NightKeeper Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Rooooo, roooooo til fiskeskjær.... Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Skjønte heller ikke noe av det bildet, men Raste ligger vel på et høyere nivå enn oss andre Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Skjønte heller ikke noe av det bildet, men Raste ligger vel på et høyere nivå enn oss andre Ja, han er vistnok æresmedlem i Mensa. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Syns det blir mykje tull i tråden for tida? Er det for å la vere å tenke på kampen i morgon, eller er det andre grunnar til at det er så mykje rart som absolutt må opp og fram her? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Syns det blir mykje tull i tråden for tida? Er det for å la vere å tenke på kampen i morgon, eller er det andre grunnar til at det er så mykje rart som absolutt må opp og fram her? Kjedelig å være særiøs hele tida da Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Vi spiller 4-5-1, Brown putter 2min før full tid. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Syns det blir mykje tull i tråden for tida? Er det for å la vere å tenke på kampen i morgon, eller er det andre grunnar til at det er så mykje rart som absolutt må opp og fram her? Er fordi vi ikke har spilt en viktig kamp på tre uker. Vi er rasteløse. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Har vi kamp imorra? :O Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Haha, vi er i hvert fall ikke Rasteløse, han er tilstede Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Har vi kamp imorra? :O Nope, bare de som skøyer med deg. duddelidu Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Fernando Torres er erklært kampklar i morra. Det samme er kapteinen sjøl, Stevie G. Kilde Nå får vi slått Liverpool med sitt fullmønstrede mannskap Glory glory! Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Fy faen jeg gleder meg til kampen i morgen. Skal lage meg en full kanne med kaffe, ha klart frukost, sette kapteinstolen rett forran Tven og kose meg noe sinnsykt. For en dag det blir i morgen Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Yesterday news? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Æsj, hva er vitsen med å poste slike bilder i tråden vår? Trodde aldri jeg skulle få se bilde av Captain Hypocrite i tråden vår.... Og man kan da vitterlig ikke forvente å spasere seg til seier på Anfield? Fallhøyden er stor, jeg tror vi taper. Det må jo skje en eller annen gang. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Likte de småhomofile bildene Uansett, I'm back! Kom meg til Tromsø, slapp å se kampen på en øde holme i Finmark! Gleder meg vilt til kampen i morgen! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Rastlause er en ting, men skal det hakkast på nokon, så kan de gjere det på Pool, og ikkje på kvarandre, som det har vore en tendens til i dag, så er det i det minste litt konstruktivt.. Håper på dette laget i morgon: VDS Brown, Rio, Vidic, Evra Fletch, Scholes, Carrick/Anderson, Nani Og så vil eg veldig gjerne spele med alle tre spissane samtidig, så ettersom pool har the kop, så kan vi også spele med 12 mann.. Carrick/Anderson: Den som er best fysisk skikka av dei i forhold til skadene dei har kjent til. Litt det samme med Nani også egentlig. Giggs skal vere klar, men det er litt vanskelig å vite om han er klar nok. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Likte de småhomofile bildene Uansett, I'm back! Kom meg til Tromsø, slapp å se kampen på en øde holme i Finmark! Gleder meg vilt til kampen i morgen! Hyyrlen Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Kapteinstol? Har du vært på besøk i Kaptein Sabeltann skute? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Gratulerer med det Hyrlen, men det er ganske koselig på øde holmar i Finnmark. Så lenge dei får inn kampen.. Har sett United-kamp på pub som egentlig ikkje var ope på Sørøya hausten 05. (ikkje at Sørøya er en liten holme, men) Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Gratulerer med det Hyrlen, men det er ganske koselig på øde holmar i Finnmark. Så lenge dei får inn kampen.. Har sett United-kamp på pub som egentlig ikkje var ope på Sørøya hausten 05. (ikkje at Sørøya er en liten holme, men) Ingenting slår min TV, min parabol, min tuner, mitt anlegg! Gud som jeg gleder! Å gruer meg, selv om jeg tror dette skal gå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå