må pluss på Enkeltfeil Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vel, en god ting for dere kom ut av kampen ihvertfall. Berbatov markerte seg fra kamp en, med ihvertfall 1 veldig god pasning, som ble målgivende. Synes du virkelig han markerte seg? Han slo en temmelig standard 45-grader ut i feltet-pasning, og etter sto han for det meste stille. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vel, en god ting for dere kom ut av kampen ihvertfall. Berbatov markerte seg fra kamp en, med ihvertfall 1 veldig god pasning, som ble målgivende. Men det var det. Etter det viste han seg fra sin sløveste side. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Vel, det var hans første kamp for dere. Kunne jo klart godt bedre. Men han fikk en målgivende pasning, det kunne gått mye verre? Tross alt så har dere kjøpt en spiller som gir opp rimelig lett når laget hans møter motgang. Endret 13. september 2008 av kvitrafn Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Enig med deg Hyrlen, denne kampen burde United vunnet. Men i dag var de like tannløse som en 140-åring Virket som United spillerne hadde en slags likegyldig innstilling til kampen, og kanskje ga det tidlige ledermålet en litt for stor trygghetsfølelse. En elendig forestilling, og bedre ble det ikke av Vidic' hodeløse takling på slutten som ga han et fortjent gult kort nr. 2 og dermed ute av Chelsea matchen. Og selv om Liverpool jublet som om de hadde vunnet ligaen, tror jeg faen meg de jubler like mye i London. 4 poeng etter 3 kamper er ett mer enn forrige sesong, men jeg tror det blir tøffere nå å ta igjen Chelsea. Tap også neste helg så blir luken veldig stor(tar det for gitt at de vinner mot City). Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vel, det var hans første kamp for dere. Kunne jo klart godt bedre. Men han fikk en målgivende pasning, det kunne gått mye verre? Tross alt så har dere kjøpt en spiller som gir opp rimelig lett når laget hans møter motgang. Han treffer hvertfall ballen. Lenke til kommentar
Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vel, det var hans første kamp for dere. Kunne jo klart godt bedre. Men han fikk en målgivende pasning, det kunne gått mye verre? Tross alt så har dere kjøpt en spiller som gir opp rimelig lett når laget hans møter motgang. Han treffer hvertfall ballen. Ja, han starta godt, men etter hvert ble han elendig som alle andre!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Okei. Min vurdering av kampen. Det hjelper IKKE å stille med tre verdensklassenagripere, når midtbanen ikke fungerer. Og etter den begredelige førsteomgangen må man kunne forvente et par smarte trekk av Fergie? Men neida. Istedet for å sette inn på Hargreaves for Carrick, så setter han jaggu meg inn GIGGS for Carrick, noe som oppløser midtbanen vår enda mer. Er det faenmeg mulig sier jeg? Med Hargreaves inn fra start i andre omgang med tre sentrale på midtbanen kunne kampen fort sett anderledes ut. Men med en sentral midt ut, og en ving inn, så blir det bare håpløst. Fergie har vært i gamet lenge, men en slik generaltabbe er det sjeldent å se. Og begge målene var på personlige feil, helt tragisk. Komisk å se Brown / VDS på førstemålet, og Giggs på andremålet. Herregud. Det ble ikke bedre at en stygg liten Liverpool-supporter ler meg opp i trynet utenfor Harveys i Kristiansand, hadde jeg ikke hatt kompiser der som holdt meg tilbake hadde jeg mest sannsynligvis sittet i glattcelle nå.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown var IKKE skyld i det første målet. Van der får ta på seg ansvaret for den, men det er glemt nå, Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown var IKKE skyld i det første målet. Van der får ta på seg ansvaret for den, men det er glemt nå, Ingen grunn for å skylde på Brown for det målet der nei, det må nok van der Sar ta på sin kappe (noe han sikker har gjort også) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown sin feil også, det er han som står feilplassert. Han må jo se at keeperen kommer ut der. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown var IKKE skyld i det første målet. Van der får ta på seg ansvaret for den, men det er glemt nå, Enig, VDS har ikke noe ute der å gjøre. Hadde vi ikke sluppet inn mål der, tro jeg kampen hadde blitt en helt annet, ihvertfall håper jeg det Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown sin feil også, det er han som står feilplassert. Han må jo se at keeperen kommer ut der. Han har jo en mann i ryggen så han MÅ være der, hadde ikke vdS kommet ut så tror jeg Brown hadde avklart den ballen ganske greit. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 ååååå, føler meg deg NIghtkeeper. Hadde det vært meg hadde jeg gærna mongo. Det hadde vært verdt 7000kr å sitte den kvelden cella Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Bah. jaja, vi får bite sammen tenna. Må vel tåle litt motgang vi og... suuurt Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Må vel tåle litt motgang vi og... Men når vi ikke er vant til det, er det ikke så lett... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hehe, en kompis på facebook: *navn* spør: Har liverpool vunnet premier league? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Haha:P lol Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg velger å se positiv på at vi gikk på en smell nå, spillerne har en tendens til å skjerpe seg kraftig etter sånne smeller. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg ser ikke no positivt i dette, ingenting er verre å tape mot Pool. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå