Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mange dagene til match :dribble:

 

Desverre så står klokka stille :( Altfor lenge siden gutta har spillt nå, noe som gjør denne kampen ekstra digg. Kommer selvsagt til å få nerver til helga, men nu gleder jeg meg mest.

 

På Fredag skal jeg se diverse britiske fotballfilmer, som feks Green Street Hooligans for å komme i PL og fotball humør. På matchday gleder jeg meg til å våkne tidlig, ta meg en joggetur og høre på engelsk rock, før jeg lager meg en real frokost med toast og speilegg. Deretter skal jeg sitte på diskusjon noen timer og skrives med dere, før jeg tar turen til den lokale puben og tar meg et glass med fotballgutta. Derpå går turen hjemmover igjen til min elskede 50". Denne kampen skal sees helt alene, uten noen forstyrrelser, i mørtten med en pizza mozzarella og et par pils til hver omgang. På kvelden skal det enten feires eller trøstedrikkes/røykes. En ting er sikkert, jeg kommer til å være mentalt lost på kveldstid!

 

Heldigvis er blåmandagen snart ferdig og vi nærmer oss Tirsdag. Jeg ordnet meg helfri fra fra Onsdags mårra og skal i praksis sove til Fredags kvelden. Trene, sove, drite og spise/drikke er alt jeg skal foreta meg.

Lenke til kommentar

The Stone Roses er obligatorisk på kampdag. United-bandet fremfor alle. De spiller "This is the One" på Old Trafford før kampstart i hver eneste kamp. Og de har et banner med en Stone Roses-tekst på stadion:

 

""Sent To Me From Heaven...You Are My World"" — this is in reference to the late George Best and are lyrics taken from the Stone Roses song, Sally Cinnamon.

 

 

.Joy Division og the Smiths er også obligatorisk. United-band det også. Oasis derimot er IKKE obligatorisk.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
På matchday gleder jeg meg til å våkne tidlig, ta meg en joggetur og høre på engelsk rock, før jeg lager meg en real frokost med toast og speilegg. Deretter skal jeg sitte på diskusjon noen timer og skrives med dere, før jeg tar turen til den lokale puben og tar meg et glass med fotballgutta. Derpå går turen hjemmover igjen til min elskede 50". Denne kampen skal sees helt alene, uten noen forstyrrelser, i mørtten med en pizza mozzarella og et par pils til hver omgang.

 

Alt dette før avspark?? :D

Lenke til kommentar

Fåregår litt mer slikk hos meg: Sover til 12 tia, står opp ser på PCn om det står noe vettugt på nettet, prater med noen folk på MSN og IRC, dusjer, kler på meg, prater videre på MSN/IRC surrer mer rundt på forum, ser på klokka, løper opp og får med meg 2. omgang :p

Endret av Sveer'n
Lenke til kommentar
Alt dette før avspark?? :D

Ja, såklart. Er litt militær enda og står opp tidlig. Spesiellt når jeg gleder meg til noe.

 

NightKeeper: Bryr meg ikke så mye om det er "United musikk", eller hvor shitten kommer fra. Oasis, Rolling Stones, Beatles, Led Zeppelin , Pink floyd osv spilles for å komme i det rette humøret.

 

Dette er forresten lykke fotballsangen til meg og en kompis. Både til FM/CM i de gode gamle dager og til matcher. Har ingenting med fotball å gjøre og er mest av alt en gamel slager av en danselåt. OBLIGATORISK!

 

http://www.youtube.com/watch?v=n52CzPvwPQ0

 

Ja, jeg vet jeg er syk :)

Lenke til kommentar
Ikke mange dagene til match :dribble:

 

Desverre så står klokka stille :( Altfor lenge siden gutta har spillt nå, noe som gjør denne kampen ekstra digg. Kommer selvsagt til å få nerver til helga, men nu gleder jeg meg mest.

 

På Fredag skal jeg se diverse britiske fotballfilmer, som feks Green Street Hooligans for å komme i PL og fotball humør. På matchday gleder jeg meg til å våkne tidlig, ta meg en joggetur og høre på engelsk rock, før jeg lager meg en real frokost med toast og speilegg. Deretter skal jeg sitte på diskusjon noen timer og skrives med dere, før jeg tar turen til den lokale puben og tar meg et glass med fotballgutta. Derpå går turen hjemmover igjen til min elskede 50". Denne kampen skal sees helt alene, uten noen forstyrrelser, i mørtten med en pizza mozzarella og et par pils til hver omgang. På kvelden skal det enten feires eller trøstedrikkes/røykes. En ting er sikkert, jeg kommer til å være mentalt lost på kveldstid!

 

Heldigvis er blåmandagen snart ferdig og vi nærmer oss Tirsdag. Jeg ordnet meg helfri fra fra Onsdags mårra og skal i praksis sove til Fredags kvelden. Trene, sove, drite og spise/drikke er alt jeg skal foreta meg.

å herregud, skulle gidd mye for å joine den

 

da er jeg også syk, den sangen er jo råå :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
NightKeeper: Bryr meg ikke så mye om det er "United musikk", eller hvor shitten kommer fra. Oasis, Rolling Stones, Beatles, Led Zeppelin , Pink floyd osv spilles for å komme i det rette humøret.

 

Blir Metallica sitt Death Magnetic som oppvarming for min del.

 

Så for vi håpe at det blir en kjempekamp på lørdag, forhåpentligvis med noen scoringer og spenning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...