Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Hahahaha

 

Han der nye City eieren tar kaka.Nå skal han kjøpe terry,gerrard,cesc,kaka,ronaldinho,c.ronaldo osv osv osv.

Hvor tjukk i turbanen er denne fyren egentlig??

 

Det sier jo bare hvor lite greie på fotball denne karen har, hvis han tror han kan få overtalt Ronaldo til city. Og Ronaldinho? Hvem faen har lyst på Ronaldinho? Greier ikke ta han seriøst. Så han forresten på et intervju på tv, han ser ut som en idiot, så passer egentlig perfekt for city (ja! jeg sa det!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må si meg enig i at Italiensk fotball har tapt seg MYE. Før var det gøy å se Juventus - Milan på en sen søndagskveld, nå ender de jo bare uavgjort 1-1 eller nå sånn kjedelig. Selvfølgelig noen unntak.

 

Synes heller den Spanske serien har blitt mye bedre og mere underholdende!

 

 

MEN, noen som har link til det intervjuet med Berba? :)

 

Edit: Fant det: http://www.youtube.com/watch?v=IRtx1ZZUkAU

Endret av Blax
Lenke til kommentar

Han sier mange og riktig ting for å si det sånn :)

 

"Han er der på grunn av den røde trøya og hadde han spilt for pengene så hadde han valgt city"

 

Kan ikke noe for det man han spratt et lite hakk opp på skalaen for min del nå...

Min også. Håper han fortsetter oppover skalaen min etterhvert som han spiller kamper, men begynnelsen er bra :)

 

Noe av det samme står her:

The red shirt is a really, really big thing for me. The people around me, my really close friends know that I play to enjoy, to entertain the fans. I don’t play for the money. If I wanted to play for the money, I would accept Manchester City's offer or Chelsea's. I want to play for the biggest club in the world and that’s why I’m here. I’m thankful for everybody, for the help they have given me and for the work they did.

Endret av Aye
Lenke til kommentar
Serie A er fotball for pensjonister. Passe gå-tempo og snille dommere :)

 

Hihi nå gjør du Giallorossi sur :p

Hehe, blir vel ikke akkurat sur, blir vel konfrontert daglig med dette om italiensk fotball.

 

Anyway, The Game har egentlig helt rett. Men nå vil jeg ikke si det er "Snille" dommere, enkelt og greit så suger de.

Tempoet i kampene, hvis det ikke er toppkampene, pleier å være rimelig labert, men jeg liker heller å se Roma med masse pasningsspill (Og kun klare 0-0) enn 2 scoringer (Og evt vinne 2-0).

 

PS: Og siden dette er United tråd og vi diskuterer Italiensk fotball så synes jeg Dette klippet passer rimelig greit inn. Og det er ingen som gjør

Lenke til kommentar

Det er sånne ting som gjør godt for suppotere å høre, kanskje ikke like godt for city suppotere men det driter da vi i. :D

 

 

 

Men det skulle ha vært moro å hørt litt av de samme ordene fra Ronaldo en gang i løpet av sommeren også for å si det sånn...

 

Edit:

 

Samme feilen to ganger, det skal stå supportere :blush:

Endret av Manx
Lenke til kommentar

Og alle dere som prater om 3 spisser og bare 2 plasser - dere vet vi har skader, ting som skjer, tett kampprogram osv. Hvor mange ganger i fjor måtte vi kjøre ronaldo, giggs eller scholes på topp fordi saha var skadet?

 

Det her blir rullering, garantert! Og 3 spisser i verdensklasse passer oss perfekt. Rooney og berba kan spille på kant, og alle 3 kan spille hengende spiss. Så dette blir null og niks problem, bare latterlig latterlig bra.

Lenke til kommentar
Skrev vel dette noen sider bakover, men det er snart få lag som kan matche offensive delen av midtbanen og fremover. Hvis den gjengen der kommer i flytsonen så tror jeg målene kommer til å renne inn...

 

Hadde jeg vært manager...hadde jeg som sagt kjørt det slik: (midtbanen og opp)

 

---------D.Berbatov----W.Rooney---------------

--------------------C.Tevez------------------------

Nani/Giggs-----Carrick/Anderson----C.Ronaldo

Lenke til kommentar

Vi har et rått lag i år.

 

Jeg ba om forsterkning på høyreback og spiss i våres, nå har vi fått berbatov, neville tilbake fra skade samt Raphael.

 

Dette har store sjanser for å bli veldig veldig bra! :D

 

EDIT: NEI - jeg er jævli stor motstander av 4-3-1-2. Uniteds måte å spille fotball på er BREDDE BREDDE BREDDE - altså 2-2-6-formasjon i angrep. Hengende spiss osv ødelegger hele den greia der. Så nei. 4-4-2, rullering.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar

Veldig bra at Robinho ikke havnet hos chelsea også. Det som har skjedd de siste dagene kan være helt avgjørende for denne sesongen. Hvis chelsea hadde fått robinho og vi måtte klare oss uten forsterkninger på spissplass, så hadde jeg ikke sett så lyst på denne sesongen som det jeg gjør nå, for å si det sånn.

 

[edit] Når det er sagt liker jeg ikke utviklingen med shitty. Foreløpig er de ihvertfall ikke noen trussel, men kanskje på sikt.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Serie A er fotball for pensjonister. Passe gå-tempo og snille dommere :)

 

Hihi nå gjør du Giallorossi sur :p

Hehe, blir vel ikke akkurat sur, blir vel konfrontert daglig med dette om italiensk fotball.

 

Anyway, The Game har egentlig helt rett. Men nå vil jeg ikke si det er "Snille" dommere, enkelt og greit så suger de.

Tempoet i kampene, hvis det ikke er toppkampene, pleier å være rimelig labert, men jeg liker heller å se Roma med masse pasningsspill (Og kun klare 0-0) enn 2 scoringer (Og evt vinne 2-0).

 

PS: Og siden dette er United tråd og vi diskuterer Italiensk fotball så synes jeg Dette klippet passer rimelig greit inn. Og det er ingen som gjør

 

og denne

http://www.youtube.com/watch?v=wnhuKthdQ98

og denne

og denne

http://www.youtube.com/watch?v=CYV0oiJ56FQ...feature=related

og denne

http://www.youtube.com/watch?v=uWg6TDjSSkk&NR=1

 

Til slutt...... må beklage litt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...