kandinsky Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Du kødder? For det første.. Du kan gå inn på hvilken som helst fotballrelatert side så står det. I værste fall står det 12.45 så må du gjøre om til norsk tid selv.. Og det står sikkert 5 ganger i denne tråden også. 13.45 går kampen i Norge. Om du skal se den i England 12.45. Ser du den i California blir det vel 04.45 ellerno Får håpe alle har fått det med seg nå og rekker kamp!! edit: hehe, en gammel traver kom meg i forkjøpet. Jeg kom akkurat hjem og er superfrossen i fingra. Tok meg 6 minutter å skrive innlegget over, haha. Natta! Og lykke til i morgen!! BERBA! Endret 13. september 2008 av niko_90 Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 klarer ikke sove, too exciting! 13.45 man, ikke mye mer enn 10 timer igjen. spennende, skummelt og deilig. natta nå skal løken nappes, så leggings. Deretter stå opp for å mekke seg deilig frokost og se kamp Natta folkens Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 ok nå SKAL jeg sove. må jo være våken til kampen. GOD natt gutta, vi fortjener å sove godt og drømme søtt pga. at vi er utd supportere, riktige røde djeveler! Anfield, here we come! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Morsom statistikk Last 8 fixtures: Man Utd 2-1 Liverpool Liverpool 0-1 Man Utd Liverpool 0-0 Man Utd Man Utd 1-0 Liverpool Man Utd 2-0 Liverpool Liverpool 0-1 Man Utd Liverpool 0-1 Man Utd Man Utd 3-0 Liverpool Scorers: Ferdinand 2 Silvestre 2 John O'Shea 2 (1 o.g.) Rooney 1 Ronaldo 1 Scholes 1 Brown 1 Tevez 1 Nani 1 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ønsk meg lykke til med å få sett denne kampen. Jeg sover vel ikke før om en 3-4 timer og jeg har ingen som kan vekke meg. Alarm fungerer ikke. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Ønsk meg lykke til med å få sett denne kampen. Jeg sover vel ikke før om en 3-4 timer og jeg har ingen som kan vekke meg. Alarm fungerer ikke. Da holder du deg våken, eller setter alarm på PC'en. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Som jeg skrev: Alarm fungerer ikke. Du kan sette en flyalarm inntil øret mitt, jeg våkner fortsatt ikke. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Som jeg skrev: Alarm fungerer ikke. Du kan sette en flyalarm inntil øret mitt, jeg våkner fortsatt ikke. Da sliter du generelt vil jeg tro. Du får sende melding til en kompis om at han vekker deg litt før kampen. Regner med du skal se sammen med noen ^^ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Nei jeg har ingen venner. EDIT: Joda, men ærlig talt. Jeg kjenner ingen seriøse United-supportere. Kjenner ingen seriøse supportere i det hele tatt faktisk. Endret 13. september 2008 av Points Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hmpt, det må være kjipt Men seriøst da må du holde deg våken! ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Usj, har vært våken i tre kvarter. Oppvarmingen til kamp har begynt. Nå kommer frokost, så skal jeg barrikadere meg i stua. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Har vært våken siden kl 7 idag. Faen, første gang på lenge at jeg har våknet så tidlig på en Lørdag. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Stod opp halv 6 eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Wow, premie på vei til i posten. Gratulerer. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 woooot... Eneste eg ønsker meg er seier idag.. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Akkurat våknet og det tok nøyaktig 3 minutter før kriblingen startet, nå må jeg gå sånn frem til 13.45 Kan jo leke litt med dagens lagoppstilling: vdS Brown - Ferdinand - Vicic - Evra Fletcher - Scholes - Anderson - Nani Rooney - Tevez Eller: vdS Brown - Ferdinand - Vicic - Evra Anderson - Scholes - Nani Rooney Tevez - Berbatov Eller: vdS Brown - Ferdinand - Vicic - Evra Rooney - Scholes - Carrick - Giggs Berbatov - Tevez Har vel mest tro på den første for å si det sånn, så kommer Berbatov inn i løpet av kampen. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Skal se kampen med 2 pool supportere, det her blir enten himmel eller helvete... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeg føler egentlig dette er en kamp vi må vinne, hvis vi skal henge med i toppen. Slik jeg ser det kan vi ikke forvente mer enn ett poeng på brua, Chelsea tror jeg er blitt for sterke etter at de fikk Scolari som manager. De har endelig begynt å spille litt positiv fotball, og med det arsenalet av en spillerstall tror jeg ikke de vi avgi mange poeng i år. Lenke til kommentar
M_Jern93 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Akkurat stått opp. Snart er det frokost så er det butikken for å kjøpe smågodt til kampen Hadde vært moro med en Berbatov Scoring idag gitt:D Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 På matchday gleder jeg meg til å våkne tidlig, ta meg en joggetur og høre på engelsk rock, før jeg lager meg en real frokost med toast og speilegg. Deretter skal jeg sitte på diskusjon noen timer og skrives med dere, før jeg tar turen til den lokale puben og tar meg et glass med fotballgutta. Derpå går turen hjemmover igjen til min elskede 50". Denne kampen skal sees helt alene, uten noen forstyrrelser, i mørtten med en pizza mozzarella og et par pils til hver omgang. På kvelden skal det enten feires eller trøstedrikkes/røykes. En ting er sikkert, jeg kommer til å være mentalt lost på kveldstid! Hit har jeg kommet sålangt på planen:P Stod opp halv 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå