Nutjob Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Jeg ser på Gossip Girl. Etterpå skal jeg se 90210. Livet som sykemeldt er rett og slett herlig Hva faen er 90210? Sykmeldt for hva? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Opprinnelig skrevet av Anderson_8Personlig mener jeg at United stallen per dags dato er bær komplett, etter at Berbatov kom inn har god dekning på de fleste plasser, kanskje med unntak av venstrevingen! Vi har Nani, men han er synlig ikke god/moden nok ennå! Hvilke alternativer kunne vi evt. henta inn på ventre vingen? Det beste valget mener jeg ville vært Sergio "Kun" Aguero, men dette er vel kanskje bare sannsynlig hvis ronaldo drar!? Så du mener vi skal hente Aguero og bruke han som venstrekant? Nei, uff. Når det gjelder tv-serier så har jeg ikke sett The Wire, bare hørt utrolig mye positivt om det. Så skal absolutt begynne på den tv-serien. LOST og Heroes oser det stor klasse av. Endret 10. september 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Det komplette fotballlag finnes ikke. Det er en temmelig heftig fallhøyde på noen av folka her inne for tiden. Jeg er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort mot scouserene i helga Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Det komplette fotballlag finnes ikke. Det er en temmelig heftig fallhøyde på noen av folka her inne for tiden. Jeg er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort mot scouserene i helga Jepp, uavgjort på Anfield er slettes ikke dårlig og på forhånd skal vi være fornøyd med det. Men vi får se hvordan kampen utvikler seg. Blir skuffet om vi kjører over dem totalt men går fra stadion med bare ett poeng, men tvilsomt at vi kjører over dem. Selv om vi har vunnet der noen ganger de siste årene har vi vært heldige noen av gangene. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Flere OT-innlegg er slettet. Her holder vi oss til Manchester United-diskusjoner, og ikke Gossip Girl Reaksjoner på moderering tas på PM, og ikke i tråden. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Har vel sagt det før, men håper på 4 poeng i løpet av dei to neste seriekampane. Det blir absolutt ikkje lett, men det ville vere veldig bra uttelling mot Pool og Chelski. Med ein veldig god (eller litt heldig) kamp mot Pool så ser eg ikkje vekk ifrå at vi kan ende opp med tre poeng, men det må nok knallhard jobbing til frå heile laget. Å ta tre poeng på brua ville sjølvsagt vere fantastisk, men når tapte dei sist der? Så akkurat det ser en smule utopisk ut, så sant ikkje alt klaffar. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Just gotta say: hvor kult er det ikke at en jente skal drive med avstraffelser på oss fotballpøbler? Er du her inne på fulltid Juliess? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Ingen tilgjengelige kanaler som viser England ikveld? Lenke til kommentar
DeTomaso Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Noen som har sett denne før?? Fikk den i en mail nettopp.. synes den var meget bra og skulle veldig gjerne sett den i bedre kvalitet og oppløsning... Anyone?? Detomaso Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Den var direkte fæl. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Synes egentlig den ikke var noe pen i det hele tatt. Logoen i midten minner meg om et middelmådig amerikansk fotballag, eller et eller annet ishockey lag. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Den var... Overdådig. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Enig, så helt jævlig ut. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Vi har den fineste logoen i verden. Hvis noe er perfekt trenger man ikke fikse på det. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Temmelig klart hvilken som var finest syns nå jeg... Tviler på du finner den i bedre kvalitet og oppløsning. Jeg har aldri sett den før i hvertfall. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Ja, den "nye" var fæl. Husj.. Apropos. Noen som "historien" bak logoen? Den gamle fine altså. Hva alt symboliserer ogsånn. Spør fordi jeg lurer på om noen vil gjenfortelle den her Jeg vet ikke nemlig.. Gleder meg til kamp!! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Står mass om det her. Håper det var første og siste gangen jeg ser den andre, horribel! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Litt slemt å si, men mtp oppgjøret mot Chelsea om halvannen uke så var denne nyheten positiv i mine øyne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529744 - Essien ute med langtidsskade. Fyren har vært fantastisk mot oss og på brua i fjor, var han imo mye av grunnen til at Chelsea vant. Ikke umulig at de blå snubler mot City på Lørdag heller, så dette kan bli bra om lykken står oss bi. Blir mer å mer nervøs og pessimistisk for hver dag som går når det gjelder kampen på Lørdag. Sitter med en uggen føelse at før eller siden så må jo Liverpool slå oss og at det fort kan bli på førskommende lørdag. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 (endret) Amen! Edit: 1000 innlegg Endret 10. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 10. september 2008 Rapporter Del Skrevet 10. september 2008 Enda mer OT er slettet. Nå må dere holde dere til saken gutter (og evt. jenter)! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå