DJ_Dark Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 MEN HVA FAEN I HELVETE!! Det er da pure tragisk at TV3 skal slutte med CL! Latterlig. Glad de la dem til Viasat4 og ikke SportN, for den har jeg ikke! Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Skjønner ikek helt hva Viasat tenker med nei. Har jo vært på TV3 i alle år nå, hvorfor gå bort fra det liksom? Har heldigvis både Viasat 4 og SportN sjæl. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 MEN HVA FAEN I HELVETE!! Det er da pure tragisk at TV3 skal slutte med CL! Latterlig. Glad de la dem til Viasat4 og ikke SportN, for den har jeg ikke! AMEN Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 haha, jeg har viasat4 neida, skal ikke mobbe Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Zaltatov? Bytt til Zaltmann, var mere orignalt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hva med at alle bytter? NightKeeberbatov BerbRASTov Pointbatov Limberbatov Sveerbatov Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg er med jeg hvis alle joiner, men det blir da, Rastatov? BerbRASTov var kanskje ikke det beste ? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 hva skal kjære tc47 da? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Ne faen heller, også har jeg brukt byttet mitt for i år Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 hva skal kjære tc47 da? Berb47ov Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 OmgTOV Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 hva skal kjære tc47 da? Berb47ov ok, tenker litt på den du Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Er det noen som har endret nicket sitt enda? Han har ikke spillt 1min for klubben og alle har ...batov i nicket Sånt kan bare skje i denne tråden. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Hadde vert genialt, gogo folkens vel, er nok den eneste foreløpig Game, join me Gamebatov Endret 4. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Skulle vel egentlig bare fram til at det blir til tider noe fryktelig off topic i denne tråden, Hva? Mye off topic? Du kødder Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Skulle vel egentlig bare fram til at det blir til tider noe fryktelig off topic i denne tråden, Hva? Mye off topic? Du kødder Vel, indirekte så prater vi om en spiller i klubben. Så igjen betyr det at vi diskuterer/radler om klubben, som igjen er tema for denne tråden EDIT: forferdelig tegnsetting/setningsinndeling av meg Endret 4. september 2008 av Zaltatov Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Jeg ser på denne tråden mer som en av disse "kafé"-trådene enn noe annet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg hadde gjort det men seriøst, er ikke så mye jeg kan med tc47:P Og ja, denne tråden er bare something else :love: Endret 4. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Stonemeisterbatov? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå