Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bare syns det er litt merkelig at:

 

1. Man ikke vet klokkeslettet kampen spilles

2. Man ikke vet hvilken dag kampen spilles

3. Bruker 2 poster på å spørre i stedet for å sjekke selv.

 

:)

 

Du får bare bite deg i det, det der skjer omtrendt hver bidige kamp.

 

Er opptil flere måter å sjekke på som tar like kort tid som å skrive en post her og vente i 2 minutter.

 

1. Sjekke på United.no står alltid når neste kamp er på forsiden.

2. Denne er fryktelig grei å ha: Canal + sendesjema for PL.

 

Har en kompis som fremdeles må spørre om når CL kamper starter :roll:

Lenke til kommentar

Enkelte har jo andre ting å gjere på enn å sjekke når fotballkampar begynner.. :nei: Dei må få lov til det. Og forsåvidt å plage oss andre med det.

 

Gruar meg litt til kamp no. Skal sjå den med ein kamerat som er pool-supporter, pluss at eg mest sannsynlig skal tilbringe store deler av dagen med han. Mykje lettare å ha med å gjere dersom vi tek tre poeng.

Lenke til kommentar

Sånne kamper er jeg nødt til å se alene. Blir nærmest psykotisk og umulig å ha med å gjøre hvis det blir for spennende. Jeg regner Man Utd som "en del av meg," og som tidenes dårligste taper blir det stygt når det ikke går veien. Et tap mot Liverpool i mårra tar jeg som et knusende nederlag personlig og kommer derved til å være langt nede de nærmeste dagene. Selvsagt går det andre veien også, så om United vinner, kommer jeg til å være mr.happy helt til Chelsea oppgjøret.

Lenke til kommentar

Humøret mitt går drastisk i feil rettning når United går på noen smeller, skal sies at noen er verre enn andre å tollere. Tap mot klubber som liverpool, arsenal, chelsea så er jeg ikke god å ha med å gjøre i noen dager, noe en del liverpool supportere på jobben vet å benytte seg av :)

 

Men når vi går på tap mot lag som er i bånn av tabellen, så er blir jeg bare oppgitt over at det faktisk er mulig og jeg gidder rett og slett ikke å bry meg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...