Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

wow mrs hatta... jeg misunner deg deluxe, jeg selv har vært OT kun en gang, det var ifjor mot chelsea (bursdagen min), skulle egentlig dit igjen neste helg (Lille), men snø + vinter + kjøring = vraka bil

 

så jeg måtte avlyse det, uff uff... det var skikkelig dårlig.

 

du har vel sikkert sittet flere stand'er enn East Stand?

Lenke til kommentar
wow mrs hatta... jeg misunner deg deluxe, jeg selv har vært OT kun en gang, det var ifjor mot chelsea (bursdagen min), skulle egentlig dit igjen neste helg (Lille), men snø + vinter + kjøring = vraka bil

 

så jeg måtte avlyse det, uff uff... det var skikkelig dårlig.

 

du har vel sikkert sittet flere stand'er enn East Stand?

8052788[/snapback]

 

Stratford end, north stand (norge-seksjonen, som vi kaller det). Og south.

Elsker stemningen på Drømmenes Teater :love:

 

Men du er heldig som har fått oppleve Manchester i en storkamp. Var vel en fin bursdagsgave? ;)

Endret av Mrs Hatta
Lenke til kommentar

Hva tror folket om kampen til helga da?

 

Hvis United spiller slik som de avslutta kampen mot Reading trur jeg det vanskelig gjøres å slå Liverpool. Tror det kommer til å bli en ganske så gjevn kamp. Håpe bare det ikke kommer ett tidelig mål som gjør at det blir kjedelig deffensiv football. Har mest truen på et uavgjort resultat og hvis ett av lagene vinner blir det nok ikke med mer enn 1 mål

 

Den som lever får se ;)

Lenke til kommentar

Har troen, men disse oppgjørene er så bingo at jeg ikke tør tippe noe. Håper United går respektløst til verks, er lei av og se at United ligger å føler på det andre laget. Spiller United sitt spill så slår vi de fleste, men mot Arsenal og Liverpool har vi en stygg tendens til og legge opp stilen for mye etter motstanderen.

 

Å med forsvaret til United vs det offensive spillet til Lfc, og det offensive til United imot et noe haltende Lfc forsvar (sett iforhold til tidligere sesonger.) så skal dette gå veien. Eneste midtbanen jeg setter spørsmåltegn ved, håper Sir Alex trekker Giggs litt inn eller Rooney litt bak så man får etablert press mot Gerrard&co. Håper ikke Larson starter siden vi trenger en mer bevegelig spiss lik Saha.

 

Tror nok målene til United kommer på kontringer eller brudd på midtbanen i denne kampen, siden bakrekka til LFC ikke akkurat syder av fart. Er faktisk et under for meg at Benitez klarer og lappe igjen der bak med de faste fire han har der.

 

Så er det om Rafaèl velger og hvile noen før Barcà kampen, ligagullet har de jo ikke sjans på uansett og dette er jo ikke den verste kampen og tape med tanke på poenger uansett. Selv om jeg håper Liverpool stiller toppet, så ingen kan komme med det etterkant at det ikke var hele A-laget.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

--------------------------VDS--------------------------

 

---Neville-----------Rio--------Vidic----------Evra---

 

--Ronaldo-------Carrick-----Scholes--------Giggs--

 

------------------Rooney-------Saha-----------------

 

 

Spørsmålet er vel Larsson/Saha og Evra/Heinze. Etter min mening bør vi bruke Saha med mye bevegelse, og Evra selvom han er litt ute av form. I denne kampen må vi frem å score mål, og da synes jeg det blir mest riktig å bruke Evra.

Lenke til kommentar
Næmmen, en female United (Ronaldo) supporter jo. Det ser vi ikke ofte. :)

8052134[/snapback]

 

 

Eh, jeg har vært unitedsupporter siden jeg fikk min første sparkebukse. Jeg har garantert vært på Old Trafford fler ganger enn deg.

8052156[/snapback]

Har du vært mange ganger på Old Trafford da?

Lenke til kommentar
Jævli fornøyd med uavgjort imorra, frykter tap.

8061606[/snapback]

Jeg er ikke fornøyd med uavgjort i det hele tatt. Her skal vi ha 3 poeng. Om vi så må ofre det ene poenget for å kunne få de 3 så går vi for det. Jeg anser 0 og 1 poeng som det samme i denne gullkampen.

Lenke til kommentar
Jævli fornøyd med uavgjort imorra, frykter tap.

8061606[/snapback]

Jeg er ikke fornøyd med uavgjort i det hele tatt. Her skal vi ha 3 poeng. Om vi så må ofre det ene poenget for å kunne få de 3 så går vi for det. Jeg anser 0 og 1 poeng som det samme i denne gullkampen.

8061627[/snapback]

 

Er Liverpool på Anfield det er snakk om. Ikke Watford på Old Trafford. Liverpool er et helvete å møte selvom det gikk over all forventning på drømmenes teater ifjor høst.

Lenke til kommentar
Jævli fornøyd med uavgjort imorra, frykter tap.

8061606[/snapback]

Jeg er ikke fornøyd med uavgjort i det hele tatt. Her skal vi ha 3 poeng. Om vi så må ofre det ene poenget for å kunne få de 3 så går vi for det. Jeg anser 0 og 1 poeng som det samme i denne gullkampen.

8061627[/snapback]

 

Er Liverpool på Anfield det er snakk om. Ikke Watford på Old Trafford. Liverpool er et helvete å møte selvom det gikk over all forventning på drømmenes teater ifjor høst.

8061637[/snapback]

Det vet jeg. Men nå legger jeg til side hvem vi møter, og tenker på ligagullet. Derfor vil jeg at vi skal satse alt på å få de 3 poengene, for i mine "utregninger" er det ene poenget ubetydelig foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...