Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

veldig veldig god natt zaltmann! ikke verst å vente til det skjedde hva?

Faen så deilig å lese akkurat dette.

0036: As part of the deal, Spurs have agreed not to pursue their complaint to the Premier League over Manchester United's pursuit of Dimitar Berbatov. Great day for Fergie then, unsurprisingly.

0034: ENORMOUS BREAKING TRANSFER NEWS

The Spurs website says they have agreed to sell Dimitar Berbatov to Manchester United for £30.75m, with Fraizer Campbell going to Spurs on a season-long loan. Did you get all that?

JAAAAAAADDDDDDAAAA!!!

Bare måtte en liten siste tur innom pcn etter jeg hadde pussa tenna og det angrer jeg ikke på :D :D :D

BERBATOV NR 9

smartypants! bra jobba! Limbeck og! Nesten alle fikk det med seg! Grattis igjen gutta, dette var digg som bare det! :D

Lenke til kommentar
Fantastisk. Jeg er fullstendig ødelagt etter 16 timer i strekk med SSN nå, INGEN pauser.

haha men du må være ødelagt og stolt av det. dette var jo så deilig, kan ikke slutte å si til meg selv hvor heldige vi er at vi ikke solgte Campbell heller. det som er helt sinnsykt bra. nå slipper utd også spurs som prøver å anmelde oss. hvordan klarer SAF det?

SAF = THE BEST og THE SMARTEST!

What a man :D

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Fy. Faen. Tenkte ikke på det sånn en gang Sveer'n. Sinnsykt.

Men kan vi ikke gå tilbake til fotball terms nå?

Pool og Chelsea borte innen en uke om to uker! Håper vi på 3 poeng mot Pool og 1 mot Chelsea da? Det hadde jo vært fantastisk!

Ok drit i det, WE GOT BERBA! :D

Rooney, Tevez, Berbatov og Ronaldo, jeg får tårer i øya :cry:

Tipper Berbatov scorer 4 mål i en United-kamp denne sesongen, noen som vedder imot?

ok, lets do it, why not. hva vedder vi?

Lenke til kommentar
Hat-trick av Berbatov i begge kampa :D

Men Pool greier vi nok å ta, hvertfall visst Gerrard og Torres er ute, Chelski overbeviste mot Portsmouth, men var litt shabby mot Wigan, 1 poeng mot Tottenham hjemme er vel heller ikke noe å sette hæla i taket for på Stamford, håpe på 3 og tro på 1 :D

Høres bra ut den første delen :p Men neida, ganske enig. Men vet at Gerrard spiller, det er jo nesten selvfølge. Har jo to uker å bli klar pluss at han ikke er med for England, og tror egentlig Torres kommer tilbake på typisk måte "tidligere enn forventet" og siden han får hvile i to uker og uten å spille for Spania. Men tror vi får 4 poeng ut av de kampene, og håper egentlig på det og. 6 hadde vært villt, men tror ikke det skjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...