Raste Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Trener og trener Hr Blomm Eg kan også bære ball Han trener armene vettu Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Trener og trener Hr Blom Noen som kalte på meg? (Ja, jeg heter Blom til mellomnavn) Når er kampen egentlig? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 13 45 norsk tid Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Ronaldo er visst i godt humør på treningene. Det er fint Begynte å lure på om Ronaldo hadde fått draktnummeret til Rooney:P Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Ja, hva er greia med at alle har feil nr. på treningsdraktene? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Alle har det ikke. Såvidt jeg husker bruker Anderson f.eks 8. Ronaldo pleier å bruke 10. Hvorfor vet jeg ikke, men tipper at det egentlig ikke har noen logisk grunn Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 13 45 norsk tid I morgen, yes? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Det stemmer. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg bare syns det er litt merkelig at: 1. Man ikke vet klokkeslettet kampen spilles 2. Man ikke vet hvilken dag kampen spilles 3. Bruker 2 poster på å spørre i stedet for å sjekke selv. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg bare syns det er litt merkelig at: 1. Man ikke vet klokkeslettet kampen spilles 2. Man ikke vet hvilken dag kampen spilles 3. Bruker 2 poster på å spørre i stedet for å sjekke selv. Du får bare bite deg i det, det der skjer omtrendt hver bidige kamp. Er opptil flere måter å sjekke på som tar like kort tid som å skrive en post her og vente i 2 minutter. 1. Sjekke på United.no står alltid når neste kamp er på forsiden. 2. Denne er fryktelig grei å ha: Canal + sendesjema for PL. Har en kompis som fremdeles må spørre om når CL kamper starter Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Alltid like morsomt når folk spør når CL-kamper starter. Kan jo ikke gjøre annet enn å riste på hodet av fortvilelse... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Alltid like morsomt når folk spør når CL-kamper starter. Kan jo ikke gjøre annet enn å riste på hodet av fortvilelse... Jepp, herregud kampene har jo bare startet 20.45 i 16 år nå så kan jo skjønne at det kan være litt vanskelig å få med seg Lenke til kommentar
archanios Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Enkelte har jo andre ting å gjere på enn å sjekke når fotballkampar begynner.. Dei må få lov til det. Og forsåvidt å plage oss andre med det. Gruar meg litt til kamp no. Skal sjå den med ein kamerat som er pool-supporter, pluss at eg mest sannsynlig skal tilbringe store deler av dagen med han. Mykje lettare å ha med å gjere dersom vi tek tre poeng. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Er værre når folk spør om CL kampene, enn PL kamper der de har 3? forskjellige tidspunkter. Men uansett, sjekk ditt lags hjemmeside, der står det jo i en egen boks! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Alltid like morsomt når folk spør når CL-kamper starter. Kan jo ikke gjøre annet enn å riste på hodet av fortvilelse... Det lærte jeg da jeg var 11. Kanskje da jeg var 9 hvis jeg skal legge godvilja til. Endret 12. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hold dere til Man Utd-diskusjonen og ikke når folk må hjem fra SFO. En god del innlegg er fjernet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Sånne kamper er jeg nødt til å se alene. Blir nærmest psykotisk og umulig å ha med å gjøre hvis det blir for spennende. Jeg regner Man Utd som "en del av meg," og som tidenes dårligste taper blir det stygt når det ikke går veien. Et tap mot Liverpool i mårra tar jeg som et knusende nederlag personlig og kommer derved til å være langt nede de nærmeste dagene. Selvsagt går det andre veien også, så om United vinner, kommer jeg til å være mr.happy helt til Chelsea oppgjøret. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hehe. Er det sånn at vis du blir mobbet av en Pool supporter etter et tap, så hopper du på dem ;>? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Humøret mitt går drastisk i feil rettning når United går på noen smeller, skal sies at noen er verre enn andre å tollere. Tap mot klubber som liverpool, arsenal, chelsea så er jeg ikke god å ha med å gjøre i noen dager, noe en del liverpool supportere på jobben vet å benytte seg av Men når vi går på tap mot lag som er i bånn av tabellen, så er blir jeg bare oppgitt over at det faktisk er mulig og jeg gidder rett og slett ikke å bry meg... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hehe. En jeg jobbet med i sommer(voksen med 2 barn) griner og syter vis du mobber han etter et Man Utd tap dagen etter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå