Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

What to do? Hu dama kan du prøve deg på siden. Å se United på Anfield i ligasammenheng får du se en gang i året. Det er altså den ene gangen du får se lekker fotball på ditt lags hjemmebane. Herfra å ut regner jeg med at du har tatt poenget og at valget blir enkelt :D

 

Nightshymalan: Jeg ser den. Men jeg spiller alltid Wonderwall på matchdays. Siden vi vant så mye i fjor, så må jeg forholde meg til den gylene regel: Don't fix something that ain't broken.

 

Manx: Hva mener du? Whitney Houston låta får det jo til å svinge. Når jeg kjører rundt i byen på nattestid, når party-stemninga er på topp, slenger jeg alltid på den for full guff. Ruller ned vinduene og digger (aka headnods) åpenlyst. Reaksjonene er priceless hver gang :)

 

ON topic: Neh. hadde ikke noe nytt å komme med :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sar

 

O'shea - Vidic - Rio - Evra

 

Giggs - Scholes - Carrick - Nani

 

Tevez - Berba(evt. han blir bytta inn for roon seinere i matchen)

 

Eventuelt:

Van der Sar

 

Brown - Rio - Vidic - Evra

 

Nani/Fletcher - Scholes - Anderson/Carrick - Giggs

 

Rooney - Tevez

 

Berbatov erstatter sikkert Tevez, Nani/Fletcher eller Giggs i 2. omgang. Selvsagt kult om han starter, men det tror jeg ikke. Skulle han spille fra start blir laget noe som dette:

 

Van der Sar

 

Brown - Rio - Vidic - Evra

 

Fletcher/Carrick - Anderson - Scholes

 

Rooney - Berbatov - Tevez

 

Ikke så dumt å bruke tre sentrale med tanke på at Liverpool har en sterk midtbane. I fjor spilte vi med Hargreaves og Anderson på midtbanen da vi slo Liverpool 1-0 på Anfield. Mens hjemme på OT spilte Anderson, Carrick og Scholes fra start. Det blir nok 4-4-2, men jeg er spent på å se hvem som spiller sentralt. Anderson og Scholes fungerer ikke like bra som Scholes og Carrick, men jeg har allikevel lyst å se Anderson fra start. Carrick er vel skadefri til denne kampen, men om han er i form til å spille vet jeg ikke.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Så lenge Nani ikkje har tatt store steg framover i forhold til forma han hadde under Supercup-finala, så er det ingen grunn til å sette ut Fletch, som også har for vane å spele svært bra i desse kampane. Den sentrale midtbana blir spennande, om det blir to eller tre, og om Anderson og Carrick er i form til å spele. Veit ikkje korleis skada til Anderson utvikla seg.

Håper Berba får prøve seg, men er usikker på om han er med frå start.

Lenke til kommentar
NightKeeper: Bryr meg ikke så mye om det er "United musikk", eller hvor shitten kommer fra. Oasis, Rolling Stones, Beatles, Led Zeppelin , Pink floyd osv spilles for å komme i det rette humøret.

 

Blir Metallica sitt Death Magnetic som oppvarming for min del.

 

Jeg spiller alltid Dyers Eve i pausene for å få ut litt aggresjon hvis United spiller dårlig :) Det funker som regel hver gang :)

Lenke til kommentar
Eventuelt:

Van der Sar

 

Brown - Rio - Vidic - Evra

 

Nani/Fletcher - Scholes - Anderson/Carrick - Giggs

 

Rooney - Tevez

 

Berbatov erstatter sikkert Tevez, Nani/Fletcher eller Giggs i 2. omgang. Selvsagt kult om han starter, men det tror jeg ikke. Skulle han spille fra start blir laget noe som dette:

 

Van der Sar

 

Brown - Rio - Vidic - Evra

 

Fletcher/Carrick - Anderson - Scholes

 

Rooney - Berbatov - Tevez

 

Lol? Rooney og Tevez kant?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...