Essem Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 For en begredelig dag. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Haha, så dere når Benitez skulle prøve å forhindre byttet av Keane? Det beste med hele kampen omtrent... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jævlig enkel måte å si det på, vi fortjener faen meg ikke poeng når vi spiller så jævlig dårlig. Skal faktisk gå så lang å si at det var en helt grei seier til liverpool... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Dette her var så labert som det kan bli... Dagen er ødelagt, Liverpool har vunnet mot oss. Herregud? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det var faktisk FULLT fortjent. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jadda. En fantastisk start ble til en elendig kamp! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Blei enda mer skeptisk til berbatov nå! det er det liten vits i å bli. Vi kan bare innrøme at Liverpool var flere hoder bedre i dag, selv om ikke de var gode heller, det var bare vi som var så utrolig mye dårligere. Enkelt feil, enkeltfeil, enkeltfeil . Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det var FULLT FORTJENT. Ikke noe mer å si. Liverpool eier oss uten sine 2 beste spillere. Hadde jeg vært manager i United hadde ikke spillerne fått ukelønn. Når man ikke gjør jobben sin skal man heller ikke få lønn. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det var faktisk FULLT fortjent. Og det skal jeg være enig i. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Fy faen. RONALDO, KOM TILBAKE. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi kan jo ta med oss at Berbatov hadde assist. Kjempekjøp Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Blei enda mer skeptisk til berbatov nå! Må jo gi mannen mer en 2-3 treninger med gutta før man begynner å sutre... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 fy faen, det med byttet og Benitez var så jævlig morsomt og til og med jeg lo selvom vi lå under 2-1. haha fy faen. Men ja, tap måtte komme en gang, bare tenk HVOR mange ganger Pool supportere har følt dette de siste 5 eller noe årene. og vi, bare en gang. chill guys Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Alt gikk galt i dag:( Kan ikke huske å ha sett United spille så dårlig på mange år. Liten tro på Ligagull når vi spiller som vi har gjort de 2 av 3 første kampene. MÅ vinne på brua om jeg skal få troa igjen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Overkjøre Villareal på onsdag og 2-1 seier på brua Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi vinner ikke på brua, Vidic er ute. Faen, jeg må ta noe nå. Jeg skal skulke en heeel uke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi får håpe at dette er vekkeren som skal til for at gutta skal skjønne at det ikke bare er å hente poeng når de spiller kamper... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Unnskyld meg, men HVA etter denne kampen tilsier at vi vinner på brua? Nevn i fleng.... Lenke til kommentar
Essem Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Kan ikke huske å ha sett United spille så dårlig på mange år Det var vel litt å ta. Mener å huske a vi røyk ut i gruppespillet i CL for noen år siden Og gruppen var elendig... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Vi fikk vel egentlig som fortjent selv om Liverpool hadde flaks. Vi kan ikke spille med Rooney på kant. Han må ligge bak en midtspiss om han skal spille så defangsivt. Vi bør heller ikke begynne å legge oss bakpå en halv time før slutt. Og om vi skal gjøre det så må vi ihvertfall ikke spille med to spisser. Tung bortekamp etter landskamper må vel også ta sin del av skylden. Ganske mye gikk galt men vi viste tendenser og vi får prøve å ta med oss det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå