IcedInsanity Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Regner med det var drakt han mente ja Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 blå park jeg skal ha på meg rød Rooney Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte lang ermet berbatov ass, men som sagt. jeg er jeg som skal ha den på ikke han, right? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kjøper alltid langermet uansett. Om jeg en dag skulle få lyst på kortermet er det jo bare å brette opp ermene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje jeg er lenge siden, men har virkelig Fangzhuo Dong gått til "Dalian Haichang"? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 At Dongen sprakk er jeg hvertfall sikker på. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hehe, jeg hadde ikke akkurat store forhåpninger til han, når han kom. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Kanskje jeg er lenge siden, men har virkelig Fangzhuo Dong gått til "Dalian Haichang"? ja, det har han Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hvorfor vil dere ha langermet? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Jeg kjøper alltid langermet uansett. Om jeg en dag skulle få lyst på kortermet er det jo bare å brette opp ermene. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Hvorfor vil dere ha langermet? Fordi vi bor i det kalde Norge, , neida, det er vel bare mer praktisk enn kortermet. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Ser langt mer fancy ut. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Vurderer å kjøpe meg Drakt sett, kommer på ca 1100kr med Shorts, Drakt og Påtrykk. Står mellom Rød eller Blå og Berbatov/Vidic/Tevez. Forslag? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Vurderer å kjøpe meg Drakt sett, kommer på ca 1100kr med Shorts, Drakt og Påtrykk. Står mellom Rød eller Blå og Berbatov/Vidic/Tevez. Forslag? Tja, jeg kjøper aldri Shorts - med mindre Shortsen ser vanvittig kul ut. Så jeg ville droppet Shorts og bare kjøpt vanlig drakt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Vurderer å kjøpe meg Drakt sett, kommer på ca 1100kr med Shorts, Drakt og Påtrykk. Står mellom Rød eller Blå og Berbatov/Vidic/Tevez. Forslag? Tja, jeg kjøper aldri Shorts - med mindre Shortsen ser vanvittig kul ut. Så jeg ville droppet Shorts og bare kjøpt vanlig drakt. Men har ikke andre shorts. Bare en svart nickers (eller åssen det staves) fra fotballtida mi Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Du skal bruke jeans til drakt. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Du skal bruke jeans til drakt. Sant det;) Noen forslag til det andre jeg spørte om? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Du skal bruke jeans til drakt. Sant det;) Noen forslag til det andre jeg spørte om? Jeg ville ha gått for Berbatov, jeg Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Vurderer å kjøpe meg Drakt sett, kommer på ca 1100kr med Shorts, Drakt og Påtrykk. Står mellom Rød eller Blå og Berbatov/Vidic/Tevez. Forslag? Blå Vidic. Jeg er skråsikker. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. september 2008 Rapporter Del Skrevet 7. september 2008 Blå Berbatov Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå