IcedInsanity Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Har lyst til å dele dette med dere. Utrolig at det snart er 10 år siden. Manchester United mot Manchester United. Helvette for ett mål av M Hughes Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Haha! Evra is tha man! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Haha! Evra is tha man! True that! Evra er faen meg the bomb! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Har lyst til å dele dette med dere. Utrolig at det snart er 10 år siden. Manchester United mot Manchester United. Helvette for ett mål av M Hughes Man får ikke kallenavnet King Volley uten grunn Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Har lyst til å dele dette med dere. Utrolig at det snart er 10 år siden. Manchester United mot Manchester United. Helvette for ett mål av M Hughes Man får ikke kallenavnet King Volley uten grunn Å fy faan for en fulltreffer! satt med gåsehud jeg nå Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Er den første videoen med Evra ekte? ^^ Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Forresten flott at Portugal tapte. Får håpe de ikke kommer til VM slik at Carlos får fyken og peller ræva si tilbake til Manchester. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Å fy faan for en fulltreffer! satt med gåsehud jeg nå Se filmen hos Youtube Sjekk målet etter ca. 1.30... Endret 11. september 2008 av Manx Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hehe! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Jøss. Solskjær er gamer. Den mannen blir mer og mer perfekt for hver dag som går Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Jøss. Solskjær er gamer. Den mannen blir mer og mer perfekt for hver dag som går Det var sikkert dette som hjalp han igjennom alle skademarerittene Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Haha...han har solgt mange spillere ja Spilte vel en del når han var skadet Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Sjekk målet etter ca. 1.30... 3:10! Herregud for et driv det er i det skuddet! Lenke til kommentar
Ando_89 Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Noen som vet hvor jeg kan se pressekonferansen med Ferguson og berbatov imorgen? Den sendes på MU-tv, og det bruker å være på Viasat sport 2. Men ser ikke ut som den går der imorgen. Tenkte på stream ellno? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Jeg vet det er tidlig på dagen, men sitter her nå å vurderer om jeg skal være fullstendig kanakas under kampen mot Liverpool. Hadde vært fint å sluppet nerver. Jeg må bare unngå samme tabbe som under CL-finalen der jeg ikke husket kampen dagen etter. Det gjør jeg forsåvidt ikke nå heller, men jeg har jo sett opptak Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Nervøsitet kan selvfølgelig være en plage under storkamper, men ingen nervøsitet, ingen spenning - og uten spenning hadde fotball vært rimelig kjedelig. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Jeg vet det er tidlig på dagen, men sitter her nå å vurderer om jeg skal være fullstendig kanakas under kampen mot Liverpool. Hadde vært fint å sluppet nerver. Jeg må bare unngå samme tabbe som under CL-finalen der jeg ikke husket kampen dagen etter. Det gjør jeg forsåvidt ikke nå heller, men jeg har jo sett opptak Hmm. så for å slippe nerver drakk du deg adundas slik at du ikke husket kampen. Ergo måtte du se den med nerver + fyllenerver dagen etter....... ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Det var ikke for å slippe nerver jeg drakk. Startet veldig tidlig for å få gode plasser, og da er det naturlig at det kan bli litt for mye av det gode. Dessuten visste jeg godt at vi hadde vunnet kampen på straffer. Husker vagt at vi hadde scoret, men i mitt visuelle minne var det Hargreaves (sto ihvertfall det på ryggen) som hoppet opp og headet den ballen i mål. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Faen, begynner å få nerver som faen nå til Lørdagens kamp. Vi må vinne mot Pool. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Kan jo legge til overraskelser som kom dagen etter: - Ronaldo scoret - Lampard scoret - Vi hadde utrolige mange sjanser til å øke ledelsen - Chelsea traff treverket flere ganger - Drogba fikk rødt - Ronaldo bommet på sin straffe - John Terry satte sin i stanga - Nani og Anderson var blandt de som tok straffene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå