Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Serie A er fotball for pensjonister. Passe gå-tempo og snille dommere :)

 

Hihi nå gjør du Giallorossi sur :p

Hehe, blir vel ikke akkurat sur, blir vel konfrontert daglig med dette om italiensk fotball.

 

Anyway, The Game har egentlig helt rett. Men nå vil jeg ikke si det er "Snille" dommere, enkelt og greit så suger de.

Tempoet i kampene, hvis det ikke er toppkampene, pleier å være rimelig labert, men jeg liker heller å se Roma med masse pasningsspill (Og kun klare 0-0) enn 2 scoringer (Og evt vinne 2-0).

 

PS: Og siden dette er United tråd og vi diskuterer Italiensk fotball så synes jeg Dette klippet passer rimelig greit inn. Og det er ingen som gjør

 

og denne

http://www.youtube.com/watch?v=wnhuKthdQ98

og denne

og denne

http://www.youtube.com/watch?v=CYV0oiJ56FQ...feature=related

og denne

http://www.youtube.com/watch?v=uWg6TDjSSkk&NR=1

 

Til slutt...... må beklage litt

Føler jeg ikke bør kommentere det. :whistle:

 

Men det er ikke uventa av Roma, enkelte ganger vil de bare ikke spille fotball.

Lenke til kommentar
Han der rike-japse-baisen i City beynner å gi meg litt nerver. Tenk om de kjøper det som er av stjernespillere, og etter tre sesonger er blandt de fire store.

 

Roman gjorde det med Chelsea. Ser ikke på dette som noe verre.

 

Dessuten blir de blandt de store på litt feil grunnlag. Skal bli morro å se Chelsea og City (om de går den veien) når de engang i fremtiden må ha balangsert økonomi. Selv om vi fikk dette lånet, så gjør vi noe som det blir mindre og mindre av i PL. Nemlig å tjene masse penger.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar
Skrev vel dette noen sider bakover, men det er snart få lag som kan matche offensive delen av midtbanen og fremover.

Det er vel strengt tatt nesten ingen som matcher oss bakover på banen heller... ;)

 

Nei vi har vel stort sett en av de beste bakre firerne i verden pluss en keeper som er topp 5. Men det er vel fremdeles ingen motstandere som blir nevneverdige bekymret hvis Vidic skulle finne på å sette fart fremover på banen med ballen i beina :p

Lenke til kommentar
Han der rike-japse-baisen i City beynner å gi meg litt nerver. Tenk om de kjøper det som er av stjernespillere, og etter tre sesonger er blandt de fire store.

 

Roman gjorde det med Chelsea. Ser ikke på dette som noe verre.

 

Dessuten blir de blandt de store på litt feil grunnlag. Skal bli morro å se Chelsea og City (om de går den veien) når de engang i fremtiden må ha balangsert økonomi. Selv om vi fikk dette lånet, så gjør vi noe som det blir mindre og mindre av i PL. Nemlig å tjene masse penger.

Saken er jo at disse klubbene som plutselig blir styrtrike får også masse ekstra inntekter, så om City skaffer seg 11 stjernespillere, så 10X de sikkert inntektene sine, minst. Både med supportereffekter og billettinntekter. Så, la oss si om 10år. Det blir satt en grense hvor mye det er lov å gi i lønn (kanskje i forhold til hvor mye klubben tjener generelt), og transfergrense, så har City masse gode inntekter grunnet denne kjøpingen de gjør akkurat NÅ, pluss alt de har tjent på "lovlig" vis.

 

De får fremdeles samme billettinntekter, og samme supporterskare, men de blir nødt til å senke utgiftene, noe alle klubber må. Så, tror nok tiden er inne for russiske eller arabiske å kjøpe klubber nå, før det blir for sent.

 

Hm, så over posten nå. Ble meget rotete. Konklusjon: Chelsea (feks) har masse penger nå, og om det blir en lov om å betale spillere etter hvor mye klubben har tjent, så har fremdeles Chelsea tjent masse penger. For det gjør de vel?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...