LarsP Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 I Italia går alle pengene til å smøre politikere, dommere og UEFA-delegater. Hurra for Serie A. ;D Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) I Italia går alle pengene til å smøre politikere, dommere og UEFA-delegater. Hurra for Serie A. ;D Hehe, forventet meg den. På en annen side så er jo det engelsk fotballforbundet prikkfrie. (Not) Endret 2. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jaja, er synd at City gjør dette men sånn har fotball bare blitt. Litt synd, men så lenge United er oppe og kjemper for alt er jeg fornøyd. Klubben først. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 I Italia går alle pengene til å smøre politikere, dommere og UEFA-delegater. Hurra for Serie A. ;D Hehe, forventet meg den. På en annen side så er jo det engelsk fotballforbundet prikkfrie. (Not) Ingen ligaer er plettfrie, kan vi vel konkludere med. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ja enig. Men må også innrømme at Italia muligens er den værste på dette området. Men jeg er av den typen som synes detta er en del av sjarmen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Haha, den typen som syns dette er en del av sjarmen. Det var noe nytt altså Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ja enig. Men må også innrømme at Italia muligens er den værste på dette området. Men jeg er av den typen som synes detta er en del av sjarmen. Ikke sant, det er ikke noe som er som en fotball kamp hvor man ikke vet om kampen blir avgjort på banen eller av noen med en koffert med penger, synes også det er en del av sjarmen... Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ja enig. Men må også innrømme at Italia muligens er den værste på dette området. Men jeg er av den typen som synes detta er en del av sjarmen. Ikke sant, det er ikke noe som er som en fotball kamp hvor man ikke vet om kampen blir avgjort på banen eller av noen med en koffert med penger, synes også det er en del av sjarmen... Italia - Love or Hate. Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling! Drittfotball kaller eg det men.... Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling! Drittfotball kaller eg det men.... Du simpelthen oser av kunnskap. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling! Drittfotball kaller eg det men.... Du simpelthen oser av kunnskap. haha faen, hørt om Keegan? Newcastle er jo fucked up som bare det, helt utrolig at de bare kvitter seg med en trener IGJEN. Sinnsykt. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Den Engelske fotballen og den italienske, er rimelig forskjellig. Mens dere setter pris på lengde-retningsspill i full fart, så setter man pris på Oppbyggende spill i italia - Man bruker tid med ballen. Ja det er hvertfall sikkert og visst! Man scorer et heldig mål åsså bruker man TID MED BALLEN! og tid på bakken, og tid på juks og uthaling! Drittfotball kaller eg det men.... Skal prøve å ikke å bli sint. Men har du noen gang sett en Italiensk fotballkamp, bortsett fra en på 80-tallet? Italiensk fotball er ikke slik, desverre. Isteden for å løpe i angrep med vilje og tæl, så bygger de heller opp spillet, forså å angripe. Hvis du mener fotballen fra Roma, Juve, Fiorentina og Udinese (Det "nye" italia) er direkte dårlig, må jeg si du virkelig må vurdere. Edit: Takk String-Emil Endret 2. september 2008 av Giallorossi Lenke til kommentar
Corey Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hahahaha Han der nye City eieren tar kaka.Nå skal han kjøpe terry,gerrard,cesc,kaka,ronaldinho,c.ronaldo osv osv osv. Hvor tjukk i turbanen er denne fyren egentlig?? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hahahaha Han der nye City eieren tar kaka.Nå skal han kjøpe terry,gerrard,cesc,kaka,ronaldinho,c.ronaldo osv osv osv. Hvor tjukk i turbanen er denne fyren egentlig?? Ender vel opp med World XI på Fifa 08. Det er City om to år xD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hehe. Så intervjuet med Berba, Fergie og Gill nå på MUTV Online. Var gøyt, Berba virker veldig klar for Utd Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Serie A er fotball for pensjonister. Passe gå-tempo og snille dommere Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Serie A er fotball for pensjonister. Passe gå-tempo og snille dommere Hihi nå gjør du Giallorossi sur Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 hihi, tror ikke Nightkeeper er heeeelt enig med meg heller Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 hihi, tror ikke Nightkeeper er heeeelt enig med meg heller Hehe Jeg har ingen problemer med å si at PL er verdens beste liga jeg, og at ManUtd er den eneste klubben for meg. Men jeg har veldig sansen for italiensk fotball, det er så herlig å se spillere som Pirlo, Del Piero, Nesta, Jimmy Fontana osv Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 hihi, tror ikke Nightkeeper er heeeelt enig med meg heller godt poeng Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå