Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IDAG ER DAGEN! Skal starte dagen med å tømme oppvaskmaskin, så skal jeg se Review fra ifjor! Deretter! Ja Deretter skal det ikke være lenge igjen til kamp! Drømte at Rooney og Berbatov puttet, samt at det ble en utvisning. Husker ikke hvem, men pengene mine er på Scholes, Masche eller Rooney.

Lenke til kommentar

Det hadde ikkje gjort noko om den sinte mannen frå argentina, eller Captain Hypocrite blir utvist. Gjerne begge to.

Håpar spelarane våre klarar å holde seg i skinnet, men som du seier så er Roon og Scholes gode kandidatar dersom nokon skulle bli utvist.

 

Gruar meg noko jævlig no. Må vel komme meg ut ganske tidlig også, såpass ein er sikker på å finne ein plass

Lenke til kommentar
Jepp, det er helt sant :)

 

Giallorossi, skaff deg Canal +. Er absolutt verdt pengene.

Si det til foreldra mine så er du evig gut :innocent:

Ville muligens ha prioritert et medlemskap for tv2 sumo enn canal digital. Sumo kan jeg jo se alle kampene i PL, La Liga og Serie A. :)

Og da er det bare å plugge Laptopen i Tv'n og en brukbar kabel i Laptopen - så har jeg det hakkefritt og i god kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Jepp, det er helt sant :)

 

Giallorossi, skaff deg Canal +. Er absolutt verdt pengene.

Si det til foreldra mine så er du evig gut :innocent:

Ville muligens ha prioritert et medlemskap for tv2 sumo enn canal digital. Sumo kan jeg jo se alle kampene i PL, La Liga og Serie A. :)

Og da er det bare å plugge Laptopen i Tv'n og en brukbar kabel i Laptopen - så har jeg det hakkefritt og i god kvalitet. :)

Ja, kan jo prate med de om jeg får telefonnummeret dems. Gi meg nummeret over PM, så kontakter jeg dem innen kl 13.

Lenke til kommentar
Og når begynte tv2sumo å vise PL?

 

 

 

Hahhaha, la merke til det jeg å. Det er vel kun Spansk fotball dem viser der? :p

 

Men i helvete. Det må jo kosta skjorta.

Ikke jeg som betalte TVen. Drar til besteforeldrene mine jeg, dem har HD dekoder og den store Tven. Hjemme må jeg greie meg med PVR dekoder og 42'' TV.

 

 

:)

 

Fy faen..stakkars deg... :ermm:

Ja, er helt jæævlig skal jeg si deg.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...