Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er jo en beklagelse, en beklagelse er en beklagelse.

Alle har vel sagt unnskyld uten å mene det. Men jeg kommer aldri til å se på Ronaldo med store våte Bambi øyne igjen uansett hva han måtte si. Kanskje om han en dag bærer hele familien og PS3'en ut av en brennende bygning samtidig som han dribler av hele Liverpool forsvaret (den enkle delen), da kanskje.

 

Alvorlig talt må han hvertfall vise seg lojal i alle aspekter, å da tenker jeg ikke overfor fansen spesielt. Men overfor Sir Alex spesielt. Han spilte oppofrende ifjor, ble klippet ned overalt. Tok sats i stort sett alle dueller. Om han fortsetter slik kan han starte å bygge opp tilliten, men er det et ord om den forbanna drømmen hans som han bruker til å rettferdigjøre den latterlige oppførselen sin så vil jeg ha han byttet ut med omså Voronin.

 

@Limbeck jo Spurs-fansen. Vi driter vel i det, han var jo lojal mot oss.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

En trenger ikkje akkurat å juble for at fyren er tilbake. Eg syns heilt klart det er positivt at vi har Ronaldo minimum ein sesong til, men forstår godt at eindel sitter med blanda eller negative følelsar. Eg vil på ingen måte forsvare eller unnskylde det fyren har sagt, men det som er sagt er sagt og det er det vanskelig å gjere noko med. Så lenge han lar innsatsen for laget snakke for seg, så vil ikkje eg ha nokon problemer med at han kjem tilbake. Det vil også heller virke destruktivt for klubben om vi ikkje kan i det minste respektere at ein spelar fortsatt spelar i den raude drakta (så lenge dette blir gjort til det beste for klubben)

Lenke til kommentar
Hvilke kommentarer er det du sikter til?

 

Uten å være sikkert tipper jeg han mener dette intervjuet (play for the money, osv osv).

 

Syns alt her er på trynet uansett. Ronaldo oppførte seg som en idiot i sommer (om media snakker sant) og jeg håpet selv at SAF kom til å selge han til RM. Men nå er han faktisk United-spiller og han har vært god for oss i mange år! En gang helt, alltid helt. Dessuten, Ronaldo har hatt Real som drøm siden han var liten. Hadde vært noe helt annet om han hadde klaga over at han ville spille i Chelsea eller ´pool. Da hadde jeg skjønt dere som klager. Skal dere sitte å bue når Ronaldo blir matchvinner da? Det er dere selv som gjør spilleren større enn klubben. Let it go :)

 

Glory glory!! Gleder meg til Pool-kampen :D

Lenke til kommentar
Hvilke kommentarer er det du sikter til?

 

http://www.dagbladet.no/sport/2008/09/02/545587.html

 

Mitt syn på saken er at Ronaldo har vert en fantastisk investering for oss. 12 eller 14 mill ga vi for han og når jeg ser på hva han har gjort så kan jeg tilgi han veldig mye. Han vil spille for Real Madrid. Ikke noe galt i det, men han tar minst en sesong til hos oss og det er jeg veldig takknemlig for.

 

Jeg ville helst sett at han ble her resten av karrieren, men man kan ikke få i pose og sekk.

Endret av Limberbatov
Lenke til kommentar
Jeg håper bare Fergie ikke er like "tett i pappen" som han var da han solgte Becks - vi kan få MYE for ronaldo. 6-700 mill er oppnårlig. :)

Du følger lite med, sjeiken til City vil jo kjøpe han for 1,3 milliarder, eller var det 1,6 milliarder

Vet jo selvsagt det - men hvor stor sjanse er det for at United i det hele tatt slipper han til dem? 0.

Og dessuten tror jeg neppe Ronaldo går til city.

 

Tror nok de araberne i City må vurdere rimelig hardt - De fleste storspillerene i verden spiller der de vill og får god lønn for det (!), det er kun enkelte (svin!) som vurderer giganlønna som city sikkert tilbyr.

 

Ikke ta "project City" så seriøst. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...