DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Sånn seriøst. Ikke dra den for langt. Jeg holder på å dø av hver nye ting som kommer opp med berb, men please. Alt for mange sider spam er ikke bra! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Men er så leeenge til det er kamp Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Sånn seriøst. Ikke dra den for langt. Jeg holder på å dø av hver nye ting som kommer opp med berb, men please. Alt for mange sider sperm er ikke bra! Æsj, hold berbinga di for deg selv. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Men blir borte litt, skal lage et sånt bilde man har ved siden av postene. Hva er det det heter igjen? Dimitar? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Men blir borte litt, skal lage et sånt bilde man har ved siden av postene. Hva er det det heter igjen? Dimitar? Hahahhaha, hold på meg! Jeg berber snart her. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ja...for helvette...slutt....eg holder på å dø nå Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Fuck Berbados forresten, vi drar til Berbuda Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Fuck Berbados forresten, vi drar til Berbuda Pass på at dere får i dere nok tiamin, da... Ellers får dere Berberi. Endret 4. september 2008 av Stonemeister Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Sjekk de nye Berbudashortsene mine Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hvis turen er på deg og du slenger med et par Berbal Essences er jeg med. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Sjekk de nye Berbudashortsene mine Fake, bare en billig dimitasjon. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Berburry-skjerf er mye kulere enn Berbuda-shorts. Hvis turen er på deg og du slenger med et par Berbal Essences er jeg med. Vi har en Bate. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hva hadde Dimitar sagt hadde han sett at dere sitter her å berber ham? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Berburry-skjerf er mye kulere enn Berbuda-shorts. Har du råd til det? Jobber ikke du i kassa på Dimi? Føler veldig at divået synker nå. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) "berb, berb, berb". Melodi: ABBA: Gimme! Gimme! Gimme! (A Man After Midnight) Dimi! Dimi! Dimi! A man after midnight Endret 4. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Herregud, så sært. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Herregud, så sært. Det går nok over. Tviler på at dette er noe berbanent. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Forslag til nytt merchandise: Barbietov. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Husk at flere av brukerne her inne sikkert er berbuset. Går nok over skal du se. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Dette tærer. slutt. Forøvrig ser det ut som Gerrard og Torres er tilbake mot United, bra sier jeg. Slipper jeg teite unnskyldninger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå