IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Det blir seier idag...GA RAN TERT Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Selvtilliten er tilstede, i hvert fall Håper for guds skyld du får rett, men blir en tøff kamp Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Dette blir gøy! Om Anderson og Berbatov scorer blir det nye nicket mitt Andertov/Berbason. Om "bare" en av de to scorer blir det Stonemeister med et hint av målscorerens navn. Deal? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Herregud så dårlig jeg er nå. Det er ikke pga. kampen, jeg er rett og slett megasyk. Kombiner det med nerver og jeg har det forferdelig nå. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Dette blir gøy! Om Anderson og Berbatov scorer blir det nye nicket mitt Andertov/Berbason. Om "bare" en av de to scorer blir det Stonemeister med et hint av målscorerens navn. Deal? Deal Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Putter Berba idag så skal eg tattovere navnet hans på rævva Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Dette blir gøy! Om Anderson og Berbatov scorer blir det nye nicket mitt Andertov/Berbason. Om "bare" en av de to scorer blir det Stonemeister med et hint av målscorerens navn. Deal? deal Endret 13. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Fy faen! Jeg er nervøs som faen. Sto opp on time, takk og pris. Føler meg helt føkka men nå er det kamp! Nå forlater jeg datamaskinen og, lykke til gutter. Seier bør gå her! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Fy faen! Jeg er nervøs som faen. Sto opp on time, takk og pris. Føler meg helt føkka men nå er det kamp! Nå forlater jeg datamaskinen og, lykke til gutter. Seier bør gå her! jepp, lykke til gutta! Nå venter tv'en Endret 13. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Putter Berba idag så skal eg tattovere navnet hans på rævva Oddsen er lav på at du ender opp med Berbatov for å si det sånn. Neida kjære han er en fotballspiller skjønner du! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Lykke til alla sammen Snakkes i pausen Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Inspirert av Stonemeister så kommer jeg til å skifte til Ayetov hvis Berba scorer og Ayeson hvis Anderson scorer, eller utmerker seg meget positivt Edit: Fuck! Det er 55 dager igjen til jeg kan skifte nick. Lovnad kansellert. Endret 13. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Da legger eg meg i fosterstilling og ligger der de neste timene..... Lykke til Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Våkna nå nettopp og fytti for en ellever vi starter med idag. Lykke til alle sammen Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Berberson Stonerson Stonatov? Ikke helt klar på den siste der... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Æsj..nå synger de noe fælt noe... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Letteste måte til å få sett kampen uten kampbillett eller de rette tv-kanalene er..............? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 You'll never get a job Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Eg tror faen meg Berba netter idag... Edit: faen meg nesten der Endret 13. september 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Snytt for straffe!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå