Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Vil heller si at det virker mer som Deco gikk til Chelski for penga enn Robinho til City... Robinho ville jo bare vekk, lykegyldig til hvor, men kan ikke å huske å hørt noe slikt om Deco... Det var det jeg prøvde å si... Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hvilken størrelse burde jeg ta på Tredjedrakta langermer? Bruker til vanlig Medium/Large. Er 1.86cm høy og veier ca 80kg. Aldri handla trøye online før. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 (endret) Large, helt definitivt. Jeg er 1.88 og Large passer meg perfekt, spesielt etter den er vasket 1-2 ganger. edit: Snakket nå om den kortermede, men regner med det går for det samme. Endret 8. september 2008 av Mr.SS Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Ok;) Føler at jeg trenger den røde hjemmedrakta, siden jeg ikke har drakt fra før av. (bortsett fra barnedrakter). Men den blå er ti ganger kulere. Hva ville dere gjort? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Gode nyheter dette ihvertfall. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Gode nyheter dette ihvertfall. Selvsagt spiller Gerrard kampen. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Pøh, lukter "Pussycat" all the way Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Pøh, lukter "Pussycat" all the way Typisk foran storkampene dette. Husker godt Rio "garantert mistet" Arsenal på Emiratene ifjor... Sir Alex har jo drevet med dette i alle år. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det at Gerrard er ute til helga er jo en fenomenal melding. Han er vel den spilleren som betyr mest for laget sitt i toppfotballen rundt om i Europa. Nå blir det dog enda verre om vi taper kampen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hadde en stygg drøm om at vi tapte 6-1 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hadde en stygg drøm om at vi tapte 6-1 Jeg drømte at jeg hadde trekant med Jessica Biel og Scarlett Johansson og jeg kan love deg at den har ikke gått i oppfyllelse enda. Så jeg tror vi er trygge... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Det at Gerrard er ute til helga er jo en fenomenal melding. Han er vel den spilleren som betyr mest for laget sitt i toppfotballen rundt om i Europa. Nå blir det dog enda verre om vi taper kampen Host, Host: Capitano! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hadde en stygg drøm om at vi tapte 6-1 Jeg drømte at jeg hadde trekant med Jessica Biel og Scarlett Johansson og jeg kan love deg at den har ikke gått i oppfyllelse enda. Så jeg tror vi er trygge... Jeg skulle ønske jeg kunne drømme som deg. Mine erotiske drømmer er ikke mye å skryte av, hvertfall når det kommer til kjendiser Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Nå om dagen har jeg kun erotiske Berba-drømmer. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Er kompisen Voronin med i den erotiske drømmen? Lenke til kommentar
Loffen1 Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 heheh..enig. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Er kompisen Voronin med i den erotiske drømmen? He's the producer. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Berbatov drakt er bestilt. Nå bør du faen ikke skuffe oss Berba ! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Nå om dagen har jeg kun erotiske Berba-drømmer. Han som må gjennom et hardt treningsopplegg fordi han er i for dårlig fysisk form? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Med de forventningene vi har må han jo opp i 2-3 mål hver kamp, minst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå