Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja enig. Men må også innrømme at Italia muligens er den værste på dette området. Men jeg er av den typen som synes detta er en del av sjarmen.

 

Ikke sant, det er ikke noe som er som en fotball kamp hvor man ikke vet om kampen blir avgjort på banen eller av noen med en koffert med penger, synes også det er en del av sjarmen...

Lenke til kommentar
Ja enig. Men må også innrømme at Italia muligens er den værste på dette området. Men jeg er av den typen som synes detta er en del av sjarmen.

 

Ikke sant, det er ikke noe som er som en fotball kamp hvor man ikke vet om kampen blir avgjort på banen eller av noen med en koffert med penger, synes også det er en del av sjarmen...

Italia - Love or Hate. :)

 

Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. :)

Lenke til kommentar
Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. :)

 

 

Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling!

 

Drittfotball kaller eg det men....

Lenke til kommentar
Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. :)

 

 

Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling!

 

Drittfotball kaller eg det men....

 

Du simpelthen oser av kunnskap.

Lenke til kommentar
Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. :)

 

 

Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling!

 

Drittfotball kaller eg det men....

 

Du simpelthen oser av kunnskap.

 

 

haha :D

 

faen, hørt om Keegan? Newcastle er jo fucked up som bare det, helt utrolig at de bare kvitter seg med en trener IGJEN. Sinnsykt.

Lenke til kommentar
Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. :)

 

 

Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling!

 

Drittfotball kaller eg det men....

Skal prøve å ikke å bli sint.

Men har du noen gang sett en Italiensk fotballkamp, bortsett fra en på 80-tallet?

Italiensk fotball er ikke slik, desverre. Isteden for å løpe i angrep med vilje og tæl, så bygger de heller opp spillet, forså å angripe.

Hvis du mener fotballen fra Roma, Juve, Fiorentina og Udinese (Det "nye" italia) er direkte dårlig, må jeg si du virkelig må vurdere.

 

Edit: Takk String-Emil :yes:

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...