Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Du kødder?

For det første.. Du kan gå inn på hvilken som helst fotballrelatert side så står det. I værste fall står det 12.45 så må du gjøre om til norsk tid selv.. Og det står sikkert 5 ganger i denne tråden også. 13.45 går kampen i Norge. Om du skal se den i England 12.45. Ser du den i California blir det vel 04.45 ellerno :) Får håpe alle har fått det med seg nå og rekker kamp!!

edit: hehe, en gammel traver kom meg i forkjøpet. Jeg kom akkurat hjem og er superfrossen i fingra. Tok meg 6 minutter å skrive innlegget over, haha. Natta! Og lykke til i morgen!! BERBA!

Endret av niko_90
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Akkurat våknet og det tok nøyaktig 3 minutter før kriblingen startet, nå må jeg gå sånn frem til 13.45 :(

Kan jo leke litt med dagens lagoppstilling:

vdS

Brown - Ferdinand - Vicic - Evra

Fletcher - Scholes - Anderson - Nani

Rooney - Tevez

Eller:

vdS

Anderson - Scholes - Nani

Rooney

Tevez - Berbatov

Eller:

vdS

Rooney - Scholes - Carrick - Giggs

Berbatov - Tevez

Har vel mest tro på den første for å si det sånn, så kommer Berbatov inn i løpet av kampen.

Lenke til kommentar

Jeg føler egentlig dette er en kamp vi må vinne, hvis vi skal henge med i toppen. Slik jeg ser det kan vi ikke forvente mer enn ett poeng på brua, Chelsea tror jeg er blitt for sterke etter at de fikk Scolari som manager. De har endelig begynt å spille litt positiv fotball, og med det arsenalet av en spillerstall tror jeg ikke de vi avgi mange poeng i år.

Lenke til kommentar
På matchday gleder jeg meg til å våkne tidlig, ta meg en joggetur og høre på engelsk rock, før jeg lager meg en real frokost med toast og speilegg. Deretter skal jeg sitte på diskusjon noen timer og skrives med dere, før jeg tar turen til den lokale puben og tar meg et glass med fotballgutta. Derpå går turen hjemmover igjen til min elskede 50". Denne kampen skal sees helt alene, uten noen forstyrrelser, i mørtten med en pizza mozzarella og et par pils til hver omgang. På kvelden skal det enten feires eller trøstedrikkes/røykes. En ting er sikkert, jeg kommer til å være mentalt lost på kveldstid!

Hit har jeg kommet sålangt på planen:P Stod opp halv 6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...