Limbeck Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jeg håper bare Fergie ikke er like "tett i pappen" som han var da han solgte Becks - vi kan få MYE for ronaldo. 6-700 mill er oppnårlig. Er ikke så sikker på det. Går Ronaldo til andre enn City så tipper jeg maks 40 mill Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jo akkurat der føler jeg meg rimelig komf. Han vil kun til Real Madrid pga omgivelsene/kulturen, hvis det var penger det står på så tror jeg United kan konkurrere rimelig greit med Real. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jo, han drar til Real, men tviler vi får mere enn 40 mill for han Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jo, han drar til Real, men tviler vi får mere enn 40 mill for han Det tviler jeg også på, men det er fordi Fergie er Nøtt i huet. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jo, han drar til Real, men tviler vi får mere enn 40 mill for han Det tviler jeg også på, men det er fordi Fergie er Nøtt i huet. Du må ikke tro på ale i media heller. Dette budet på en formue pluss Ramos og Robino osv. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Enkelte folk lærer bare ikke. Man må ha en grunn til å spytte, det vet Christian Paulsen. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Enkelte folk lærer bare ikke.Man må ha en grunn til å spytte, det vet Christian Paulsen. Herregud for en idiot da. Hva tror folket om kampen om Liverpool ? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tipper uavgjort eller tap. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Det er ein kamp som fort kan komme til å ende med poengtap, men så sant vi ikkje får skader i landslagspausa, så håpar eg det skal kunne bli minimum eit poeng. Strengt tatt så burde det være mulig med 4 poeng i dei to neste seriekampane, men då må nok seieren komme på Anfield Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tap? Denslags har aldri jeg hørt om. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Tap? Tap? Denslags har aldri jeg hørt om. Noen som er mer vant til tap enn andre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Når var det sist vi brukte det ordet etter å ha spilt mot liverpool, 2001? Det er vel omtrendt like lenge siden de har brukt ordene scoret mål mot United også er det ikke? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Når var det sist vi brukte det ordet etter å ha spilt mot liverpool, 2001? 2005 tror jeg? Da Smith brakk benet i FAC og verdens beste supportere angrep ambulansen hans. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Enkelte folk lærer bare ikke.Man må ha en grunn til å spytte, det vet Christian Paulsen. Herregud for en idiot da. Hva tror folket om kampen om Liverpool ? Håper du mente Rajkovic. Angående kampen så er jeg litt usikker, pleier som regel å ha en dårlig følelse, men denne gangen så føler jeg meg sikker - Og det er ikke bra! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Var vinteren 2006. Da vi stilte med Giggs og Oshea sentralt på midten en halv sesong. Husker Liverpool-fansen tok av som de hadde vunnet CL etterpå.... Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Var vinteren 2006. Da vi stilte med Giggs og Oshea sentralt på midten en halv sesong. Husker Liverpool-fansen tok av som de hadde vunnet CL etterpå.... Var det ikke Fletcher/Oshea? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 det er Lørdag, en kjeder seg...Liker United, og fasinert over en film....Daender det sånn her...Ble sånn halv bra til slutt...Prøv å lag bedre av samme eller en annen United spiller Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Sameboe: Hehe, den var kul. Og det du driver med er ihvertfall mer spennende enn landskampen som foregår.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. september 2008 Rapporter Del Skrevet 6. september 2008 Sameboe: Hehe, den var kul. Og det du driver med er ihvertfall mer spennende enn landskampen som foregår.. håret ble bra, øynene perfekt, munnen ble bra, ansiktet ble bra, arrene...NÆÆÆÆ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå