Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 AAAHHH Blei så glad at jeg ikke får sove....... Fucking HELL. FOR EN ANGREPSREKKE!! Ikke glem Nani heller gutta, som er en fantastisk footy spiller og kommer til å bli stor. HÆVLETTE SÅ GLAD JEG ER NÅ JIIIIIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPIIIIII :D:D:D:D Elsker dere gutta! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 HAHA duett. hvordan skal vi fikse det? Men ja, vi er 2. Håper virkelig du taper Night Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg skal til og med gjøre det på webcam, med Liverpool-skjerf! Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg skal til og med gjøre det på webcam, med Liverpool-skjerf! Nei ikke gjør det. Da ville jeg heller tatt lån i banken og gått personlig konk. Heldigvis så slipper du, da berba kommer til å feie inn goal eller goal Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Haha, fy faen. Tror det blir å angre når jeg står opp i morgen med håret everywhere og åpner opp laptopen. Men så går jeg bare inn på BBC igjen og ser at Berbatov er i boks og at Campbell er fortsatt våres, også smiler jeg som faeeen! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hahaha, flirer meg skakk visst han putter 4 mot Pool xD Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Joiner den. Da er det done deal. Om Berbatov putter 4 mål i en kamp denne sesongen vinner du, hvis ikke vinner jeg og tc47. Straffen er å spille inn YNWA. Sangen skal postes i en egen stickytråd for ydmykelse. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Haha damn. Greit da Game, være med Night du da? Da blir det 2 mot 2? Hahaha, flirer meg skakk visst han putter 4 mot Pool xD Jeg blir så glad og så lei meg. Men tror jeg blir mer glad egentlig Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Joiner den. Da er det done deal. Om Berbatov putter 4 mål i en kamp denne sesongen vinner du, hvis ikke vinner jeg og tc47. Straffen er å spille inn YNWA. Sangen skal postes i en egen stickytråd for ydmykelse. Jeg gjør det på webcam, haha! Samt legge det ut på youtube. Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Done. Berba putter 4 - LETT!! Edit: kommer til å bli småflau når jeg leser kvaliteten på postene mine i natt, når jeg står opp i mårra. Alle har roet seg ned og her er jeg med mine jubelutbrudd enda hehe Endret 2. september 2008 av The Game Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Haha nice. NÅ ble det interessant. Lovely. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Var det SAF eller Ramos som fikk inn Campbell avtalen? Den er jo bare fantastisk da, at han får prøve seg et år i Tottenham før United Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Jeg vet Sveer'n, det er bare så bra det som skjedde i natt. Kunne ikke vært bedre. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Det beste av alt er vel at Spurs nesten tvinges til å bruke han. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Dette er er meg nå: Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Haha Night, håper du ikke har tenkt å synge YNWA mens du gjør det på webcam altså Det beste av alt er vel at Spurs nesten tvinges til å bruke han. Godt poeng, har jo bare Roman, Bent og han nå som spiss? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 http://www.y8.com/games/Penalty_Fever Noen som klarer det spillet der? Jeg ryker i finalen hele tiden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 finalen? hadde vært veldig fornøyd med det. ryker ut som regel før det Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Endelig. Vant finalen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 2. september 2008 Rapporter Del Skrevet 2. september 2008 Hmmm. Du, hvordan klarer du å score? Går han ikke alltid riktig veien når du skyter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå