Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Men nå går jeg å henger meg, livet mitt er ødelagt. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Men nå går jeg å henger meg, livet mitt er ødelagt. jeg drikker meg i hjel. Joiner du? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ikke dø helt ennå, da. Da går dere glipp av at United reiser seg igjen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Siste pilsen på vei ned strupa. HVEM med på butikken? Vi snakker Oslo nå. HVEM er med på grøftefylla? Inviterer alle hjem til meg nå. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown var elendig i noen situasjoner idag. De fleste United-spillerne var elendige i noen situasjoner i dag... Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg begynner å ane veddemål. En kasse øl? Ja, gjerne. Du kan få en boks cola? Underage drinking is not cool! Jeg er med på veddemål! Ikke noe stress å kåre en vinner i dette århundret da.. Liverpool tar Manu hjemme i år! Husk dette, så kommer vi tilbake til det etter kampen! Bare sånn at det er gjort! Raste skylder Hewitt en boks cola! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hva gjorde Tevez feil? Han var veldig god, synes eg. Utennom målet så var vel han nesten like langt under pari som alle andre hos United i dag, men kan vel si at han var en av de bedre dårlige. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 For dere som tror jeg tuller: Dere som bor i Oslo-området har å pelle seg hjem til meg nå. Vi skal drikke oss så kanakas. Lenke til kommentar
Eltviken Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 LIverpool:D::D:D:D synd det united Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Jeg har en glad nyhet til storebror, lillebror vinner i dag Jeg lever i alfall i håpet, manchester står samlet etc. Endret 13. september 2008 av Crispin Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg begynner å ane veddemål. En kasse øl? Ja, gjerne. Du kan få en boks cola? Underage drinking is not cool! Jeg er med på veddemål! Ikke noe stress å kåre en vinner i dette århundret da.. Liverpool tar Manu hjemme i år! Husk dette, så kommer vi tilbake til det etter kampen! Bare sånn at det er gjort! Raste skylder Hewitt en boks cola! Han skal få en boks cola. Han får penger iløpet av uken. Bare send meg kontonummeret over PM om jeg lever. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 For dere som tror jeg tuller: Dere som bor i Oslo-området har å pelle seg hjem til meg nå. Vi skal drikke oss så kanakas. Slapp av nå Jeg skal desverre i bursdag. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvor er det du bor Points? Jeg kommer med tog og buss. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Raste er med, hvem andre? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Giggs, ok. Resten, med unntak av stort sett alle i forsvar. SUGDE! Liverpool var tannløse! Hvordan man kan tape mot det tegneserielaget vet jeg ikke, det eneste de gjorde var å presse ballfører og vinne andreballer. Dette er fotball på miniputt nivå, å selv dette klarte ikke United få til å sitte. Noe av det verste jeg har sett. Vi gjør det forbanna lett for et Liverpool lag som langt fra imponerte. Å når KUYT(!!!) får tid på seg til å få ballen ned (det er lenge), ja da blir det for ille. Det er null bevegelse sentralt, rom på midtbanen blir ikke utnyttet. Masche er feilplassert stort sett hele kampen, men dette blir ikke utnyttet! Alonso, bidrar null offensivt. Liverpool er egentlig ufarlige! Men hva er vi da? Totalt, totalt ubrukelig!! Lenke til kommentar
SuKa Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Godt å lese Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 En siste gang: Send meg PM om at dere kommer, så sender jeg adresse. Oslo-området og dere er invitert til grøftefyll. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Haha :!: Legg ut noen blider når dere er ferdige Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vel, en god ting for dere kom ut av kampen ihvertfall. Berbatov markerte seg fra kamp en, med ihvertfall 1 veldig god pasning, som ble målgivende. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vel, en god ting for dere kom ut av kampen ihvertfall. Berbatov markerte seg fra kamp en, med ihvertfall 1 veldig god pasning, som ble målgivende. Det var en kort markering... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå