Rexbatov Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Du må ha så og så mange egenproduserte spillere, og maks så og så mange "andre spillere." Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Går englandkampen på tv noe sted montro..? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Tv2sport og tv2sporten.no skulle vel sende, men om du ikkje får inn dei så er det kanskje vanskelig. Lenke til kommentar
larsevenes Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Ser ikke ut som det... I hvert fall ikke på noen av standard kanalene på get sitt kabel nett... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Tv2 Sport2 Kl 20.55 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Yes, fant det ut gitt Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Tv2 Sport 1 mente eg Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år? Absolutt, men er enig i prioriteringa, Synes da silva har bedre potensialet. På hvilket grunnlag? Et par gode pre-season-kamper? Johnny Evans storspilte fast på Sunderland i fjor, i PL. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jupp, jeg ser større potensialet i dem enn i Evans, har sett flere "evans-typer" gått ut dørene før. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hvem? Evans har vært bunnsolid for Sunderland... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jupp, Richardson reddet også WBA mot nedrykk - Alikevell var han ikke god nok. Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Han har i motsettning til Evans fått sjansen. Sammen med spillere som for eksempelvis Bardsley og Eagles, har de vist at de ikke er god nok for United. Evans har ikke fått sjansen enda, han overbeviste meg også i pre-season for oss da han fikk sjansen. Evans har mer rutine ettersom han nesten har vært fast for Sunderland, imens da Silva bare har hatt noen gode pre-season kamper. Jeg vil ikke sammenligne han med Richardson & CO, heller Pique og Rossi. Evans forsvinner nok som dem,,, Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Endelig rooney!! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Rooney leker seg utpå der vistnok. Skal visst ha vært innvolvert i alle tre målene til Walcott. Lenke til kommentar
Blax Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Rooney har vært innvolvert i alle måla til England Han har briljert, herlig spiller! Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Fantastisk å ha Rooney i toppform før helgen. Tevez har allerede vist at han er topp fysisk form, og har fått tatt det med ro de siste dagene, Nani har scoret for Portugal, og vi har kjøpt Berbatov. Begynner å se lyst ut dette! Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Han har i motsettning til Evans fått sjansen. Sammen med spillere som for eksempelvis Bardsley og Eagles, har de vist at de ikke er god nok for United. Evans har ikke fått sjansen enda, han overbeviste meg også i pre-season for oss da han fikk sjansen. Evans har mer rutine ettersom han nesten har vært fast for Sunderland, imens da Silva bare har hatt noen gode pre-season kamper. Jeg vil ikke sammenligne han med Richardson & CO, heller Pique og Rossi. Evans forsvinner nok som dem,,, Jupp, fordi han ikke er god nok. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Dette begynner jeg å like ganske godt. Spillere i scoringsform er digg Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Deilig med Rooney tilbake, håper han fortsetter til helga. Blir en heftig kamp, tror jeg Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Ja. Hvem av dere er det som skal holde meg selskap utover denne natten da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå