kandinsky Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Skal ut nå for å lade opp. Skal se den med 2 pool-supportere Have mercy. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ta taxi da? En storkamp som dette fortjenes ikke å se på stream. Hehe, men da må jeg bruke spenn - da kan jeg likeså greit kjøpe kampbillett fra tv2 sumo - Faen! Nå sa jeg deg sjæl! Kjøpe Billett! Kampbillett på Sumo? Hvorfor det? De sender ikke PL.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er ikke noe problem å få på seg et flagg. Du henger det rundt livet som et forkle, bare at du lar det henge ned på baksiden. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Skal ut nå for å lade opp. Skal se den med 2 pool-supportere Have mercy. Når Fletcher tar luka på Gerrard (og Torres) må du huske å peke å le Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Livesport247 sender. Bra kvalitet også. 24 kroner i uka, er bare å avbestille igjen etter helga er over. Bedre stream finner du ikke. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ta taxi da? En storkamp som dette fortjenes ikke å se på stream. Hehe, men da må jeg bruke spenn - da kan jeg likeså greit kjøpe kampbillett fra tv2 sumo - Faen! Nå sa jeg deg sjæl! Kjøpe Billett! Kampbillett på Sumo? Hvorfor det? De sender ikke PL.. !? Faen, gjør dem ikke? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Canal+ har rettighetene til PL i Norge. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Canal+ har rettighetene til PL i Norge. Har aldri skjønt det systemet. Tv2 Sumo - det er jo over nettet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Men Tv2 har jo ikke rettigheter? Tv2 har rettighetene på Spansk og Norsk, C+ har rettighetene på PL. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 MSN-utdrag fra meg og en pool-supporter nå: Niko sier: (12.49.26)Keane mot Berbatov Det kan bli gøy! Liverpoolsupporter sier: (12.49.42) Torres mot Ferdinand er også "gøy" Niko sier: (12.49.46) Ja, vet Niko sier: (12.49.50) Ferdinand spiser han jo Liverpoolsupporter sier: (12.49.59) for de som liker å se sportsbiler bli ødelagt Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) dette er startoppsillinga: vds brown - ferdinand - vidic - evra anderson -carrick - scholes tevez - berbatov- rooney FY FAEN det er offensivt Kilde: MUTV Endret 13. september 2008 av SpencerReid Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nja, spørs hvordan du ser på det. 4-3-3 = 4-5-1. Er virkelig 4-5-1 mer offensivt enn 4-4-2? Torres og Gerrard på benken. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Sant det, men uansett har vi tre angrepspillere foran der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hvis den stemmer så blir dette fryktelig moro håper jeg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg blir enormt skuffa om vi ikke vinner denne kampen mtp. lagene som starter. Da forsvant jeg i butikken for å kjøpe pils og potetgull. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 dette er startoppsillinga: vds brown - ferdinand - vidic - evra anderson -carrick - scholes tevez - berbatov- rooney FY FAEN det er offensivt Kilde: MUTV Er det bare jeg som lukter seier? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Men Tv2 har jo ikke rettigheter? Tv2 har rettighetene på Spansk og Norsk, C+ har rettighetene på PL. Riktig. TV2 KAN kjøpe rettighetene til PL, og sende over Sumo.. Har faktisk vært snakk om det før, men da hadde det kosta en god del mer enn det det koster i dag. TV2 har også rettighetene til en god del landskamper, Adeccoligaen, (litt) Serie A, diverse super-cuper, Spansk La Liga, Norsk Tippeliga og NM for menn. Pluss en del småting. Nytt av året er Serie A. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Torres og Gerrard på benken. Hvor har du sett det hen? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 vdsbrown - ferdinand - vidic - evra anderson -carrick - scholes tevez - berbatov- rooney Her er forøvrig benken: PIG, Giggs, Evans, Fletcher, O'Shea, Nani, Hargreaves Liverpool sin startoppstiling: Reina Arbeloa Carragher Skrtel Aurelio Benayoun Alonso Mascherano Riera Keane Kuyt Benken: Cavalieri, Dossena, Hyypia, Ngog, Torres, Gerrard, Babel. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg skal ikke gå i fella og ta noe som helst på forskudd, men det er en stor fordel for oss a de to største truslene sitter på benken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå