tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Stonemeisterbatov? stoneberbameister, eller, må det være "tov"? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om han setter mål i debuten bytter jeg til en Berbatov-inspirert variant av Stonemeister. Alle forslag tas imot. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Points må endre nicket sitt først, siden det var hans insj. Kommer sikkert til å ta litt ekstra av her inne når Berba putter tenker jeg Berbatov og Anderson har blitt fans favorite i united tråden Endret 4. september 2008 av The Game Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Har Berbatov i det hele tatt trent med laget enda? Tror han dro på landslag på morgenen 3. september... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Snakker vi kun serien eller totalt? Rooney og Tevez puttet vel 18 og 19 mål i fjor totalt, å Berbatov er en mye reinere spiss en det de to er, pluss at jeg tror han vil komme til mye flere sjangser i United enn det han gjorde i spurs hvor han puttet 23 mål to sesonger på rad. Serien: 18 Totalt: 30-32 mål Kanskje å ta litt i men jeg har troen på fyren når han får et MYE bedre lag rundt seg. Jeg tenkte kun i PL, ellers ville 16 mål vært rimelig beskjedent. Totalt sett så tror jeg han scorer 26. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Slo ikke navnebyttingen helt an eller? Tror jeg også står over... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ikke at det var noe "overaskelse" akkurat men jeg bytter ihvertfall ikke navnet. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hahaha, den dagen noe sånt skjer er fotballen ødelagt. Rein idioti. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Stonemeisterbatov? StoBatov Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Om han setter mål i debuten bytter jeg til en Berbatov-inspirert variant av Stonemeister. Alle forslag tas imot. 1. BerbaStone 2. StonTov Ville gått for nummer en av de to. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 *sjeikebilde* Hahahaha! Lo bra mye av det bildet! Btw: Darkatov? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 *sjeikebilde* Hahahaha! Lo bra mye av det bildet! Btw: Darkatov? DJ Darkatov in the houuuuuuuse Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Berbatovs personlige DJ hæhæ Endret 4. september 2008 av DJ_Dark Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Haha fytti helvete å mye kvalitet det er de siste sidene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Tror ikke det kjøpet var helt lurt for denne tråden Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Går ann å gi seg da.... Endret 4. september 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jepp. Stikker til en annen forumdel og titter litt på berbare pcer jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Haha fytti helvete å mye kvalitet det er de siste sidene. DU sier ikke det. Men er jo PL-pause da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå