Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Anderson og ikke minst Hargreaves, hva gjorde de på banen? Jeg hadde byttet inn Fletcher og O'shea istedenfor Hargreaves og Giggs. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Unnskyld meg, men HVA etter denne kampen tilsier at vi vinner på brua? Nevn i fleng.... Vi kan begynne med at vi ikke scårer selvmål i hver kamp. Kan si videre at vi bruker å heve oss drastisk Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Om en uke ligger vi 9 poeng bak Chelsea (1 kamp mindre spilt). Drømmesituasjon. Jeg blir rett og slett forbanna om laget får lønn denne uka. Jeg mener det, får de faktisk betalt for å sløve rundt på en fotballbane? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Unnskyld meg, men HVA etter denne kampen tilsier at vi vinner på brua? Nevn i fleng.... Vi tapte poeng mot Newcastle, vant mot Portsmouth, tapte mot Pool og skal da selvfølgelig vinne mot Chelsea... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Om en uke ligger vi 9 poeng bak Chelsea (1 kamp mindre spilt). Drømmesituasjon. Jeg blir rett og slett forbanna om laget får lønn denne uka. Jeg mener det, får de faktisk betalt for å sløve rundt på en fotballbane? Fullt fortjent seier av Liverpool. Det jeg ikke forstår er hvordan dere kan si at kjøpet(berba) er dårlig allerede? Han gjorde målet til tevez ferdigscora. Dessuten vet vi jo at Berba er en spiller som ikke jobber/springer slik tevez og rooney gjør. Det som irriterer meg med denne kampen er måten united slapp dette på. 1.målet til Liverpool: Selvmål(Van der Sar, din feil, IKKE brown). 2.målet: Giggs, se til helvete å få den ballen over dødlinja? Ellers så var det fantastisk elendig av Vidic å gjøre det han gjør på slutten der. APPLAUS. Og som vanlig får Captain Hypocrite ikke gult kort i situasjoner det er soleklart. Takk for meg, pilsa venter EDIT: må quote noen, noe som er fucka her.. Endret 13. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hva skjer med Giggs egentlig? Hvis mannen har blitt så gammel og redd for kroppen sin at han ikke kan skjerme en ball ordentlig har han ingenting på banen å gjøre. Brown var også ræva i dag, for ikke snakke om Scholes/Anderson. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Om en uke ligger vi 9 poeng bak Chelsea (1 kamp mindre spilt). Drømmesituasjon. Jeg blir rett og slett forbanna om laget får lønn denne uka. Jeg mener det, får de faktisk betalt for å sløve rundt på en fotballbane? skjerp deg Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hva skjer med Giggs egentlig? Hvis mannen har blitt så gammel og redd for kroppen sin at han ikke kan skjerme en ball ordentlig har han ingenting på banen å gjøre. Brown var også ræva i dag, for ikke snakke om Scholes/Anderson. Hadde Giggs satt den dupperen sin så hadde du ikke sagt det Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Veldig godt poeng faktisk. HVORFOR i ALLE dager fikk ikke Fletch spille? Han har jo vært beste spilleren i PL så langt for oss. Noen som kan forklare det? Dårlig av SAF å spille Rooney på høyrekanten HELE kampen. Synd, men som sagt, take it on the chin. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Anderson og ikke minst Hargreaves, hva gjorde de på banen? Jeg hadde byttet inn Fletcher og O'shea istedenfor Hargreaves og Giggs. Hargreaves skal jo komme inn å forvandle laget til et stjernelag som plutselig finner flyten og får marginene med seg. Skjerpings. Kommer inn på et lag som har gitt opp å spille fotball. Anderson tror jeg tok en tur på puben uttafor Anfield i andreomgangen, for jeg så han i hvert fall ikke..... Endret 13. september 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Fletch og O'shea skulle spilt, ikke Hargreaves, Berbatov og ANderson. Berbatov sugde utenom de fem første minuttene. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Veldig godt poeng faktisk. HVORFOR i ALLE dager fikk ikke Fletch spille? Han har jo vært beste spilleren i PL så langt for oss. Noen som kan forklare det? Dårlig av SAF å spille Rooney på høyrekanten HELE kampen. Synd, men som sagt, take it on the chin. Hmm. Få hadde han på lagoppstillingen før kampen. Jeg er enig dog. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Giggs var da brukbar. Ferdinand, Evra og Tevez var de eneste av våre som får godkjent. Problemet var manglende moral, glød, innsats og løp. Slo feilpassning på feilpassning. Taktikken til SAF feilet stort, da det ble for stasjonært uten kanter. Tydelig at United spillerne (med unntak) ikke gav alt for fansen i dag,. Kan ikke bare plukke opp poeng, uten å jobbe for dem. ELENDIG!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Berbatov sugde utenom de fem første minuttene. Kan du nevne 1 som ikke sugde i dag? Var ikke en av spillerne som fortjente å ha den drakta på seg i dag. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hva skjer med Giggs egentlig? Hvis mannen har blitt så gammel og redd for kroppen sin at han ikke kan skjerme en ball ordentlig har han ingenting på banen å gjøre. Brown var også ræva i dag, for ikke snakke om Scholes/Anderson. Hadde Giggs satt den dupperen sin så hadde du ikke sagt det Akkurat. Giggs var ikke så dårlig, synd at han ikke skjøt ut men det skjer. IKKE bli så negativ som Points her, husk at CARRICK måtte ut i pausen, og han var helt rå i første omgangen. Scholes og Anderson var jo fantastiske i første omgangen FORDI Carrick hjalp de veldig veldig mye, seriøst, chill folkens. Bad day, thats it. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Håper for all del at dette er siste sesongen til Giggsy. Han slipper alt for lett bakover og må nok ta på seg skylden til 2-1 scoringa (delvis sammen med Brown). Jeg har tenkt over hvordan giggs har vært de siste kampene, og han virker litt "sløv". Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Berbatov sugde utenom de fem første minuttene. Kan du nevne 1 som ikke sugde i dag? Var ikke en av spillerne som fortjente å ha den drakta på seg i dag. Hva gjorde Tevez feil? Han var veldig god, synes eg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Brown var elendig i noen situasjoner idag. Berbatov sugde utenom de fem første minuttene. Kan du nevne 1 som ikke sugde i dag? Var ikke en av spillerne som fortjente å ha den drakta på seg i dag. Hva gjorde Tevez feil? Han var veldig god, synes eg. Han scorte ikke selfølgelig på den ene sjansen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det er det alle spisser gjør der. Stikker ut foten og ser hva som skjer (hvis det er den du tenker på). On another day, they go in. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Klarer ikke se noe positivt på denne kampen, eller framover for den saks skyld. Er så vanvitig langt nede... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå