Gonzolaz Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Når skal Manchester United spille PL kampen de mistet sist uke? Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jepp. Stikker til en annen forumdel og titter litt på berbare pcer jeg. Hehe, en Dell XPS M1330 er på vei til meg ihvertfall! (OT). Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Når skal Manchester United spille PL kampen de mistet sist uke? Slike kamper pleier å bli spilt mange måneder etterpå, hvis jeg ikke tar helt feil... Så det kan ta sin tid Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jepp. Stikker til en annen forumdel og titter litt på berbare pcer jeg. Hehe, en Dell XPS M1330 er på vei til meg ihvertfall! (OT). Ingen som skjønte den? Faen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ahh..... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jepp. Stikker til en annen forumdel og titter litt på berbare pcer jeg. Hehe, en Dell XPS M1330 er på vei til meg ihvertfall! (OT). Ingen som skjønte den? Faen. Hahaah! Ble eid der gitt Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Limberbatov var et godt forslag Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Neeeeeei..kødder du Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hmm... Skal jeg snart Berbere meg, kanskje? ho ho ho Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg synest det er berbe med høvel...... Huff, dette blir en lang kveld Endret 4. september 2008 av Limberbatov Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Utrolig at alle skal hete noe med Berbatov nå Points: Du kan hete Berbaints Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ohnytov melder seg... Berbatov er ganske tøff navn da Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Raberbara dyppet i sukker er utrolig godt. Sitter her å koser meg. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg synest det er berbe med høvel...... Huff, dette blir en lang kveld Kan jo ikke være noe dårligere enn Limbeck, så da ble det Gamebatov Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hehe, begge har faktisk litt bra navn også. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Tror jeg bytter min til Rastindo jeg Kødda Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Tror jeg bytter min til Rastindo jeg Kødda Rastbatov er faktisk bedre enn Raste, så: COME ON! Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Da joiner jeg Berbatov gjengen og kaller meg for Rexatov en stund! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Nå begynner det å ta av her eller? Tror pokker jeg skal bytte navn til ManxGiggsNevilleScholestov. NOT! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå