Sir Game Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Rexbatov klinger bedre? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Raberbara dyppet i sukker er utrolig godt. Sitter her å koser meg. AhAHAA! :!: Ikke så lenge siden jeg var i regntunge Berben... Endret 4. september 2008 av -drugiS- Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Snart er det så inn å si "Batov" (Berbatov) som det er å si "inho" (ronaldinho, Alanzinho osv) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Fin fin den, men nå får jeg en forummelding som inneholder: Du har ikke tillatelse til å gjennomføre denne handlingen. -.- Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jaja, dealen er at nicket byttes om Berba scorer i debuten. Håper jeg blir med i klubben Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Dæven å mye veddemål det begynner å bli om Berbatov nå da, får tro han scorer 4 i debuten da Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Synd dere ikke har samme mulighet i Pool-tråden. Selvfølgelig, dere kan jo prøve, men det blir jo ikke like Keaneki som dette, så dere er vel ikke så veldig Keane, eller? Vi er ikke så Keane på ordleker som dere (måtte bare) Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Skal prøve å sende PM. Men nå stikk jeg for å berbe. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hva er å "berbe". Er det å ta en stille lars på godt norsk? Isåfall, jeg sitter her og berber nå, mens jeg leser diskusjon.no Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Da har jeg (snart) sendt mail om at jeg vil utvide turen min til Manchester til å omfatte CL kamp Men nå må jeg stikke, be r be. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hva er å "berbe". Er det å ta en stille lars på godt norsk? Isåfall, jeg sitter her og berber nå, mens jeg leser diskusjon.no DOH..var nesten som eg fikk frysninger da eg skrev dette Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Herregud dere har det så koselig Du får ikke være med Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Synd dere ikke har samme mulighet i Pool-tråden. Selvfølgelig, dere kan jo prøve, men det blir jo ikke like Keaneki som dette, så dere er vel ikke så veldig Keane, eller? Vi er ikke så Keane på ordleker som dere (måtte bare) Jeg er skikkelig Keane på Berbatov nå... EDIT: Så ikke at du brukte det samme lol xD hehe xO =D!1!!!!11! Endret 4. september 2008 av Rexacurz Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Det er som er så fint med verbet Berbe er at det hjelper ikke hvor mange arabere som prøver å hindre deg, du kan bruke det når som helst til hva du vil. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Brb, skal bare ei litta tur på toalettet. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Brb, skal bare ei litta tur på toalettet. LOL Hjeeeeeeeeeeeelp.......Somebody?? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 ØYH Points, den tok jeg først Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Endret 4. september 2008 av Points Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Brb, jeg skal berbe. jeeez Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 ØYH Points, den tok jeg først Åja, så du tok den faktisk. Trodde ikke det var det du mente, så jeg ble inspirert. Håper ikke du vil berbreide meg for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå