Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut som noen prøver å få dyppa lillegutt og tror veien til mekka, er ved å smiske? :p

 

Håper de nye modsa kan gjøre en like god jobb som Alastor. Sletting/straffing i hytt og pine funker ikke i denne tråden. Man må nesten dele samme lidenskap for å skjønne hvordan en fotballidiots hjerne fungerer in the heat of the moment...

 

Angående kampen på Lørdag så håper jeg på 4.4.2 og ikke 4.5.1. Rooney alene på topp er jeg ingen stor fan av, selv om det har funket i noen kamper. Dessverre så tror jeg det blir en defensiv variant, med fem på midten. Nani, Fletcher, Scholes, Anderson, Giggs.

 

VDS

 

Brown - Ferdinand - Vidic . Evra

 

Rooney - Scholes - Anderson/Carrick - Nani

 

Tevez - Berbatov

 

Dette laget hadde vært elsk!

Lenke til kommentar
Enda mer OT er slettet.

Nå må dere holde dere til saken gutter (og evt. jenter)!

Er du bare leid inn av Alastor til Pool-kampen, eller kommer du til å være her resten av sesongen også?

 

Dei kunne bytta ut volleyballen med ein fotball i logoen. :p

Det var faktisk en ganske god ide, men "volleyballen" kommer vel fra ballene som de brukte på den tiden logoen ble laget.

 

VDS

 

Brown - Ferdinand - Vidic . Evra

 

Rooney - Scholes - Anderson/Carrick - Nani

 

Tevez - Berbatov

 

Dette laget hadde vært elsk!

Ville ikke hatt Rooney på kant, heller Fletcher slik som han har spilt i ligaen til nå. Tror vi starter med Rooney og Tevez på topp og Berbatov inn for en av dem i løpet av andre omgang.

Lenke til kommentar
Angående kampen på Lørdag så håper jeg på 4.4.2 og ikke 4.5.1. Rooney alene på topp er jeg ingen stor fan av, selv om det har funket i noen kamper. Dessverre så tror jeg det blir en defensiv variant, med fem på midten. Nani, Fletcher, Scholes, Anderson, Giggs.

 

VDS

 

Brown - Ferdinand - Vidic . Evra

 

Rooney - Scholes - Anderson/Carrick - Nani

 

Tevez - Berbatov

 

Dette laget hadde vært elsk!

En deffensiv variant ala 4-5-1 tror jeg vil fungere utrolig effektivt mot lag som Liverpool. Det er når jeg ser slike formasjoner mot topplag jeg virkelig ser lagånden i laget.

 

Rekker faktisk ikke å se kampen, må jobbe. Typisk.

Lenke til kommentar
Jeg registrerer at Da Silva - degosene ble prioritert foran Johnny Evans ved CL-registreringen. Sier dette noe om hvor mye spilletid Ferguson har tenkt å gi Evans i år?

Skjønner ikke helt hva Sir Alex tenker på her gitt.

Evans er B-listet fordi han er egenutviklet og kan dermed spille i CL selv om han ikke er på A-listen. Hvis Da Silva-brødrene hadde vært B-listet hadde de ikke kunnet spille, dvs at hvis Evans hadde vært A-listet hadde vi "brukt" opp en plass til en annen innnkjøpt spiller.

 

Det er iallefall slik jeg har forstått det.

Endret av Aye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...