tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 very very old Lenke til kommentar
Sir Game Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 It's like... SO OLD Nei, jeg går å legger meg. Satser på at overgangen er i boks og at jeg våkener til gud nevs i mårra. Natta gutta Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Haha ja sats på det, bør bare være det, ellers så er det nå poengløst å være oppe en halvtime til. Men natta Game Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 huff..tenkte jeg skulle slå til og sitte til 01:00 for å få det med meg, men nå dryger det ut..vurderer å legge meg, men klarer liksom ikke forlate med Berbatov på vent :S Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei bare bli til 02.00 zalty, vi klarer det. Det er cut off liksom, da er til og med BBC ferdig med å oppdatere og. Gidder ikke legge meg før det etter hele ventingen Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Whææææ Sky Sports streamen min forsvant, noen som tør legge ut en til? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 (endret) Nei nå får det være nok. Skal på jobb til klokka 7 så nå må jeg legges. Våkner sikkert i løpet av natten for bekreftelsen. Det kan da ikke være noe galt nå. Endret 1. september 2008 av Limbeck Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Tør ikke legge meg. Må få det bekreftet før jeg kan sove i ro. Kan bare drite i forelesingene imorra tidlig, orker ikke å stå opp med så lite søvn. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Nei bare bli til 02.00 zalty, vi klarer det. Det er cut off liksom, da er til og med BBC ferdig med å oppdatere og. Gidder ikke legge meg før det etter hele ventingen hmm, halvtime til...joda, SKAL klare det. Under sterk tvil, men den tvilen får Berbatov veie opp for. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da har Berba forlatt OT. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Ja klarer det! Og ja, forlatt OT. Og nice å se flere av dere som dukka opp igjen! Night, tc47, Points, zaltmann, Sveer'n are true fans Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Da har Berba forlatt OT. Skal det vere positivt eller negativt? :S hvordan var ansiktsuttrykket hans?? Anything? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Frazier Campbell til spurs. BERBATOV ER KLAR!! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Føler eg må legge meg, men kan ikkje! :S Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Positivt det, han skal jo opp tidlig å trene imorgen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 JAAAAAAAAAAAAAA!!! FERDIG!!! 30.75 mill pund for berba, permanent! SESONGLÅN av campbell!! Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Frazier Campbell til spurs. BERBATOV ER KLAR!! HVOR???? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 ENDEEEELIIIIIIG!!! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 Grattis gutta.. Lang kveld det her. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 1. september 2008 Rapporter Del Skrevet 1. september 2008 SSN. CONFIRMED NÅ. DONE DEAL. BERBATOV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå