GLN Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er vel bare canal +/skysports som har tilatelse til å vise live, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Er vel bare canal +/skysports som har tilatelse til å vise live, eller tar jeg feil? Lover er til for å brytes Men tv2 Sumo viser vel slike kamper "live" de også. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Giallorossi: Pub? Å streame en slik kamp er jo håpløst! Blir nok Canal+Sport og 42" plasma her Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Giallorossi: Pub? Å streame en slik kamp er jo håpløst! Blir nok Canal+Sport og 42" plasma her Ah, gå og meg det har aldri stemt helt godt sammen. Beinet mitt har "sovna" igjen også Streamingen funker helt greit, jeg trenger ikke full hd og prikkfritt bilde for å nyte det. Endret 13. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Flere forskjellige kanaler rundt om i verdens land som også viser det. Setanta bl.a. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ta taxi da? En storkamp som dette fortjenes ikke å se på stream. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 50" HD, Canal +, stressless, varm mat samt kjølebag m/ pils er elsk! Kosta meg endel tusenlapper, men var verdt det. Store tv'er er tingen, for da er man liksom kongen i gata Ikke sant, Raste? Lurer på om jeg skal lage meg grillet kyllingvinger til første omgang og pizza til andre. Huff, det skal ikke være lett... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ta taxi da? En storkamp som dette fortjenes ikke å se på stream. Hehe, men da må jeg bruke spenn - da kan jeg likeså greit kjøpe kampbillett fra tv2 sumo - Faen! Nå sa jeg deg sjæl! Kjøpe Billett! 50" HD, Canal +, stressless, varm mat samt kjølebag m/ pils er elsk! Kosta meg endel tusenlapper, men var verdt det. Store tv'er er tingen, for da er man liksom kongen i gata Ikke sant, Raste? Lurer på om jeg skal lage meg grillet kyllingvinger til første omgang og pizza til andre. Huff, det skal ikke være lett... My dream, men jeg lager ikke maten selv - det har man kjerringer til Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 50" HD, Canal +, stressless, varm mat samt kjølebag m/ pils er elsk! Kosta meg endel tusenlapper, men var verdt det. Store tv'er er tingen, for da er man liksom kongen i gata Ikke sant, Raste? Lurer på om jeg skal lage meg grillet kyllingvinger til første omgang og pizza til andre. Huff, det skal ikke være lett... Ja, er så enig. Så enig.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 50" HD, Canal +, stressless, varm mat samt kjølebag m/ pils er elsk! Kosta meg endel tusenlapper, men var verdt det. Store tv'er er tingen, for da er man liksom kongen i gata Ikke sant, Raste? Ja, også var det det å skryte på et diskusjonsforum. Oi oi oi. Jeg kom meg opp, må få lov å takke mamma for en fantastisk prestasjon! Nå er jeg møkkasyk, og skal akkurat til å ta meg litt frokost før jeg stikker i butikken og kjøper potetgull + pils. Så er det rett hjem og få på seg drakt + flagg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ah, gå og meg det har aldri stemt helt godt sammen. Beinet mitt har "sovna" igjen også Bil? Buss? Moped? Sykkel? Det er verdt det Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Så er det rett hjem og få på seg drakt + flagg. Den skal jo på med en gang du står opp? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 50" HD, Canal +, stressless, varm mat samt kjølebag m/ pils er elsk! Kosta meg endel tusenlapper, men var verdt det. Store tv'er er tingen, for da er man liksom kongen i gata Ikke sant, Raste? Ja, også var det det å skryte på et diskusjonsforum. Oi oi oi. Jeg kom meg opp, må få lov å takke mamma for en fantastisk prestasjon! Nå er jeg møkkasyk, og skal akkurat til å ta meg litt frokost før jeg stikker i butikken og kjøper potetgull + pils. Så er det rett hjem og få på seg drakt + flagg. Flagget som skjørt da eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Så er det rett hjem og få på seg drakt + flagg. Den skal jo på med en gang du står opp? Min bortetrøye er på, med Carrick båkpå. 50" HD, Canal +, stressless, varm mat samt kjølebag m/ pils er elsk! Kosta meg endel tusenlapper, men var verdt det. Store tv'er er tingen, for da er man liksom kongen i gata Ikke sant, Raste? Ja, også var det det å skryte på et diskusjonsforum. Oi oi oi. Jeg kom meg opp, må få lov å takke mamma for en fantastisk prestasjon! Nå er jeg møkkasyk, og skal akkurat til å ta meg litt frokost før jeg stikker i butikken og kjøper potetgull + pils. Så er det rett hjem og få på seg drakt + flagg. Folk må få lov til å tulle litt med hverandre? Hvordan i allverden skal du få flagget på deg? Endret 13. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
archanios Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nei, får vel forlate datamaskina. Lykke til alle United-fans, så får vi satse på at når eg kjem innom her i morgon ein gong, så er det fortsatt feiring.. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Min bortetrøye er på, med Carrick båkpå. Min også, bare med Ferdinand på. Må jo ha en forsvarsspiller når vi spiller mot Liverpool Hvordan i allverden skal du få flagget på deg? Du tar det bare rundt deg, som en kappe. Slik som Supermann bruker. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nå er vel Points ærlig talt ikke Superman eller Batman. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nå er vel Points ærlig talt ikke Superman eller Batman. Nei, nei, men han er United-supporter! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Nå er vel Points ærlig talt ikke Superman eller Batman. Nei, men United er det Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 FY faen, jeg er så jævla nervøs før kampen. Jeg vetta faen hva jeg kan gjøre for å få tiden til å gå fortere enn det den gjør. For nå går den saaakte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå