banansplitt™ Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Først setter du et lure skudd ved å trykke en gang, så setter du det ordentlige skuddet. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jeee, semi finalen. Men tapte. Gjett om jeg skal stresse til jeg vinner da. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Der, tok seieren! Grattis med Berba, over og ut, god natt. EDIT: WHOOOOPS double post, men det får gå i natt! Fortjenere jo litt for å følge med HEEELE dagen Endret 2. september 2008 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 nice klarer ikke sove! http://www.gettyimages.com/Search/Search.a...mp;src=standard grei måte å se bildene på og Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 De bildene varmer! Forresten: Er det bare meg som tror Robinho vil slite med å leve opp til prislappen? Har fuglt Robinho både på landslaget og klubblag siden han gjorde sitt inntreden i fotballverden, så jeg har sett kvalitetene hans for å si det sånn. Men likevel... Noe sier meg at han ikke passer i PL. Dessuten er jeg blant dem som mener fyren er noe oppskrytt. Mye finter og lite effektivitet. Blir spennende å se ham på et svakere lag enn han er vant til å spille for, da kampene ikke er enveiskjørt fra sekund 1. Gleder meg litt til Shitty møter Chelsea (samme dag som vi spiller mot pool) for da tenker jeg blues sender sin takk for at han/RM "sviktet" de på målstreken. For all del, på sitt beste er han top-notch - men det er en grunn til at han havnet på benken i Real etterhvert. Klarer ikke å sove. Bare å glemme det nå... Bare tanken på laget vårt nå gir meg ereksjon... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 For en nyhetå våkne opp til, jeg greide å sovne tidlig igår og det angrer jeg på. Men nydelig at Berbatov er signert Lenke til kommentar
Essem Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg ga meg litt tidlig i går, regnet med at han var sikra, greit å få det bekreftet ihvertfall Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Fraizer Campbell på lån, perfekt! Dette må vel være tidenes overgangsvindu greie? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Virker som en grei deal for oss, særlig mtp. at Frazier Campbell mest sannsynlig får en del kamper i år. Er det kanskje meningen at han skal ta over for Tevez etter låneavtalen går ut? Men sånn alt i alt er jeg ikke overbegeistret egentlig, over 30mp for en 28-åring? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Ah, nå ble jeg glad:D Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Da var det heldigvis i boks og til min store glede så gikk Campbell bare på utlån Ronaldo - Scholes/Anderson - Carrick/Hargreaves - Nani Tevez - Berbatov - Rooney Nesten vært moro å spilt 3-4-3, motstanderne hadde jo liggi i fosterstilling når de hadde hørt lagoppstillingen Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Fin beskjed å våkne opp til, ja! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Da var det heldigvis i boks og til min store glede så gikk Campbell bare på utlån Ronaldo - Scholes/Anderson - Carrick/Hargreaves - Nani Tevez - Berbatov - Rooney Nesten vært moro å spilt 3-4-3, motstanderne hadde jo liggi i fosterstilling når de hadde hørt lagoppstillingen haha, det hadde jo vert enormt ;P men skjer nok aldri at SAF kjører 3-4-3 EDIT: nice bilder av signeringen btw! Endret 2. september 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Eh, hvem skal vrakes av Rooney, Tevez og Berbatov? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 4-3-3? Har draktnummeret hans blitt bestemt? Tar han over Sahas? Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) 4-3-3? Har draktnummeret hans blitt bestemt? Tar han over Sahas? ja, tar over nr.9... Tja, blir vel meir 4-3-1-2 elns.. tevez blir tilbaketrekt spiss, evt. han kjører 4-4-2 og har en på benk fra start edit: mente seff 4-4-2, er ikke så lett når man er trøtt og samtidig må konsentrere seg om en altfor påtrengende lærer som vandrer rundt mens hun snakker om forbrukermarked Endret 2. september 2008 av zaltmann Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 berbatov som ving. Hadde vært noe. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 4-3-3? Har draktnummeret hans blitt bestemt? Tar han over Sahas? ja, tar over nr.9... Tja, blir vel meir 4-3-1-2 elns.. tevez blir tilbaketrekt spiss, evt. han kjører 4-2-2 og har en på benk fra start Håper dere stiller slik på¨Anfield da Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Tviler jeg på, mannen blir nok spydspissen med en Rooney/Tevez flyende rundt seg (helst begge to). Noe annet som er moro er jo at det blir liverpool som skal få lov til å være med å leke første gangen gutta skal i aksjon sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå