Sir Game Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 What to do? Hu dama kan du prøve deg på siden. Å se United på Anfield i ligasammenheng får du se en gang i året. Det er altså den ene gangen du får se lekker fotball på ditt lags hjemmebane. Herfra å ut regner jeg med at du har tatt poenget og at valget blir enkelt Nightshymalan: Jeg ser den. Men jeg spiller alltid Wonderwall på matchdays. Siden vi vant så mye i fjor, så må jeg forholde meg til den gylene regel: Don't fix something that ain't broken. Manx: Hva mener du? Whitney Houston låta får det jo til å svinge. Når jeg kjører rundt i byen på nattestid, når party-stemninga er på topp, slenger jeg alltid på den for full guff. Ruller ned vinduene og digger (aka headnods) åpenlyst. Reaksjonene er priceless hver gang ON topic: Neh. hadde ikke noe nytt å komme med Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 (endret) Sar O'shea - Vidic - Rio - Evra Giggs - Scholes - Carrick - Nani Tevez - Berba(evt. han blir bytta inn for roon seinere i matchen) Eventuelt: Van der Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Nani/Fletcher - Scholes - Anderson/Carrick - Giggs Rooney - Tevez Berbatov erstatter sikkert Tevez, Nani/Fletcher eller Giggs i 2. omgang. Selvsagt kult om han starter, men det tror jeg ikke. Skulle han spille fra start blir laget noe som dette: Van der Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Fletcher/Carrick - Anderson - Scholes Rooney - Berbatov - Tevez Ikke så dumt å bruke tre sentrale med tanke på at Liverpool har en sterk midtbane. I fjor spilte vi med Hargreaves og Anderson på midtbanen da vi slo Liverpool 1-0 på Anfield. Mens hjemme på OT spilte Anderson, Carrick og Scholes fra start. Det blir nok 4-4-2, men jeg er spent på å se hvem som spiller sentralt. Anderson og Scholes fungerer ikke like bra som Scholes og Carrick, men jeg har allikevel lyst å se Anderson fra start. Carrick er vel skadefri til denne kampen, men om han er i form til å spille vet jeg ikke. Endret 9. september 2008 av RyanReynolds Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Sette ut Fletcher ? I den formen han er i ? Lenke til kommentar
archanios Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Så lenge Nani ikkje har tatt store steg framover i forhold til forma han hadde under Supercup-finala, så er det ingen grunn til å sette ut Fletch, som også har for vane å spele svært bra i desse kampane. Den sentrale midtbana blir spennande, om det blir to eller tre, og om Anderson og Carrick er i form til å spele. Veit ikkje korleis skada til Anderson utvikla seg. Håper Berba får prøve seg, men er usikker på om han er med frå start. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 NightKeeper: Bryr meg ikke så mye om det er "United musikk", eller hvor shitten kommer fra. Oasis, Rolling Stones, Beatles, Led Zeppelin , Pink floyd osv spilles for å komme i det rette humøret. Blir Metallica sitt Death Magnetic som oppvarming for min del. Jeg spiller alltid Dyers Eve i pausene for å få ut litt aggresjon hvis United spiller dårlig Det funker som regel hver gang Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Kun jeg som varmer opp med Britney og Elton John? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Tror Ronaldo gjør det før kamp. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hahaha, Danielzu Sleng inn ABBA, Cyndi Lauper og Kate Ryan på den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hva med Torres da? Mozart? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Vet ikke? Kanskje? (bra comeback btw) Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Kun jeg som varmer opp med Britney og Elton John? Dårlig med det, Kurt Nilsen derimot! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Haha, mye merkelig musikksmak ute og går Blir nok Metallica og nye albumet for min del (death magnetic) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Eventuelt: Van der Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Nani/Fletcher - Scholes - Anderson/Carrick - Giggs Rooney - Tevez Berbatov erstatter sikkert Tevez, Nani/Fletcher eller Giggs i 2. omgang. Selvsagt kult om han starter, men det tror jeg ikke. Skulle han spille fra start blir laget noe som dette: Van der Sar Brown - Rio - Vidic - Evra Fletcher/Carrick - Anderson - Scholes Rooney - Berbatov - Tevez Lol? Rooney og Tevez kant? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Han mener vel kanskje noe slikt: Rooney - Tevez --- Berbatov --- Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Vet ikke? Kanskje?(bra comeback btw) Så var det det med at VI skulle holde oss i vår tråd for å ikke lage kvalme osv i Pool tråden, eg anbefaler at du gjør som dine medsupportere gjør,HOLD deg i Pool tråden, og ikke kom her å vær frekk i kjeften. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hva med Torres da? Mozart? Hvorfor skulle Torres høre på Mozart? Og hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hva med Torres da? Mozart? Hvorfor skulle Torres høre på Mozart? Og hvorfor ikke? Dårlig forsøk på å prøve og ta tilbake etter at Danielzu sa Ronaldo hører på Britney og Elton John Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hva med Torres da? Mozart? Hvorfor skulle Torres høre på Mozart? Og hvorfor ikke? Han må høre på noe fra den tidsperioden hvor dere sist dro hjem et ligatrofé. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Tydligvis noen som har stått opp med feil bein. Håper vi får se Berba mot Lpool, selv om jeg tviler litt. Kansje han blir bytta inn seint i kampen. Gutten trenger sikkelig trening før vi hiver han ut på banen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hva med Torres da? Mozart? Hvorfor skulle Torres høre på Mozart? Og hvorfor ikke? Han må høre på noe fra den tidsperioden hvor dere sist dro hjem et ligatrofé. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå