Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, 1. målet var sånn "nesten" assist av Rooney, andre var assist av Rooney, tredje var jo veldig bra mål av Rooney og 4. var jo rå forarbeid og assist av Rooney. Utrolig bra. Men må bare nevne hvor god Walcott var i dag, ser ut som han kan bli stor. Forresten, så var Brown glimrende og! :)

Lenke til kommentar
Altså, 1. målet var sånn "nesten" assist av Rooney, andre var assist av Rooney, tredje var jo veldig bra mål av Rooney og 4. var jo rå forarbeid og assist av Rooney. Utrolig bra. Men må bare nevne hvor god Walcott var i dag, ser ut som han kan bli stor. Forresten, så var Brown glimrende og! :)

Bra bra :) Ser ut som Capello kan få noe bra ut av det engelske landslaget, heldigvis. Var veldig skeptisk til han av en eller annen grunn

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar

Var veldig sånn selv. Tenkte mye på at england nå kommer til å bli enda kjedeligere enn noen gang. Noe jeg selvfølgelig håper er feil. Som deg; er det ett landslag jeg faktisk brenner veldig mye for, må det vere det engelske. Kanskje fordi jeg ser mye engelsk og er temmelig tiltrekt av den engelske kulturen og fotballen generelt? :) Tror nok det ja.

Det som er sant og sikkert(eller evt. visst skal komme inn her? :sleep2: ) er at det blir mangen turer til fotballøya for å se på fotballkamper opp igjennom livet. Ikke minst, for å tilbringe "litt" kvalitetstid sammen med hardbarka supportere på de britiske pub'ene.

EDIT: huff, mye rare formuleringer :S

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
Dårlig gjort av Rio og Rooney å banke opp Walcott bare fordi de tror han er utlending. Herregud ikke alle som spiller for Arsenal er utlendinger, selv om det kan se sånn ut.

(Skjikkelig late-night prøve å være morsom post fra meg)

Haha sjekk bicep til vår kjære Rio da, tenk å møte Rio og Vida sammen. Tenk å være, vel, Torres på lørdag. Håper Rio har han i lommen sånn som i fjor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...