Limbeck Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Må være morsomt å se kampen i etterkant for å se hva som egentlig hendte Har aldri noe problemer med hukommelsen jeg, samme hva og hvor mye jeg drikker. Endret 11. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Syns ikke vi MÅ vinne Raste, uavgjort + bra spill er greit nok. Tap, derimot, er ikke greit. Seier hadde egentlig vært veldig praktisk da vi spiller på Brua neste helg, but you cant always get what you want! HAHA Points, gøy å lese listen! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Selvfølgelig må vi vinne. Kan ikke tape for pool... - John Terry satte sin i stanga Ah... Minnene Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Må være morsomt å se kampen i etterkant for å se hva som egentlig hendte Har aldri noe problemer med hukommelsen jeg, samme hva og hvor mye jeg drikker. Så lenge det ikke er Tequila inne i bildet så er i hvertfall husken mye bedre Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Altså, et par pils til kampen for å roe nervene litt er vel greit, men å være helt kanakas under selve kampen er jo ikke bare dumt spør du meg. Det får bli seinere på kvelden, uansett åssen kampen går tenker jeg. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Jepp, enten så drikker man for å feire kampen eller så drikker man for å glemme, uansett pære blir man uannsett Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Jepp, enten så drikker man for å feire kampen eller så drikker man for å glemme, uansett pære blir man uannsett pære? det var noe nytt jaja, jeg selv hukser det meste dagen etterpå uansett hvor mye/hva jeg har drukket. Må vere hodet som er veldig klokt Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Et par shots med Tequila Sierra roer nervene, men er ikke nok til å gjøre deg drita. *anbefale* For min del har jeg kjøpt meg et par gode sigarer til å feire med, hvis det går veien. Under selve kampen så holder det med et par pils og en heftig pris (general løs) samt noe mat. Er et litt trist syn å være pære-kanon på formiddagen liksom. Dette er meg hvis vi taper. (Konge scene, fra en latterlig morsom film btw) Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 haha, enormt. Er enorm film det dere, makan til slaur skal du lete lenge etter ^^ men ja, blir nok ein feit pris om det blir for spennende Lenke til kommentar
Manx Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jepp, enten så drikker man for å feire kampen eller så drikker man for å glemme, uansett pære blir man uannsett pære? det var noe nytt jaja, jeg selv hukser det meste dagen etterpå uansett hvor mye/hva jeg har drukket. Må vere hodet som er veldig klokt Pære dritings, jeg glemte et ord ser jeg Men som sagt, så lenge jeg holder meg unna Tequila så husker jeg stort sett alt her i gården også... Fikk med meg en bra kommentar av Scholes som står på United.no: "Det er godt å ha så mange ungdommer rundt seg, for de kan ta seg av løpingen," spøker han. "Det er bare å ligge bakpå og spre pasninger, så fyker de (undommen) avgårde. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 haha, reagerte på akkuratt samme kommentar "Uniteds brasilianske kvartett gjør det lettere å spille fotball for meg", sier Scholes til Manchester Evening News. Det er bare å spille ballen til dem, så løper de. Ungguttene bobler over av energi!". Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Tequila har aldri vert min drikk. Kanskje derfor jeg husker ting. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Endret 12. september 2008 av Points Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Og hva er det denne tullingen driver med? Endret 12. september 2008 av Points Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Carlos Tevez ser ut som en huleboer på resten av bildene på GettyImages. Og hva er det med den deformerte shortsen til Berba? :O Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Manucho trener med ball : Klar til å debutere snart? Endret 12. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Trener og trener Hr Blomm Eg kan også bære ball Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jaja, Gerrard og Torres er tilsynelatende begge klare for i morgen. Til det sier jeg bare: Anderson og Ferdinand, da er de store truslene til Liverpool nøytralisert Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Jeg er så absolutt ingen Ronaldo fanboy, men digg å høre For ett lag vi har nå!! Gleder meg noe sanseløst til i morgen! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Trener og trener Hr Blomm Eg kan også bære ball Whatever... Han er på treningsfeltet i hvertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå