Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om en uke ligger vi 9 poeng bak Chelsea (1 kamp mindre spilt). Drømmesituasjon. Jeg blir rett og slett forbanna om laget får lønn denne uka. Jeg mener det, får de faktisk betalt for å sløve rundt på en fotballbane?

Fullt fortjent seier av Liverpool. Det jeg ikke forstår er hvordan dere kan si at kjøpet(berba) er dårlig allerede? Han gjorde målet til tevez ferdigscora. Dessuten vet vi jo at Berba er en spiller som ikke jobber/springer slik tevez og rooney gjør.

 

Det som irriterer meg med denne kampen er måten united slapp dette på. 1.målet til Liverpool: Selvmål(Van der Sar, din feil, IKKE brown). 2.målet: Giggs, se til helvete å få den ballen over dødlinja?

 

Ellers så var det fantastisk elendig av Vidic å gjøre det han gjør på slutten der. APPLAUS.

 

Og som vanlig får Captain Hypocrite ikke gult kort i situasjoner det er soleklart. Takk for meg, pilsa venter

 

EDIT: må quote noen, noe som er fucka her..

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Anderson og ikke minst Hargreaves, hva gjorde de på banen? Jeg hadde byttet inn Fletcher og O'shea istedenfor Hargreaves og Giggs.

 

Hargreaves skal jo komme inn å forvandle laget til et stjernelag som plutselig finner flyten og får marginene med seg. Skjerpings. Kommer inn på et lag som har gitt opp å spille fotball. Anderson tror jeg tok en tur på puben uttafor Anfield i andreomgangen, for jeg så han i hvert fall ikke.....

Endret av SpencerReid
Lenke til kommentar
Veldig godt poeng faktisk. HVORFOR i ALLE dager fikk ikke Fletch spille? Han har jo vært beste spilleren i PL så langt for oss. Noen som kan forklare det? Dårlig av SAF å spille Rooney på høyrekanten HELE kampen. Synd, men som sagt, take it on the chin.

 

Hmm. Få hadde han på lagoppstillingen før kampen. Jeg er enig dog.

Lenke til kommentar

Giggs var da brukbar. Ferdinand, Evra og Tevez var de eneste av våre som får godkjent.

 

Problemet var manglende moral, glød, innsats og løp. Slo feilpassning på feilpassning. Taktikken til SAF feilet stort, da det ble for stasjonært uten kanter.

 

Tydelig at United spillerne (med unntak) ikke gav alt for fansen i dag,. Kan ikke bare plukke opp poeng, uten å jobbe for dem. ELENDIG!!

Lenke til kommentar
Hva skjer med Giggs egentlig? Hvis mannen har blitt så gammel og redd for kroppen sin at han ikke kan skjerme en ball ordentlig har han ingenting på banen å gjøre.

 

Brown var også ræva i dag, for ikke snakke om Scholes/Anderson.

 

Hadde Giggs satt den dupperen sin så hadde du ikke sagt det

 

Akkurat. Giggs var ikke så dårlig, synd at han ikke skjøt ut men det skjer. IKKE bli så negativ som Points her, husk at CARRICK måtte ut i pausen, og han var helt rå i første omgangen. Scholes og Anderson var jo fantastiske i første omgangen FORDI Carrick hjalp de veldig veldig mye, seriøst, chill folkens. Bad day, thats it.

Lenke til kommentar

Brown var elendig i noen situasjoner idag.

 

Berbatov sugde utenom de fem første minuttene.

 

Kan du nevne 1 som ikke sugde i dag?

 

Var ikke en av spillerne som fortjente å ha den drakta på seg i dag.

 

Hva gjorde Tevez feil? Han var veldig god, synes eg.

Han scorte ikke selfølgelig på den ene sjansen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...