Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeebus! En kamp som etter 6min ikke skulle inneholdt mer spenning utviklet seg til å bli en nervepirrende opplevelse. Forsvaret sliter litt til tider og det blir litt panisk der til tider. Synes forresten Solskjær spilte en veldig bra kamp, målet var iskaldt!

 

Eneste negative med kampen var Thor Eggen, får han virkelig betalt for "arbeidet" sitt? Makan til elendig kommentator!

Lenke til kommentar
hva har skjedd? hva sa han?

8042082[/snapback]

Problemet sånn jeg ser det er at han lar være å si relevante ting, skulle tro han satt med sitt eget prerecordede soundboard. Lange pauser, klønete avbrutt av noen ymse fakta om spillere, gjerne litt smatting og tung pusting før han kjører på med noen knusktørre one-liners. Husker spesielt i kampen i dag da Saha på venstresiden spilte seg gjennom 2-3 spillere, ikke et ord å få fra Eggen, neste han sa var en kommentar til Biker; "det der gjorde han veldig bra". Det må da finnes dyktigere folk der ute...

Lenke til kommentar
TVNorge skal jo sende Manchester vs Liverpool kmapen på lørdag, i samarbeid med Canal+. Håper de også har hentet kommentatorer ifra Canal+ og ikke bruker de i Royal Leauge. Spiller egnetlig ikke så stor rolle for meg, som skal på pubben og se kampen.  Synes ikke Eggen er så verst som kommentator jeg.

8044219[/snapback]

De bruker alt fra Canal+..

 

Det har de i allefall alltid gjort.

 

Ivar Morten Nordmark skal i allefall ikke få komme å ødelegge. Mer tragisk kommentator skal du lete lenge etter!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...