Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hehehe, godt sagt. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 En liten unskyldning fra Ronaldo? Link Bra at han gjør det...han blir viktig i år, igjen...Og da trenger han supportenes fulle tillit Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 En liten unskyldning fra Ronaldo? Link Det der er Uniteds medierådgivere talking. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 En liten unskyldning fra Ronaldo? Link Igjen Det er ingenting her han ikke har sagt før. Han har aldri sagt at han ikke vil spille for Manchester United Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 En liten unskyldning fra Ronaldo? Link Igjen Det er ingenting her han ikke har sagt før. Han har aldri sagt at han ikke vil spille for Manchester United Nei, det er sant - men han har sagt at han har veldig lyst på å spille i RM - noe som selvsagt skaper spekulasjoner, og ikke var veldig klokt av ronaldo å si/gjøre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Gleder meg til den dagen Ronaldo er tilbake. Får håpe publikum tar ansvar og viser Ronaldo at han ikke lenger er velkommen. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Red Army vil vise han respekt og klappe når han kommer på banen. Believe me! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Vise han respekt? For hva da? Slik det er nå er Ronaldo hatet på Old Trafford. Fænboys altså.. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Det håper jeg indelig! Han er født i Portugal og en helt annen kultur (Og favorittklubb) - blir litt vanskelig å "kreve" at han skal være en ordentlig United-gutt. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Det begynner å bli kvalmt hvor mye penger har å si. En eller annen sjeik går lei av andre leker og bestemmer seg for å kjøpe opp en tilfeldig klubb for så å spy milliarder inn. Enig, men ikke la oss ta sorgene på forskudd. Det skal faktisk endel til å for å lykkes som Chelsea gjorde, selv om man har mye penger. Har mine solide tvil på om City blir en storklubb, men det for være så. Only time will show... Giallorossi: Så du kampen hvor Carra brakk beinet? I did... Skjønner godt at han ville ta hevn egentlig Mener å huske at Neill brakk beinet på 2 (!!) Liverpool spillere det året og at det er derfor jeg husker det så godt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Hehe, det kan hende jeg gjorde det, men min hukommelse er erlik 0. Uansett, "dem fortjente det sikkert" Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Vise han respekt? For hva da? Slik det er nå er Ronaldo hatet på Old Trafford. Fænboys altså.. Fanboy? Kan du ordet Fanboy? Jeg er United fan, enkelt og greit. Så du hater Ronaldo bare pga noen ord i sommer? Red Army har tilgitt han! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 ^ | | | | | (fanboy) Om jeg "kan ordet" fanboy ja, er du gæren. Kan ikke si jeg hører så veldig mye Ronaldo sanger på OT om dagen. Navnet hans er byttet med "John Terry" i en mye mer fengende sang. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Vise han respekt? For hva da? Slik det er nå er Ronaldo hatet på Old Trafford. Fænboys altså.. Fanboy? Kan du ordet Fanboy? Jeg er United fan, enkelt og greit. Så du hater Ronaldo bare pga noen ord i sommer? Red Army har tilgitt han! Slår man opp fanboy i ordlista kommer navnet ditt opp ved siden av, basert på det du har sagt i hele sommer Tviler på at gutta på Stretford End har tilgitt han for å si det slik. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Omg, folk må virkelig være trangsynt. Det jeg har sagt i sommer er at alt i media ikke var sant, og jeg visste at han skulle være i United trøya i denne sesongen også. Det er sant at han ville til Real ja, men det har vi visst leenge. Husk, uten ROnaldo ville vi sansynligvis ikke tatt gullet i fjor. Ronaldo har reddet United så mye, og dere viser NULL respekt. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Er vel Ronaldo som viser null respekt ovenfor klubben, at du ikke ser det gjør vel deg trangsynt? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Mhm, derfor han går ut med beklagelse i media? Han hadde jo gjort det om han hadde null respekt for klubben. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Ronaldo har kanskje snakket med media og "unnskyldt" seg, men da etter et manus skrevet av Uniteds medierådgivere. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Det kan være sant ja, men det er han selv som har sagt unnskyld osv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. september 2008 Rapporter Del Skrevet 5. september 2008 Jesus kristus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå