Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hva er det ikke som blir postet i United tråden? Han Lenke til kommentar
archanios Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Den største floppen i PL's historie? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Det er Frank Strandli du El hadji er styggeste spiller. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hæstad slo ikke så godt an heller... Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hva er det ikke som blir postet i United tråden? Han Vel nå stemmer jo ikke det mer heller for å si det sånn Skulle vel egentlig bare fram til at det blir til tider noe fryktelig off topic i denne tråden, det er en kurant PL tråd som vi til tider kunne ha brukt mer aktivt... Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Fikk tilbud om å utvide United-WBA turen min til United-Celtic idag, det hadde vært helt villt visst jeg har rå Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hjemme eller borte? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hjemme så klart Men noen som hvet om det er mulig å se Bulgaria kampen noe sted? Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Men noen som hvet om det er mulig å se Bulgaria kampen noe sted? Streams sikkert? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Fikk tilbud om å utvide United-WBA turen min til United-Celtic idag, det hadde vært helt villt visst jeg har rå Fikk det på Mandag jeg, vet ikke om jeg skal det enda pga det er besteforeldrene mine som jeg reiser med og dem skal på jobb dagen etter vi kommer hjem Endret 3. september 2008 av Raste Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hjemme så klart Borte er bedre. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Borte bra men hjemme best hvertfall billigst Men tror nesten vi går for det jeg Fannt ut at jeg hadde 12 000 stående fra konfirmasjon stående på egen konto Bajs, er på fest når det er Bulgaria kamp Endret 3. september 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Hvorfor bytter ikke du nick til "Sveerbatov" ? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Borte bra men hjemme best hvertfall billigst Men tror nesten vi går for det jeg Fannt ut at jeg hadde 12 000 stående fra konfirmasjon stående på egen konto Bajs, er på fest når det er Bulgaria kamp Sveer'n, du Sveer'n. Når skal du forstå at fotballkamper går foran damer/fit**, pils, sosialt liv. Ja, you name it EDIT: det betyr at jeg kan bytte til zaltmantov, points? Endret 3. september 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 (endret) Har ikke sett noen hele kamper av han da, bare når han har spillt mot oss, og da har jeg ikke tenkt noe over han... Også bruker jeg ikke å ha så mye å gjøre på lørdagskvelder til vanlig Edit: Var bedre klang i Sveerbatov enn zaltmanntov Points Endret 3. september 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Fikk tilbud om å utvide United-WBA turen min til United-Celtic idag, det hadde vært helt villt visst jeg har rå Vurderer united wbaj eg og. Beklalger hvis jeg skirver litt feil, universitet har har tt pub til pub i kristiansand siden klokak halv fem idag, har drukket femten halvlitere. Gleder meg til Berbadebut mot Liverpool, murderers! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Haha. Får håpe på Berbagoal da din jævela fyllikk. EDIT: det betyr at jeg kan bytte til zaltmantov, points? Nope. Sorry. Klenger like dårlig som Pointbato. Nightkeeberbatov derimot. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Pointsabatov! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 synes nightkeeper er full støtt og stadig jeg :/ må skjerpe seg på det området, dårlig forbilde hva med zaltbatov? (A) Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. september 2008 Rapporter Del Skrevet 3. september 2008 Nei du, Berbamann eller Zaltatov Gogo NightKeeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå