Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år?

Absolutt, men er enig i prioriteringa, Synes da silva har bedre potensialet. :)

 

På hvilket grunnlag? Et par gode pre-season-kamper? Johnny Evans storspilte fast på Sunderland i fjor, i PL.

Lenke til kommentar

Han har i motsettning til Evans fått sjansen. Sammen med spillere som for eksempelvis Bardsley og Eagles, har de vist at de ikke er god nok for United.

 

Evans har ikke fått sjansen enda, han overbeviste meg også i pre-season for oss da han fikk sjansen. Evans har mer rutine ettersom han nesten har vært fast for Sunderland, imens da Silva bare har hatt noen gode pre-season kamper. Jeg vil ikke sammenligne han med Richardson & CO, heller Pique og Rossi. Evans forsvinner nok som dem,,,

Lenke til kommentar
Han har i motsettning til Evans fått sjansen. Sammen med spillere som for eksempelvis Bardsley og Eagles, har de vist at de ikke er god nok for United.

 

Evans har ikke fått sjansen enda, han overbeviste meg også i pre-season for oss da han fikk sjansen. Evans har mer rutine ettersom han nesten har vært fast for Sunderland, imens da Silva bare har hatt noen gode pre-season kamper. Jeg vil ikke sammenligne han med Richardson & CO, heller Pique og Rossi. Evans forsvinner nok som dem,,,

Jupp, fordi han ikke er god nok. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...