Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det begynner å bli kvalmt hvor mye penger har å si. En eller annen sjeik går lei av andre leker og bestemmer seg for å kjøpe opp en tilfeldig klubb for så å spy milliarder inn. :shrug:

Enig, men ikke la oss ta sorgene på forskudd. Det skal faktisk endel til å for å lykkes som Chelsea gjorde, selv om man har mye penger. Har mine solide tvil på om City blir en storklubb, men det for være så. Only time will show...

 

Giallorossi: Så du kampen hvor Carra brakk beinet? I did... Skjønner godt at han ville ta hevn egentlig :p Mener å huske at Neill brakk beinet på 2 (!!) Liverpool spillere det året og at det er derfor jeg husker det så godt.

Lenke til kommentar
Vise han respekt? For hva da? Slik det er nå er Ronaldo hatet på Old Trafford.

 

Fænboys altså..

Fanboy? Kan du ordet Fanboy?

 

Jeg er United fan, enkelt og greit.

Så du hater Ronaldo bare pga noen ord i sommer?

 

Red Army har tilgitt han!

 

Slår man opp fanboy i ordlista kommer navnet ditt opp ved siden av, basert på det du har sagt i hele sommer :)

 

Tviler på at gutta på Stretford End har tilgitt han for å si det slik.

Lenke til kommentar

Omg, folk må virkelig være trangsynt. Det jeg har sagt i sommer er at alt i media ikke var sant, og jeg visste at han skulle være i United trøya i denne sesongen også. Det er sant at han ville til Real ja, men det har vi visst leenge.

 

Husk, uten ROnaldo ville vi sansynligvis ikke tatt gullet i fjor. Ronaldo har reddet United så mye, og dere viser NULL respekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...