Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opprinnelig skrevet av Anderson_8

Personlig mener jeg at United stallen per dags dato er bær komplett, etter at Berbatov kom inn har god dekning på de fleste plasser, kanskje med unntak av venstrevingen! Vi har Nani, men han er synlig ikke god/moden nok ennå! Hvilke alternativer kunne vi evt. henta inn på ventre vingen? Det beste valget mener jeg ville vært Sergio "Kun" Aguero, men dette er vel kanskje bare sannsynlig hvis ronaldo drar!?

 

Så du mener vi skal hente Aguero og bruke han som venstrekant? Nei, uff.

 

Når det gjelder tv-serier så har jeg ikke sett The Wire, bare hørt utrolig mye positivt om det. Så skal absolutt begynne på den tv-serien. LOST og Heroes oser det stor klasse av. :)

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar
Det komplette fotballlag finnes ikke. Det er en temmelig heftig fallhøyde på noen av folka her inne for tiden.

 

Jeg er i utgangspungtet fornøyd med uavgjort mot scouserene i helga

 

Jepp, uavgjort på Anfield er slettes ikke dårlig og på forhånd skal vi være fornøyd med det. Men vi får se hvordan kampen utvikler seg. Blir skuffet om vi kjører over dem totalt men går fra stadion med bare ett poeng, men tvilsomt at vi kjører over dem. Selv om vi har vunnet der noen ganger de siste årene har vi vært heldige noen av gangene.

Lenke til kommentar

Har vel sagt det før, men håper på 4 poeng i løpet av dei to neste seriekampane. Det blir absolutt ikkje lett, men det ville vere veldig bra uttelling mot Pool og Chelski. Med ein veldig god (eller litt heldig) kamp mot Pool så ser eg ikkje vekk ifrå at vi kan ende opp med tre poeng, men det må nok knallhard jobbing til frå heile laget.

Å ta tre poeng på brua ville sjølvsagt vere fantastisk, men når tapte dei sist der? Så akkurat det ser en smule utopisk ut, så sant ikkje alt klaffar.

Lenke til kommentar

Litt slemt å si, men mtp oppgjøret mot Chelsea om halvannen uke så var denne nyheten positiv i mine øyne: http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=529744 - Essien ute med langtidsskade. Fyren har vært fantastisk mot oss og på brua i fjor, var han imo mye av grunnen til at Chelsea vant. Ikke umulig at de blå snubler mot City på Lørdag heller, så dette kan bli bra om lykken står oss bi.

 

Blir mer å mer nervøs og pessimistisk for hver dag som går når det gjelder kampen på Lørdag. Sitter med en uggen føelse at før eller siden så må jo Liverpool slå oss og at det fort kan bli på førskommende lørdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...