Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vi kan jo spørre Hewitt om det, han har jo allerede sett kampen. I Liverpool-tråden avslørte han at Torres kom til å score.

 

Hewitt sier som regel dette før hver Liverpool-kamp. Vanlig prosedyre fra den kanten.

 

Hewitt syntes også den nye bortedrakta til Liverpool er fin. Såpass fin at han valgte å kjøpe den, med Keane-trykk bakpå.

Endret av NightKeeper
Lenke til kommentar
Vi kan vel si at United har ødelagt en god spiss om Berba ikke scorer i løpet av de 3-4-5 første kampene vel? Er ikke det en logisk konklusjon? Eller hva, enkelte her inne? :hmm:

Hehe, sjekk bikjene er klare for å kritisere'a. :!:

Ikke se på meg, var ikke jeg som begynte med slike utsagn. ;)

 

NK: Så er det stort sett (hvertfall ganske ofte i fjor :p ) at Torres scorer i hver kamp også.

 

Når det er sagt tror jeg faktisk dere vinner nå også, men det blir ikke Berbatov som scorer. Tipper faktisk 1-2 til dere. :)

 

Jinxer ikke, er faktisk uvanlig pessimist foran denne kampen. Kanskje mest grunnet det totale fraværet av noe som i det hele tatt ligner fotball av Liverpool i år.

Lenke til kommentar
Hewitt syntes også den nye bortedrakta til Liverpool er fin. Såpass fin at han valgte å kjøpe den, med Keane-trykk bakpå.

 

Må si jeg er helt enig med han, kjøpte akkurat samme jeg :p

 

Beklager å måtte si det. Den bortedrakta deres er forjævlig stygg, samma faen om det er retro, eller ikke. Hadde vi hatt den drakta hadde jeg spydd.

 

Kjøpte du og med Keane også?

 

Skjønner ikke hva det er med folk som kjøper drakter med nyankommede spillere bakpå drakta, for alt vi vet han floppe til de grader. Ikke så kult å ha den spilleren bakpå drakta da.

Lenke til kommentar

Jepp, kjøpte med 7 - Keane :p

 

Har alltid troa på nye spillere, uansett. Skulle jeg kjøpt nå, hadde det blitt Riera eller Mascherano.

 

Har du sett den grå drakta i virkeligheten? Det første jeg gjorde på KopForum etter å ha sett dem, var å kritisere dem. Men første gangen jeg så dem "live", slo jeg til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...