Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

 

Du skal bruke jeans til drakt.

 

 

Du skal bruke jeans til drakt.

Sant det;)

 

Noen forslag til det andre jeg spørte om?

 

 

Du skal bruke jeans til drakt.

Sant det;)

 

Noen forslag til det andre jeg spørte om?

 

Jeg ville ha gått for Berbatov, jeg

 

 

Vurderer å kjøpe meg Drakt sett, kommer på ca 1100kr med Shorts, Drakt og Påtrykk.

 

Står mellom Rød eller Blå og Berbatov/Vidic/Tevez.

 

Forslag?

 

Blå Vidic. Jeg er skråsikker.

 

 

Blå Berbatov :)

 

 

Rød Berbatov.

 

 

Gul Park.

 

 

Rød med Vidic eller Tevez, Berbatov må først bevise at han fortjener å bruke drakta...

 

Poll?

Endret av Slettet-EIV2CS
En rekke quotes
Lenke til kommentar
Rød med Vidic eller Tevez, Berbatov må først bevise at han fortjener å bruke drakta...

 

Uenig. Man må jo vise sin støtte til nye spillere. Selv kjøpte jeg bortedrakt med 7 - Keane noen dager etter han var klar.

 

 

Kan så være, men for min del så må de vise at de er villige til å blø for drakta først. For å si det sånn, jeg har ingen store planer om å kjøpe en drakt det står Ronaldo bak på og han er snart inne i sin 6. sesong for oss...

Lenke til kommentar

Veldig interessant debatt pågående her nå ang. fotballdrakter og diverse :!:

 

Mind if I join?

 

Jeg skal selv kjøpe 4 drakter i år,2 røde hjemmedrakter(1 for PL 1 for CL) og den hvite bortedrakten (PL) og den blå bortedrakten (CL).

 

På de to hjemmedraktene skal jeg ha Giggs (CL),pga han teknisk sett vant PL trofeet for oss når han scorte på den avgjørende straffen i våres favør(ja jeg vet også at VDS og Terry har et ord med i spillet her),samt hver kamp han spiller framover så får blir han mer og mer "untouchable" i forhold til klubbrekorden.

 

Tevez skal få sin røde drakt i PL etter outstanding spill ifjor.Han har rett og slett "fortjent" seg en rød trøye.

 

Den hvite bortedrakten skal dedikeres til Anderson,rett og slett fordi jeg har på følelsen av at han kommer til å eskalere til den gode spilleren vi så glimt av forrige sesong.Må helt ærlig innrømme at jeg vurderer Vidic på denne.

 

Den blå bortedrakten er det ingen tvil om,Berbatov i CL.Et par grunner til dette er rett og slett at Berbatov ville til MUFC pga CL spill (andre grunner også selvsagt) og drakten er en hyllest til seieren i 1968.Ergo den må ha CL-trykk :yes:

 

Mange som sikkert vil tenke hvorfor jeg ikke vil ha Rooney,Ronaldo,Ferdinand etc,men jeg kan jo tilføye at jeg allerede har 4-5 drakter av Rooney og noe det samme med Ronaldo...Men bare 1 Ferdinand da :p

 

hahaha... det er jo faen meg genialt da *vurderer*

 

Jeg vurderer seriøst og kjøpe meg en keepertrøye med O Shea 22 og Fuck Keane nederst,henvisning til Keane sitt miserable forsøk på tunnel på Johnnyboy. :D

Lenke til kommentar

Robinho ville jo bort fra Real uansett, noe som er forståelig. Men det er klart at overgangen til City var motivert av en ekstrem lønn, men samtidig så var det jo også fordi City satser på å bli store. Det er jo slik Chelsea bygget seg opp også. Spillerne som kom til klubben fikk beskjed om at det skulle satses stort, og at de var de rette spillerne til å dra klubben opp på neste nivå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...