kakemonster7 Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 Nå må det velges ny kaptein... Står visst mellom Neville, Giggs og Ruud... Personlig hadde jeg håpet på Rio, men det skjer visst ikke... Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 21. november 2005 Del Skrevet 21. november 2005 (endret) Kva med Rooney? Ellers så har jo Ruud gjort det bra i det siste. Edit: Rooney er nok meir for framtida tenker eg, treng meir rutine. VDS synes eg er av kapteins materiale, tonnevis med rutine samt veldig verbal. Endret 21. november 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 West Ham - Manu 1-2 Fullt fortjent 2-1 seier, som burde vært mye større... Men vi er fornøyde med 3 poeng og 2.plass! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 kunne bare ønske manu skjerpa seg litt i CL også, så hadde alt vært perfekt Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 En liten morsomhet fra Nettavisens side ang. dagens match: Sjekk nest siste avsnitt... Les dette.. Det er vel kanskje noe av det bedre de har skrevet på lang, lang tid! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Står visst mellom Neville, Giggs og Ruud...Personlig hadde jeg håpet på Rio, men det skjer visst ikke... 5188331[/snapback] En spiller som bruker flere måneder på å finne ut om han skal skrive under på et kontraktforslag som vil gi ham 100.000 pund i uken, fortjener ikke å bli kaptein. Han burde heller settes på overgangslisten. Jeg holder en knapp på Gary Neville som ny kaptein; han har en klubbfølelse Ferdinand aldri kommer til å komme i nærheten av. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Giggs har mest erfaring, kjenner alle spillerne, er smart osv... Kunne blitt en god kaptein, kanskje nettopp derfor han ofte var reservekaptein... Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Giggs har mest erfaring, kjenner alle spillerne, er smart osv...Kunne blitt en god kaptein, kanskje nettopp derfor han ofte var reservekaptein... 5225935[/snapback] Vel en kaptein må være fast på laget. Jeg stemmer for Neville Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 SOLSKJÆR IS BÆKK! Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Nå skal det bli orden på sakene ja Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 2. desember 2005 Del Skrevet 2. desember 2005 Har jo forresten glemt å meddele at united slo West Brom i Ligacupen på onsdag, og er i kvarten... ManUtd 3 - 1 West Brom -Ronaldo -Ellington -Saha -O'Shea Det som var gledelig i denne kampen var at Neville og Saha var tilbake i første 11'ern.. Og Saha skåra jo i tillegg.. Det kunne faktisk fort vært et til, siden han ble feilaktig avblåst for offside tidlig i kampen... Spilte også med en del unggutter (noen fra start, noen som innbyttere), og Rossi og Richardson spilte bra! Trekningen til kvarten er lørdag kl 13 LINK Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Ikveld er det tid for Solskjær-comeback mot pool... Kampen går på Viasat Sport 2, tror jeg.... Lenke til kommentar
Blax Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Bra att han får være i action igjen! Alle sier han ikke gjorde noe bra, men hva skal man forvente etter 2år uten en kamp? Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 (endret) United spelte ein dårlig kamp. Han fekk ikkje akkurat så mange gode pasninger. Skuff av reservene, som pleier å score ein del mål. Men knall å sjå Solskjær tilbake i aksjon! Endret 5. desember 2005 av Ed Hunter Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Da var CL-eventyret over for denne sesongen.... F@"#%&%¤##¤%&¤#/&"#%¤!! Hva som skjer videre, og hvem som vinner CL nå bryr meg så langt oppi fiseringen at jeg ikke kan få sagt det... Jeg skal hvertfall IKKE følge med... Endret 7. desember 2005 av azzman Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Hva som skjer videre, og hvem som vinner CL nå bryr meg så langt oppi fiseringen at jeg ikke kan få sagt det... Jeg skal hvertfall IKKE følge med... 5266429[/snapback] Fordommene mine angående Man Utd-supportere blir bekreftet gang på gang. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Om Ballack velger å gå fra Bayern til det møkkalaget her nå, finner dere meg dinglende i skapet. Takker for meg. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Hva som skjer videre, og hvem som vinner CL nå bryr meg så langt oppi fiseringen at jeg ikke kan få sagt det... Jeg skal hvertfall IKKE følge med... 5266429[/snapback] Fordommene mine angående Man Utd-supportere blir bekreftet gang på gang. 5266528[/snapback] Når man går ut på den måten, etter elendig hjemme-dømming mot et lag fullt av yalla'er som klarte å manipulere dommern, og spilte bedritent.... Da kan den turneringen seile sin egen sjø, uten meg! Om Ballack velger å gå fra Bayern til det møkkalaget her nå, finner dere meg dinglende i skapet. Takker for meg. Ballack går nok ikke til Manu, nei... Enten snapper chel$ki han foran nesa på dem, som så mange ganger før, eller så går han til Real, og blir som en fisk i havet med de andre stjernene... Endret 7. desember 2005 av azzman Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 satan. Jeg kunne klagd på alt, men jeg gjør det ikke. United har hatt 6 kamper på seg for og overbevise, det har de ikke gjort. Å idag et Benfica som hadde flaks og som tydeligvis var lagd av porselen for anledningen summerte bare opp den begredelige CL for united sin del. Men all ære til leò som aldri hev seg eller filmet, og som faktisk sprang når han ble byttet ut. De ti andre ønsker jeg alt ondt. Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Jeg kunne klagd på alt, men jeg gjør det ikke. 5266612[/snapback] Jo.. Få det ut!! Ikke bry deg om hva chel$ki, scouse og andre fans sier. Etter å ha tapt en SÅNN kamp har mann rett til å whine... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå