archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Sant det. Godt med vante omgivelsar i sånne anledninger.. Men må ein så må ein. Gruer meg mest enn så lenge, og verre blir det i løpet av natta.. Endret 12. september 2008 av archanios Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Ro dere ned litt nå, her har vi fasiten: Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Hm. Ronaldo må ha gjort det bra på trening. rett inn etter skade og mål etter ti minutt, rett og slett imponerande. Du skal få ei fantasiøl om resultatet stemmer. Rodrigo kan å skyte også. Se filmen hos Youtube Endret 12. september 2008 av archanios Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Okei da, liten mer "realistisk" utagave (paint shoppa, men den første var ekte da ) Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Håper ikke skaden til Anderson er såpass alvorlig at han ikke er med i mårra. Sitter med en liten mageføelse på at han scorer sitt første United mål i mårra nemlig.¨ Anyways, jeg tar en tidlig kveld. Nattinatt Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Den magefølelsen hadde eg kvar kamp han var med på i fjorårssesongen. Eller kanskje ikkje magefølelse, men meir, det må vel skje snart. Denne anledninga passar like godt, eller enda bedre enn andre. Ando-mål tre minutt på overtid og seier ville absolutt vere etter mitt hjerte. (Så sant hjertet toler avgjerelse på overtid) Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Lader opp med pils, en asosial wow nerd kamerat og noen united video's. Gleder meg! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Når er kampen? Tenker seff klokkeslett..... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 13.45 as said before. united.no Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Okei da, liten mer "realistisk" utagave (paint shoppa, men den første var ekte da ) Bare 2 fra Berbatov? All off topicneszen her i det siste har gjort at Internasjonal fotball er på 1. plass i postene mine. Gratuler meg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Okei da, liten mer "realistisk" utagave (paint shoppa, men den første var ekte da ) Bare 2 fra Berbatov? All off topicneszen her i det siste har gjort at Internasjonal fotball er på 1. plass i postene mine. Gratuler meg. Om Berbatov scorer mer en 2 mål skal jeg forever holde meg unna United tråden. Selvom jeg ikke er det såå mye. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Klassekamerat av meg er Pool-fan... Hadde en heftig diskusjon nå om hvem som kommer til å vinne. Nå har gutta å dominere utpå der i morgen, ellers blir det labert på mandag. Hva sier spåmannen? Mål av Anderson, Ronaldo, Berbatov, Fletcher og Roon? Om Andy og Berba setter en (eller to ) hver blir jeg helt fra meg! Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Tipper at dette blir en seier vi må springe rævva av oss for. Men seier blir det. Ingen 153262 - 0 seier, men en trygg en alikevel. Håper på prestasjoner fra Berba. Gleder meg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hjemme fra fylla nå., helvete, tror jeg ytrenger alarm for å stå opp før 2. må jo få med meg buold up og alt! Nei, jeg er nervøs menegentlig litt sur at Gerrard selv avkreftet sjansene for å spille i morgen ,ikke bare LFC. Hypocrite på diving og det ja. Whatever, vi kan ikke tape, altfor mange dumme Pool venner! God natt gutter! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 huff, noen som er oppe enda? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Jeah, jeg stresser seriøst med å være klar til kampen i morgen. er jo faen ikke lenge til" Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hjemme fra fylla nå., helvete, tror jeg ytrenger alarm for å stå opp før 2. må jo få med meg buold up og alt! Nei, jeg er nervøs menegentlig litt sur at Gerrard selv avkreftet sjansene for å spille i morgen ,ikke bare LFC. Hypocrite på diving og det ja. Whatever, vi kan ikke tape, altfor mange dumme Pool venner! God natt gutter! HAHA, seriøst tc47..skjønner ikke en dritt av hva som står der Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 HAhA damn, var ganske bad. nei jeg gir meg, god natt zaltapus Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 Hei, gutta. Vet dere når kampen begynner? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2008 Rapporter Del Skrevet 13. september 2008 klarer ikke sove, too exciting! 13.45 man, ikke mye mer enn 10 timer igjen. spennende, skummelt og deilig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå