Nutjob Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Herlig. Så reprise på målene på sporten før i kveld Får en slags varm følelse innvendig da jeg får se eller vite at Roon har spilt bra/scora mål EDIT: HAHA, Points. Me and u agein? Endret 10. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 I am here. As usual. Men fy faen, Rooney var rå i kveld. Så hele kampen, måten han tar ned ballen for det 4-1 målet til Walcott også seff den pasningen gjennom til han, WOW! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 FAEN at jeg ikke fikk sett kampen da, var på trening :S Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Altså, 1. målet var sånn "nesten" assist av Rooney, andre var assist av Rooney, tredje var jo veldig bra mål av Rooney og 4. var jo rå forarbeid og assist av Rooney. Utrolig bra. Men må bare nevne hvor god Walcott var i dag, ser ut som han kan bli stor. Forresten, så var Brown glimrende og! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Altså, 1. målet var sånn "nesten" assist av Rooney, andre var assist av Rooney, tredje var jo veldig bra mål av Rooney og 4. var jo rå forarbeid og assist av Rooney. Utrolig bra. Men må bare nevne hvor god Walcott var i dag, ser ut som han kan bli stor. Forresten, så var Brown glimrende og! Bra bra Ser ut som Capello kan få noe bra ut av det engelske landslaget, heldigvis. Var veldig skeptisk til han av en eller annen grunn Endret 10. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg skjønner hva du mener, jeg var også skeptisk. Trodde han skulle alltid prøve å holde ettmåls ledelse osv, men det var ikke akkurat riktig siden laget er så offensivt til og med i vanskeligste kampen i hele gruppespillet. Veldig fornøyd er England-supporteren inni meg Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Var veldig sånn selv. Tenkte mye på at england nå kommer til å bli enda kjedeligere enn noen gang. Noe jeg selvfølgelig håper er feil. Som deg; er det ett landslag jeg faktisk brenner veldig mye for, må det vere det engelske. Kanskje fordi jeg ser mye engelsk og er temmelig tiltrekt av den engelske kulturen og fotballen generelt? Tror nok det ja. Det som er sant og sikkert(eller evt. visst skal komme inn her? ) er at det blir mangen turer til fotballøya for å se på fotballkamper opp igjennom livet. Ikke minst, for å tilbringe "litt" kvalitetstid sammen med hardbarka supportere på de britiske pub'ene. EDIT: huff, mye rare formuleringer :S Endret 10. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 haha, litt late night post ja Men ja, for meg er det bare spillestilen og spillerne som er der, så landslaget mitt er England ja. Var utrolig deppa når Kroatia vant 2-3 på Wembley og knocked out England fra EM; så å vinne 4-1 der borte i dag var nice revenge Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Dårlig gjort av Rio og Rooney å banke opp Walcott bare fordi de tror han er utlending. Herregud ikke alle som spiller for Arsenal er utlendinger, selv om det kan se sånn ut. (Skjikkelig late-night prøve å være morsom post fra meg) Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Dårlig gjort av Rio og Rooney å banke opp Walcott bare fordi de tror han er utlending. Herregud ikke alle som spiller for Arsenal er utlendinger, selv om det kan se sånn ut.(Skjikkelig late-night prøve å være morsom post fra meg) Haha sjekk bicep til vår kjære Rio da, tenk å møte Rio og Vida sammen. Tenk å være, vel, Torres på lørdag. Håper Rio har han i lommen sånn som i fjor Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Rio er en skikkelig Kraftplugg ja, men noe sier meg at Roon hadde slått han i slåsskamp Points, du brukte laaang tid på å finne ut noe "morsomt" som til min store fortvilelse gjorde meg trøtt. God natt Gamebatov(som jeg ser sniker rundt), tc47 og Points Endret 10. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 God natt ja folkens, think i'll call it a night. On Topic: Rio var vel også veldig solid i dag og viste ingen form for skade, så ting ser lyse ut for vår kjære Utd akk. nå Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) EDIT: dårlig spøk..og var nok ikke helt ment som du trodde heller Endret 11. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Manx Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hvis du tenker på det jeg regner du tenker på, hva pokker har det i denne tråden å gjøre? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 (endret) Har lyst til å dele dette med dere. Utrolig at det snart er 10 år siden. Manchester United mot Manchester United. Noen som husker denne ? Endret 11. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 den siste der hukser jeg jævlig bra ^^ Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hahaha, genialt, United under 3-0 til pause, saklig Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Kjente den ikke igjen før Schmeichel glipper boksen, genialt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Neville Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå