Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Står visst mellom Neville, Giggs og Ruud...

Personlig hadde jeg håpet på Rio, men det skjer visst ikke...

5188331[/snapback]

En spiller som bruker flere måneder på å finne ut om han skal skrive under på et kontraktforslag som vil gi ham 100.000 pund i uken, fortjener ikke å bli kaptein. Han burde heller settes på overgangslisten. Jeg holder en knapp på Gary Neville som ny kaptein; han har en klubbfølelse Ferdinand aldri kommer til å komme i nærheten av.

Lenke til kommentar

Har jo forresten glemt å meddele at united slo West Brom i Ligacupen på onsdag, og er i kvarten...

 

ManUtd 3 - 1 West Brom

-Ronaldo -Ellington

-Saha

-O'Shea

 

Det som var gledelig i denne kampen var at Neville og Saha var tilbake i første 11'ern.. Og Saha skåra jo i tillegg.. Det kunne faktisk fort vært et til, siden han ble feilaktig avblåst for offside tidlig i kampen...

Spilte også med en del unggutter (noen fra start, noen som innbyttere), og Rossi og Richardson spilte bra!

 

Trekningen til kvarten er lørdag kl 13

 

LINK

Lenke til kommentar
Hva som skjer videre, og hvem som vinner CL nå bryr meg så langt oppi fiseringen at jeg ikke kan få sagt det... Jeg skal hvertfall IKKE følge med...

5266429[/snapback]

Fordommene mine angående Man Utd-supportere blir bekreftet gang på gang. :)

5266528[/snapback]

 

Når man går ut på den måten, etter elendig hjemme-dømming mot et lag fullt av yalla'er som klarte å manipulere dommern, og spilte bedritent.... :nei:

Da kan den turneringen seile sin egen sjø, uten meg!

 

Om Ballack velger å gå fra Bayern til det møkkalaget her nå, finner dere meg dinglende i skapet.

 

Takker for meg.

 

Ballack går nok ikke til Manu, nei... Enten snapper chel$ki han foran nesa på dem, som så mange ganger før, eller så går han til Real, og blir som en fisk i havet med de andre stjernene...

Endret av azzman
Lenke til kommentar

satan.

 

Jeg kunne klagd på alt, men jeg gjør det ikke. United har hatt 6 kamper på seg for og overbevise, det har de ikke gjort.

 

Å idag et Benfica som hadde flaks og som tydeligvis var lagd av porselen for anledningen summerte bare opp den begredelige CL for united sin del. Men all ære til leò som aldri hev seg eller filmet, og som faktisk sprang når han ble byttet ut. De ti andre ønsker jeg alt ondt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...