Zeph Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Har fjerna nokre unødige innlegg. Dei kunne bytta ut volleyballen med ein fotball i logoen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Har fjerna nokre unødige innlegg. Dei kunne bytta ut volleyballen med ein fotball i logoen. Sånn ser en gammel fotball ut Zeph Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg liker den nye moderatoren. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hihi.... Uff....Ikke lenge til kamp nå...renneræv allerede jo Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Ser ut som noen prøver å få dyppa lillegutt og tror veien til mekka, er ved å smiske? Håper de nye modsa kan gjøre en like god jobb som Alastor. Sletting/straffing i hytt og pine funker ikke i denne tråden. Man må nesten dele samme lidenskap for å skjønne hvordan en fotballidiots hjerne fungerer in the heat of the moment... Angående kampen på Lørdag så håper jeg på 4.4.2 og ikke 4.5.1. Rooney alene på topp er jeg ingen stor fan av, selv om det har funket i noen kamper. Dessverre så tror jeg det blir en defensiv variant, med fem på midten. Nani, Fletcher, Scholes, Anderson, Giggs. VDS Brown - Ferdinand - Vidic . Evra Rooney - Scholes - Anderson/Carrick - Nani Tevez - Berbatov Dette laget hadde vært elsk! Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Enda mer OT er slettet.Nå må dere holde dere til saken gutter (og evt. jenter)! Er du bare leid inn av Alastor til Pool-kampen, eller kommer du til å være her resten av sesongen også? Dei kunne bytta ut volleyballen med ein fotball i logoen. Det var faktisk en ganske god ide, men "volleyballen" kommer vel fra ballene som de brukte på den tiden logoen ble laget. VDS Brown - Ferdinand - Vidic . Evra Rooney - Scholes - Anderson/Carrick - Nani Tevez - Berbatov Dette laget hadde vært elsk! Ville ikke hatt Rooney på kant, heller Fletcher slik som han har spilt i ligaen til nå. Tror vi starter med Rooney og Tevez på topp og Berbatov inn for en av dem i løpet av andre omgang. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Rooney spiller vel uansett kant. På papiret står han omført som spiss. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Rooney spiller vel uansett kant. På papiret står han omført som spiss. Jo, du har vel rett i det, men jeg ville heller spilt med en ren kant istedetfor Rooney, både på papiret og på banen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Enda mer OT er slettet.Nå må dere holde dere til saken gutter (og evt. jenter)! Er du bare leid inn av Alastor til Pool-kampen, eller kommer du til å være her resten av sesongen også? Jeg tipper resten av sesongen og! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Folkens. Dere forstår ikke helt - ikke kommenter mods, andre avgjørelser o.l. her i tråden - det har ingenting med saken å gjøre. Vil dere ha informasjon, send en pm . Ikke dra det mer off topic, ikke diskuter mer rundt mods. We are here. We are waiting. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år? Skjønner ikke helt hva Sir Alex tenker på her gitt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år? Absolutt, men er enig i prioriteringa, Synes da silva har bedre potensialet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år? Absolutt, men er enig i prioriteringa, Synes da silva har bedre potensialet. Det forsvaret vi har registrert inn til CL er syltynt med en skade på Rio Ferdinand f.eks. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Det tenkte jeg ikke på! Shit, i fjor hadde vi ihvertfall med Pique. Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Angående kampen på Lørdag så håper jeg på 4.4.2 og ikke 4.5.1. Rooney alene på topp er jeg ingen stor fan av, selv om det har funket i noen kamper. Dessverre så tror jeg det blir en defensiv variant, med fem på midten. Nani, Fletcher, Scholes, Anderson, Giggs. VDS Brown - Ferdinand - Vidic . Evra Rooney - Scholes - Anderson/Carrick - Nani Tevez - Berbatov Dette laget hadde vært elsk! En deffensiv variant ala 4-5-1 tror jeg vil fungere utrolig effektivt mot lag som Liverpool. Det er når jeg ser slike formasjoner mot topplag jeg virkelig ser lagånden i laget. Rekker faktisk ikke å se kampen, må jobbe. Typisk. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Nå gjelder det å komme unna kampene i kveld uten skader. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år? Skjønner ikke helt hva Sir Alex tenker på her gitt. Evans er B-listet fordi han er egenutviklet og kan dermed spille i CL selv om han ikke er på A-listen. Hvis Da Silva-brødrene hadde vært B-listet hadde de ikke kunnet spille, dvs at hvis Evans hadde vært A-listet hadde vi "brukt" opp en plass til en annen innnkjøpt spiller. Det er iallefall slik jeg har forstått det. Endret 10. september 2008 av Aye Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Rekker faktisk ikke å se kampen, må jobbe. Typisk. damn, hadde ringt sjefen og sagt at eg var syk eller noe. ingenting er større enn Utd kamp, og nemlig mot Pool. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Hvor går Englands kamp? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå