Aksjeleif Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 dette er startoppsillinga: vds brown - ferdinand - vidic - evra anderson -carrick - scholes tevez - berbatov- rooney FY FAEN det er offensivt Kilde: MUTV Er det bare jeg som lukter seier? Nope Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Reina Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio Benayoun Alonso Mascherano Riera Keane Kuyt Hvis ikke vi slår det laget der så kommer jeg til å bli fryktelig skuffet... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Torres og Gerrard på benken. Hvor har du sett det hen? MUTV er flotte saker Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Så det akkurat selv.. begge to er på benken. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ja, også var det det å skryte på et diskusjonsforum. Jupp. Slår nok din "ååå-jeg-er-så-jævlig-full-og-leifer-med-vilje-for-å-understreke-det" variant i nye å ne - eller hur? Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er han derre Reira noe tess? Har ikke sett en eneste kamp av han Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er han derre Reira noe tess? Nah, klassisk middelmådighet ala Pennant. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Sukk... Dere har vunnet før kampen har begynt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er spennende på hvordan laget fungerer sammen idag med 3 på topp. Håper Berba scorer 1 eller 2 mål Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Haha, så kommer Raste og bekrefter påstanden :!: Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hmm? Den skjønte jeg ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hmm? Den skjønte jeg ikke. Alt det du ikke skjønner får man jo plass til i et 25 binds leksikon Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ikke mer? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Han bare mobber Jaja, da har jeg nettopp dratt meg opp av senga og skal lage meg ein good frokost før kampen. Kjenner det kribler nå Drikking blir det i kveld uansett hvordan resultatet står seg ved 90min +ditt og datt på scoringstavla @ Anfield. Syntest forresten laget var veeel offansivt/dristig til å vere SAF? Endret 13. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ja, også var det det å skryte på et diskusjonsforum. Jupp. Slår nok din "ååå-jeg-er-så-jævlig-full-og-leifer-med-vilje-for-å-understreke-det" variant i nye å ne - eller hur? Kult, det kan jeg ikke huske å ha gjort. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ikke mer? Synes jeg var ganske snill egentlig Men nå skal jeg sett meg foran tven og "kose" meg. Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Kanskje det var noen andre, jeg har hukommelse som en gullfisk, så ikke lett å si. Dårlig forsøk på burn var det også :/ Nei, da skal man gjøre seg klar for kickoff. Snakkas i pausen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvem er på benken hos oss? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvem er på benken hos oss? posta litt lenger oppe Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvem er på benken hos oss? Benken: PIG, Giggs, Evans, Fletcher, O'Shea, Nani, Hargreaves Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå